Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

סורוקה מתחדשת : חדר צנתורי לב חדש.

סורוקה מתחדשת : חדר צנתורי לב חדש.
בתמונה המצ"ב: ד"ר גבי רוזנשטיין, ד"ר מרק וינשטיין, דר' קרלוס כפרי- מנהל יחידת צנתורים, מטילדה טמיר- מנהלת סיעוד יחידת צנתורים, אירית מלכה- אחות ביחידת הצנתורים, נורית אוחיון- אחראית רנטגן במערך הקרדיולוגי, רומי קון- ביוטכנולוג, צחי איל- מהנדס בית החולים, משה שדה- שמשנה למנהל בית החולים, פרופ' דורון זגר, מנהל המערך הקרדיולוגי ופרופ' אהוד דודסון, מנהל המרכז הרפואי סורוקה צילום: דני בן דוד

באירוע חגיגי במערך הקרדיולוגי בסורוקה, נחנכו בשבוע שעבר חדר צנתורי-לב חדש  וארבעה מכשירי אקו מהמתקדמים בארץ ובעולם.

פרופ' אהוד דודסון, מנהל המרכז הרפואי סורוקה: "צוות המערך הקרדיולוגי המוביל בסורוקה, מציל חיים ומשפר את איכות חייהם של המטופלים בצורה משמעותית. בזכות הטכנולוגיות המתקדמות והחדשניות, ניתן בהחלט לדבר על מהפיכה במערך הקרדיולוגי בסורוקה, למען תושבי הנגב. מדובר בשדרוג משמעותי באחד מהמערכים החשובים ביותר של בית החולים.  פרופ' דודסון מוסיף: "זוהי הזדמנות לברך את מנהל המערך הקרדיולוגיי ואת כל הצוות על עבודתם המסורה, על ההשקעה והאכפתיות כלפי מטופליהם. זהו  מערךך שנמצא על לוח ליבנו, תרתי משמע".


בתמונה המצ"ב: ד"ר גבי רוזנשטיין, ד"ר מרק וינשטיין, דר' קרלוס כפרי- מנהל יחידת צנתורים, מטילדה טמיר- מנהלת סיעוד יחידת צנתורים, אירית מלכה- אחות ביחידת הצנתורים, נורית אוחיון- אחראית רנטגן במערך הקרדיולוגי, רומי קון- ביוטכנולוג, צחי איל- מהנדס בית החולים, משה שדה- שמשנה למנהל בית החולים, פרופ' דורון זגר, מנהל המערך הקרדיולוגי ופרופ' אהוד דודסון, מנהל המרכז הרפואי סורוקה
צילום: דני בן דוד

פרופ' דורון זגר, מנהל המערך הקרדיולוגי בסורוקה: "המערך הקרדיולוגי בסורוקה זוכה היום בשדרוג חשוב ביותר בשתיים מהמעבדות המרכזיות שלנו. מעבדת הצנתורים זוכה לחדר פעולות חדש מהמשוכללים והמודרנים ביותר בעולם,  ומעבדת האקו קיבלה ארבעה מכשירי אקו חדשים, גם הם מהטובים ביותר מסוגם בעולם. זוהי קפיצת דרך טכנלוגית גדולה וחשובה למערך הקרדיולוגי. אני בטוח שבהמשך לעבודה הקשה של הצוות המצוין שלנו נמשיך לתת את הטיפול המקסימלי לתושבי הנגב ונאפשר להם, להרגיש בטוח בסורוקה.  אני מודה להנהלת בית החולים ולצוות הלוגיסטיקה על מימוש החזון של חדר צנתורים חדש ועל הכנסת טכנולוגיות חדשות למערך הקרדיולוגי".

ד"ר קרלוס כפרי, מנהל יחידת צנתורים במערך הקרדיולוגי בסורוקה: "עד לפני כמה שנים, הטיפול בצנתור התרכז בעיקר בהרחבה של העורקים הכליליים. כיום אנחנו מסוגלים גם להרחיב מסתמים ולהשתיל מסתמים תותבים באמצעות צנתור. חדר הצנתורים החדש מאפשר  לנו לבצע את הפעולות הרפואיות בתנאים מקסימליים.

אחד מהדברים החשובים ביותר במהלך ביצוע הפרוצדורה זו איכות התמונה. במערכת זו מדגם רחב של אפשרויות לצפייה איכותית. כמות הקרינה במכשיר החדש נמוכה יותר ויש לו תכונות מכניות מדהימות שמאפשרות לנו להזיז אותו ואת השולחן לכל הכיוונים, מה ש מקל על ההובלה של המטופל ועל השכבתו..

חדר הצנתורים החדש מכיל את כל הטכנולוגיות המודרניות ביותר שקיימות בתחום של קרדיולוגיה פולשנית.

אני מאמין שנכון להיום זה חדר הצנתורים החדיש ביותר שקיים בארץ".

ד"ר נועה ליאל, מנהלת יחידת האקו במערך הקרדיולוגי בסורוקה: "מכשירי האקו החדשים שהוכנסו לאחרונה לשימוש הביאו למהפיכה בתחום האקו בסורוקה. המכשירים החדשים  מאפשרים הדמיה בשיטות חדשניות כמו אקו תלת מימדי ו-STRAIN. תוכנת התלת מימד מאפשרת הבנה מרחבית של מבנים בלב ומשפרת את יכולת האבחון שלנו. אנו נמצאים כיום בחזית היכולת האבחונית של האקו. מדובר בכמות גדולה ומשמעותית של מכשירי אקו מתקדמים ביותר".

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הישג חסר תקדים לביה"ס בת דור באר שבע!
תלמידי ביה"ס קוטפים את המקום הראשון בכל רמות הגילאים הראל ארוש...
תלמידות אולפנת אמית אוריה באר שבע זכו בגמר רמון ספייסלאב: הניסוי שהכינו יבוצע בחלל
תלמידות שכבה ח' באולפנת אמית אוריה באר שבע זכו במקום...
המכללה האקדמית אשקלון מצדיעה לגיבורי המערכה, לחיילי צה"ל והחטופים​
המכללה האקדמית אשקלון קיימה בשבוע שעבר, בשיתוף "תקווה ישראלית", מפגש...
אירועי "מדרום" לאמנות באופקים יערכו בשכונת מישור הגפן
אירועי "מדרום" לאמנות רב תחומית יתקיימו השנה במתכונת מיוחדת בימים...
מקלט באולינג: מקלט החיילים של שלום וגידי
לקראת יום מעשים טובים, מיזם הדגל של עמותת רוח טובה...
משפחות מהצפון (של הרוג ושל חטוף)בביקור במרכז התופת בדרום
המרכז הקהילתי מעלה יוסף, מבית החברה למתנ"סים, הוציא בחסות המועצה...
משלחת של מושלים וראשי ערים התארחה באופקים
משלחת של מושלים וראשי ערים מדרום אמריקה הגיעה ביום שני...
לקבלת "הרמטכ"ל" תלמוד תורה יימתח להקשב !
תלמוד התורה בגדרה הפך ל"בסיס צבאי" תלמידי תלמוד תורה בגדרה הפכו...
יוצרים ויוצרות, מנהלים ומנהלות, יזמים ויזמיות מתחום התרבות תוכנית מנדל למנהיגות תרבות בנגב קוראת לכם ולכן!
מרכז מנדל למנהיגות בנגב הודיע על פתיחת ההרשמה למחזור השביעי...
ניצנים של תקווה בענף הבנייה בדרום
בזכות פעילות של "ארגון הקבלנים בנגב" עשרות עובדים זרים מסרי...