Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מתי נוכל לחזור לנפוש בחו"ל

מתי נוכל לחזור לנפוש בחו"ל
מקור pexels

ימי הקורונה השאירו את מרביתנו בישראל, ללא יכולת לטוס לארצות שונות מעבר לים. זהו מהפך משמעותי לעומת שנים קודמות שבהן רבים מתושבי ישראל טסו לעיתים תכופות לחו\"ל לעניינים עסקיים, טיולים ושופינג.\

מתי נוכל לחזור לנפוש בחו"ל
מקור pexels

הרצון העז לחזור לשגרה

באופן טבעי כל אדם רוצה לחזור לאורח החיים שהיה עד פרוץ מגפת הקורונה, דבר שאפשר נסיעה לכל רחבי העולם בכל זמן שרצה כל אחד מתושבי ישראל.

התקווה הגדולה היא שלאחר שרוב הציבור יתחסן אפשר יהיה ליהנות מטיולים בעולם לאור ההגנה הקיימת מפני המחלה. ההערכה היא שזה ייקח כמה חודשים וגם אז חשוב לנסוע למדינות שגם בהם קיים אחוז גבוה של תושבים שכבר קיבלו את החיסון.

מדינות רבות רואות במהלך החיסון של כל הציבור כצעד בעל עדיפות עליונה כדי להקטין באופן משמעותי את היקפי התחלואה ואת היקפי התמותה, כיוון שמדובר בכמויות גדולות מאד של חולים שנפטרים בכל רחבי העולם. בכל מדינה שבה יחסנו את מרבית האוכלוסייה, ממדי המגפה יפחתו וכך אפשר יהיה אט אט לחזור לשגרה.

תכנונים של טיסות מעבר לים

בזמן הפנוי הרב שנוצר לאור ימי הקורונה, בני משפחה וחברים כבר מתכננים את הגיחה הבאה שלהם לחו"ל. התכנון הוא מדוקדק אך אינו כולל תאריכים והם מחכים שיפתחו את הגבולות לתיירים, כדי להזמין כרטיסי טיסה ולבצע את התוכנית שהם הכינו.

כאשר מדובר בבני משפחה או חברים שגרים באותו אזור גיאוגרפי, השלב הראשון במסע הוא השכרת אוטובוס לצורך הסעות לשדה התעופה וזאת כדי לייתר את הצורך של כל אחד מהטסים להגיע עד שדה התעופה עם הרכב הפרטי שלו. עלות החניה בשדה היא מאד יקרה ובמקביל בני הבית האחרים לא יוכלו להשתמש ברכב, כיוון שהוא בחניון. לכן הפתרון הנוח ביותר הוא להשאיר את הרכב בבית, לתאם נקודת המפגש כמה שעות לפני הטיסה ולנסוע יחד בנוחות מרבית, כאשר כל המזוודות נמצאות בתא המטען המרווח.

מסלולי הטיולים היומיים

לכל משפחה או חבורה יש כמה תחומי עניין ולכן הם קובעים בכל יום מה יהיה מסלול ההליכה, הטיול והמקומות שבהם הם יבקרו. יש ימים שבהם הם יגיעו למקומות מרתקים כמו אולמות תצוגה של רכבים ייחודים אם הם באיטליה, יבקרו באצטדיון הכדורגל של ברסה אם הם בברצלונה, מוזיאונים מיוחדים כמו מוזיאון וואן גוך באמסטרדם, או יטיילו בעיירה הציורית ברוז' בטיול שלהם בבריסל.

רובם ירצו להקדיש כמה שעות לשופינג בחנויות המרכזיות במרכזי הערים ולקנות פריטי לבוש אופנתיים ואקססוריז לכל בני המשפחה, כך שיחזרו עם מזוודות מלאות במוצרים חדשים ארצה.

במהלך הימים הללו הם יבקרו במסעדות מצוינות שקראו עליהן המלצות באתרי האינטרנט השונים, ייהנו מארוחות גורמה במקומות יוצאי דופן, שיש בהם השקעה קולינרית עצומה במאכלים המקומיים או בתפריט חובק עולם.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
להיפטר מסנטר כפול אחת ולתמיד- זה אפשרי
הפנים הם אחד האזורים הבולטים בגוף. כאשר אנו פוגשים את...
כל מה שרציתם לדעת על קניית מזוודות חדשות
נסיעות לחו"ל הן חלק בלתי נפרד מהחיים של רובנו. אנחנו...
סגנונות בניה באזור המרכז
אזור המרכז, בניגוד לאזורים הפסטורליים והמרחבים הירוקים בפריפריה, הוא שוקק...
כל הסיבות להזמין מטבח בצבע לבן
לאחרונה אתם חושבים יותר ויותר ברצינות על האפשרות של הזמנת...
איך אוטמים קיר חיצוני לחדירת מים?
יש אצלכם סדקים או סימני רטיבות בקיר חיצוני? איטום לקוי...
תביעות בתחום לשון הרע – איך עושים את זה בצורה נכונה?
לגלות בוקר אחד שמישהו פוגע בשמנו הטוב זה לא משהו...
יד שנייה או חדש? יתרונות וחסרונות בעולם הרכבים וציוד הקמפינג
טיולי קמפינג הפכו בשנים האחרונות לטרנד פופולרי במיוחד. חובבי טבע...
איך עורך דין לענייני ירושה בחיפה מונע סכסוכים בין אחים?
סכסוך בין אחים סביב ירושה עלול לפרק גם משפחה מלוכדת...
עבודה בסביבה ממוחשבת- הכי פשוט שיש
מחשבים תופסים היום כל פינה בחיינו, אבל למרות זאת לא...
חייכם המשותפים ראויים להסדרה כדת וכדין
מדוע חשוב להיעזר בעורך דין להסדרת מעמד? הגשמת החלום לחיות יחד...