Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מרכז NETGEV לפיתוח יזמות ותעסוקה חדשנית השיק השבוע את תכנית המאיץ לעסקים חדשניים

מרכז NETGEV לפיתוח יזמות ותעסוקה חדשנית השיק השבוע את תכנית המאיץ לעסקים חדשניים
קרדיט נטגב דימונה

נטגב דימונה בשיתוף המחלקה לפיתוח כלכלי בעיריית דימונה ומעוף דימונה ונגב מזרחי השיקו השבוע את תכנית "המאיץ העסקי" בעיר. המאיץ הוקם במטרה לסייע לעסקים המקומיים להתמודד עם האתגרים הטמונים בעצמאות עסקית בעולם ההיי טק. התוכנית תמשך שמונה חודשים, ותעניק לבעלי עסקים כלים מעשיים לפיתוח וניהול העסק, ליווי אישי של מנטור עסקי צמוד לצד סדנאות שיווק, מכירות פיננסים ועוד. המאיץ העסקי משלב תכנית עבודה ממוקדת לעסקים לתוצאות מיידיות.

כחלק מהתפתחות תעשיית ההיי טק בדימונה, עלה גם הצורך בשיפור היכולות העסקיות של העסקים מוכווני הטכנולוגיה בעיר. אי לכך הודיעה מרכז היזמות NETGEV דימונה על פתיחת מאיץ לעסקים ויזמים חדשניים מהעיר המציע ליווי עומק, אימון עסקי ומתן כלים פרקטיים לניהול עסק במציאות משתנה. המאיץ נולד במטרה לקדם פיתוח כלכלי מקומי וליצור תשתית לשיתוף פעולה בין בעלי העסקים. במסגרת המאיץ עשרות עסקים מדימונה יעברו תהליך עסקי ממוקד ומדיד במהלכו ילמדו כיצד מגדילים בעקביות את העסק, ייהנו מקהילה עסקית חזקה וישאבו ידע ממומחים בתחומים מגוונים.

קרדיט נטגב דימונה

בני ביטון, ראש העיר דימונה: "בשורה משמחת לעסקים בדימונה! תוכנית המאיץ העסקי הינה חלק ממהלך רוחבי לחיזוק המגזר העסקי בעיר. אני רואה חשיבות רבה במתן כלים ניהוליים ופרקטיים שיחזקו את העסקים בעיר ואף יסייעו לפיתוח הכלכלי של האזור כולו".

במהלך תוכנית "המאיץ העסקי", ישתתפו בעלי העסקים במפגשים קבוצתיים חודשיים עם המומחה לפיתוח יזמות נדב בנג'ו, שיסיע לבעלי העסקים לחזק מיומנויות הכרחיות כמו: פיתוח עסקי, תכנון, מכירות, פיננסים, שיווק וניהול לקוחות. בנוסף המשתתפים ייהנו משעות ייעוץ פרטניות לעסק עם המאמן המקצועי אחד על אחד לשיחה על היעדים, המטרות והאתגרים. לאורך התוכנית בעלי העסקים ישתתפו בסדנאות והרצאות מקצועיות, אירועי נטוורקינג ומפגשים עם מומחים מקצועיים .

ירדן בן לולו – מנהל מרכז NETGEV לפיתוח יזמות ותעסוקה חדשנית בדימונה: " מרכז NETGEV הוקם ב- 2017 מתוך מטרה להשפיע, לווסת ולשנות את מפת התעסוקה והיזמות בדימונה: מתעסוקה ויזמות מסורתית הנמצאת בסיכון קיומי לתעסוקה ויזמות חדשנית ורלוונטית לעתיד עולם העבודה החדש. במסגרת פעילותינו אנו מפעילים חללי עבודה משותפים המהווים בית ליזמים, חברות ועובדים שכירים בתחומים טכנולוגיים ובמקביל פועלים ליצירת גיוון תעסוקתי באמצעות מערך הכשרות מקצועי לתחומי עיסוק ויזמות רלוונטיים לעתיד עולם העבודה המשתנה. בזכות התמיכה והמדיניות שמוביל ראש העיר בני ביטון, במהלך 5 השנים האחרונות הוקמו בדימונה מעל ל- 90 חברות ועסקים בתחומים טכנולוגיים נרחבים (פיתוח תוכנה, מסחר אלקטרוני, שיווק דיגיטלי ועוד) ואיתם נולד הצורך בתוכנית ליווי אישית שתסייע ליזמים להגשים את מטרותיהם העסקיות. בהזדמנות זו אני רוצה להודות לשותפים להקמת המאיץ: למחלקה לפיתוח כלכלי בדימונה ולמעוף דימונה ונגב מזרחי.

