Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

נתיבות בין הערים המובילות בהתחלות בניה ב 2019

נתיבות בין הערים המובילות בהתחלות בניה ב 2019
פרויקט בוהו נתיבות קבוצת מגידו קרדיט הדמיה Olin

העיר נתיבות רושמת עליה משמעותית בהתחלות הבניה עם נתון של 1067 דירות אשר החלו להיבנות בשנת 2019 זאת לעומת שנת 2018 בה החלו להיבנות 914 דירות חדשות. נתון זה מעניין ומעודד במיוחד לאור העובדה כי בשנה הקודמת, נרשמה ירידה משמעותית בהתחלות הבניה בעיר ביחס לשנת 2017 בה נרשמו 1070 התחלות בניה של דירות חדשות. נתונים אלה עולים מתוך דו"ח התחלות הבניה של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה שהתפרסם לאחרונה. עוד עולה מן הדו"ח כי המגמה של עליית התחלות הבניה בנתיבות, הינה בניגוד למגמה הארצית הכללית המראה ירידה של 2.2בהתחלות הבניה ב 2019 לעומת 2018.

העלייה בהתחלות הבניה בנתיבות בשנה האחרונה מעידה על תנופת בניה והפיתוח, וביקושים גבוהים מצד משפרי דיור וזוגות צעירים המזהים כי לנתיבות יש להציע איכות החיים שהעיר מאפשרת לצד מחירים בהישג יד. בנתיבות נבנים כעת מספר פרויקטים חדשים למגורים חלקם במסגרת תוכנית "מחיר למשתכן" וחלקם מיועדים לשוק החופשי, כאשר אוכלוסיית העיר צפויה להגדיל את עצמה עם אכלוסם. 

נתוני התחלות הבניה בנתיבות, תומכים בנתוני ההגירה החיובית לעיר כפי שעולה מדו"ח ההגירה הפנימית אותם פרסמה לאחרונה הלמ"ס . על פי הדו"ח ב 2018 רשמה נתיבות הגירה חיובית עם  668 תושבים חדשים שעברו להתגורר בה. זאת לעומת באר שבע הסמוכה בה נמצאה הגירה שלילית של -1811 תושבים אשר עזבו את העיר בשנה זו"בשנים האחרונות באר שבע גדלה והתפתחה, ריבוי טבעי וגידול באוכלוסייה תרם לעליה בביקושים לדירות אל מול ההיצע הקיים, וגרם למגמת עזיבה לערים הקרובות יחסית כמו נתיבות. הפער במחירי הדירות עודד את העזיבה של הבאר שבעים וחיפושם אחר אלטרנטיבות זולות יותר למגורים אותם מציעה נתיבות", כך אומר ירון בובליל מקבוצת מגידו הבונה ומשווקת את פרויקט בוהו בנתיבות.

עוד אומר בובליל ,"נתוני התחלות הבניה בשנה האחרונה בנתיבות כמו גם נתוני ההגירה החיובית אל העיר מעודדים ומראים על היקפי בניה בעקבות הביקושים למגורים חדשים. תנופת הפיתוח בנתיבות כוללת הקמת אלפי יחידות דיור, השקעה בחינוך ואפשרויות תעסוקה שנפתחו בעקבות קו הרכבת לעיר ושיפור התשתיות התחבורתיות אל באר שבע והמרכז. מחירי הדירות בנתיבות עדיין אטרקטיביים מאוד ומהווים אלטרנטיבה עבור תושבי אשקלון ואשדוד מצפון, ועבור תושבי באר שבע מדרום אשר רוצים לעבור לבית חדש אך המחירים בעירם גבוהים מדי. אותן משפחות שבחרו במעבר לנתיבות מעבר להגשמת חלום של קניית בית חדש נהנים מהטבות מס משמעותיות שבמרבית המקרים משלמות עבורם חלק גדול מהמשכנתא".

פרויקט בוהו של קבוצת מגידו בנתיבות, משלב דירות במסגרת "מחיר למשתכן" עם דירות המוצעות לשוק החופשי. הפרויקט כולל 280 דירות ב 8 בניינים בני 9 קומות. תמהיל הדירות בפרויקט כולל דירות בנות 3,4,5 חדרים, פנטהאוזים ודירות גן, מרווחות ומתוכננות בקפידה במחירים החל מ 890.000 ש"ח

את הפרויקט תכנן האדריכל אייל איצקין והוא נבנה בשכונת נווה שרון בסמוך לפארק בוהו המוקם בימים אלו, הכולל פיתוח שמורת הטבע בהשקעה של 130 מיליון ₪, ויכלול פארק מים טבעי ופארק אקסטרים בגודל כולל של כ 900-דונם. שכונת נווה שרון  הינה שכונה חדשה המשתרעת על פני 1,280 דונם ומתוכננים להיבנות בה כ 2,570 יחידות דיור בבנייה רוויה ו 528 יחידות דיור צמודי קרקע. כמו כן, בשכונה ייבנו קריות חינוך, בינוי קהילתי סביב שטחים ירוקים ומרכז עסקים גדול שישמש כמרכז עירוני ראשי בנגישות תחבורתית גבוהה. 

פרויקט בוהו נתיבות קבוצת מגידו
פרויקט בוהו נתיבות קבוצת מגידו קרדיט הדמיה Olin
כתבות נוספות שיעניינו אתכם
התקנת חלון אלומיניום
התקנת חלון אלומיניום
האלומיניום ידוע כחומר גלם עמיד, נוח לעבודה, ידידותי לסביבה ולא...
ערבות הדדית בצל התקפת הטילים מאיראן והעדר מיגון ביישובים הבדואים
אתר האירוח כפר הנוקדים הזמין את התושבים הבדואים הסמוכים אליו...
מה עשה רון יוחננוב בקניון עזריאלי הנגב עם עשרות ילדים?
קניון עזריאלי הנגב , אירח את הבלוגר, המשפיען והמתכונאי המוביל...
רשת גרג פותחת לאחר חצי שנה למלחמה סניף דגל מחודש בעיר הדרומית שדרות בהשקעה הנאמדת בכ – 550 אלף ₪
כאות הזדהות עם משפחות החטופים יוצב בסניף שלט ענק עם...
החטופה שחזרה מהשבי חגגה יום הולדת עם צוות סורוקה
יום הולדת שמח אלמה!💛 אלמה אברהם  שחזרה משבי החמאס, חגגה היום...
יירוט שלל האיומים ששוגרו הלילה מאיראן: מערכת ההגנה הרב שכבתית של התעשיות הביטחוניות הישראליות
התעשייה האווירית ברכהאת מערכת הביטחון וצה״ל על יירוט שלל האיומים...
לידה בצד הדרך
חלי ואליסף, זוג נשוי מקריית גת, היו בדרך לבית החולים...
נשיא המדינה נשא דברים בפתיחה המחודשת של מרכז ״עזרה למרפא״ בראשות הרב פירר, בשדרות
נשיא המדינה יצחק הרצוג נשא דברים היום, יום רביעי, ב׳...
ביוזמת חבריו לשכבה: פינת ישיבה חדשה לזכר מתן דמארי הי"ד שנפל בעזה
לפני כארבעה חודשים מתן דמארי הי"ד, בוגר הישיבת התיכונית אמית...
הוקרה לשלוש מנהלות מרחבי הלמידה של המקיף הכללי אמית שדרות
במשרד החינוך מחוז דרום, התקיים השבוע טקס הוקרה למנהלות מרחבי...