נדב בנג'ו מומחה לפיתוח יזמות, אשר מוביל את האימונים המקצועיים והאישיים במסגרת המאיץ: "בעולם ההיי טק, והעסקים בכללי, לאף עסק אין את הפריבילגיה להיות לא רווחי. כל מי שהגיע למאיץ נכנס עכשיו לתהליך אישי עמוק, כאשר בעלי ובעלות העסקים הולכים לעבוד קשה ולהשקיע אבל גם לעבור תהליך משמעותי ולראות תוצאות. פיתחנו את המאיץ בגרסתו הנוכחית כדי לתת לבעלי העסקים מקסימום השפעה בזמן מוגבל, אנחנו רואים את הפוטנציאל המטורף של תעשיית ההייטק בדימונה. אין לי ספק שמי שייקח את התהליך ברצינות ירוויח ממנו לא רק ברמה הפיננסית, אלא גם ברמה האישית-מקצועית.

תכנית המאיץ העסקי הינו מודל אימונים משולב לעסקים שפותח על ידי נדב בנג'ו, מומחה בניהול וייעוץ עסקי. המודל מיושם מתחילת משבר הקורונה בהצלחה רבה במועצה האזורית רמת הנגב ירוחם, ערד, מא. ערבה תיכונה, ובקרוב במועצות נוספות.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
התקנת חלון אלומיניום
התקנת חלון אלומיניום
האלומיניום ידוע כחומר גלם עמיד, נוח לעבודה, ידידותי לסביבה ולא...
מה עשה רון יוחננוב בקניון עזריאלי הנגב עם עשרות ילדים?
קניון עזריאלי הנגב , אירח את הבלוגר, המשפיען והמתכונאי המוביל...
החטופה שחזרה מהשבי חגגה יום הולדת עם צוות סורוקה
יום הולדת שמח אלמה!💛 אלמה אברהם  שחזרה משבי החמאס, חגגה היום...
יירוט שלל האיומים ששוגרו הלילה מאיראן: מערכת ההגנה הרב שכבתית של התעשיות הביטחוניות הישראליות
התעשייה האווירית ברכהאת מערכת הביטחון וצה״ל על יירוט שלל האיומים...
מתרגלים שריפה במרכז הרפואי ברזילי
היום התקיים תרגיל כיבוי אש במרכז הרפואי ברזילי, בו בוצעה...
18 שוהים בלתי חוקיים - נעצרו אתמול בדרום במסגרת התכנית המבצעית "דפיקה בדלת"
18 שוהים בלתי חוקיים - נעצרו אתמול במסגרת התכנית המבצעית...
עורף MALL - הפלטפורמה שמחזקת את העסקים בקו העימות
בתקופות של מלחמה ומתח ביטחוני, בעלי עסקים רבים באזורי הדרום...
מכנסיים ארוכים לגברים
מכנסי דגמ"ח - דגשים לבחירה נכונה
נוסף לנעליים, חולצות וכפכפים, מכנסי דגמ"ח הם פריט לבוש חיוני...
תלמידות אולפנת אמית אוריה באר שבע זכו בגמר רמון ספייסלאב: הניסוי שהכינו יבוצע בחלל
תלמידות שכבה ח' באולפנת אמית אוריה באר שבע זכו במקום...
המכללה האקדמית אשקלון מצדיעה לגיבורי המערכה, לחיילי צה"ל והחטופים​
המכללה האקדמית אשקלון קיימה בשבוע שעבר, בשיתוף "תקווה ישראלית", מפגש...