Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מסורת בנגב – ועידת משאבי אנוש ה – 2 בסימן אתגרי התעסוקה בעידן רב – דורי XYZ

מסורת בנגב – ועידת משאבי אנוש ה – 2 בסימן אתגרי התעסוקה בעידן רב – דורי XYZ
קרדיט אושר בן שטרית

הועידה השנייה למשאבי אנוש בנגב תתקיים ביום ב' (5/11) במתחם היס פלנט בבאר שבע. השנה תעסוק הועידה באתגרי התעסוקה בעידן רב דורי ובאתגרי הניהול ופיתוח העובדים בני דור ה-Y וכיצד נערכים לכניסת דור ה-Z לשוק העבודה. הועידה תקדם שיח בנושא וחיבורים בין כ-20 גופי תעסוקה מובילים למנהלי משאבי אנוש של התעשייה הדרומית וארגונים עסקיים. הועידה הינה אירוע שיא של שיתוף פעולה אסטרטגי בין JNF ארה"ב, התאחדות התעשיינים מרחב דרום, ארגון ארץעיר באמצעות מרכז לאודר לתעסוקה בנגב וחברת מנורה מבטחים .

ועידת משאבי אנוש ה – 2 בסימן אתגרי התעסוקה
קרדיט אושר בן שטרית

ועידת משאבי אנוש השנתית של JNF ארה"ב, ארגון ארץעיר באמצעות מרכז לאודר לתעסוקה התאחדות התעשיינים מרחב דרום וחברת מנורה מבטחים, תתקיים זו השנה השנייה בהשתתפות מנכ"ל JNF ארה"ב, מר ראסל רובינסון, מנכ"לית ארץעיר בלה אלכסנדרוב ובהשתתפות מנכ"ל התאחדות התעשיינים, מר רובי גינל.

הועידה נולדה בעקבות הצורך במענה לאתגרי התעסוקה בחברות ומפעלי התעשייה בדרום מחד, ואתגר העסקת ופיתוח הדור הצעיר והשארתו בנגב מנגד. השותפות בועידה מבוססת על הבנה ואמונה כי ביכולתם של הארגונים המקדמים תעסוקה לסייע באופן משמעותי לצעירים ולחברות כאחד להתגבר על אתגרים אלה. הועידה אינה רק אירוע דגל, אלא מהווה צומת אסטרטגית לקפיצת מדרגה בחיזוק ופיתוח הקשר בין ארגונים המקדמים תעסוקה בנגב לבין בכירים ומנהלי משאבי אנוש מחברות, מפעלי תעשייה וארגונים עסקיים מובילים הפועלים באזור הנגב.

השנה הועידה תעסוק במורכבות של התעסוקה בעידן רב דורי ובמתח בין דורות ה-X, ה-Y וה-Z, נושא הנמצא בראש סדר היום של מעסיקים רבים בכלל ובנגב בפרט. מטרת הועידה היא להעלות פתרונות לאתגרים של התעסוקה הרב דורית בנגב בעזרת  למידת עמיתים וחיבור בין ארגוני התעסוקה המובילים בנגב לבין המעסיקים. בעקבות הקמתו של מרכז לאודר לתעסוקה מתאפשר שיח בין כל הגורמים בזירת התעסוקה בנגב, ששיאו בועידה.

בוועידה ישתתפו מרצים מובילי דעה בהשפעת המעבר הבין דורי על שוק התעסוקה והמעסיקים, ביניהם, פרופ' יורם ארבל וגב' פולה סיטון.

בלה אלכסנדרוב, מנכ"לית ארץעיר: "בעקבות הצלחת הועידה בשנה שעברה תתקיים השנה הועידה השנייה, שהיא אירוע השיא של פורום  SouthHr למנהלי וסמנכ"לי משאבי האנוש בנגב. הצלחת הפורום, שהקמנו בשיתוף התאחדות התעשיינים מרחב דרום, היא בלמידת העמיתים, שיתוף הידע, הנטוורקינג שנוצר ושיתופי הפעולה שצמחו מתוכו. כארגון המקדם קהילתיות עירונית, ברור לנו שהמפתח לצמיחת התעסוקה בנגב הוא בעבודה המשותפת. הנושא שנבחר לועידה מעסיק אותנו, בתחום התעסוקה של ארץעיר, כמו גם את עשרות המעסיקים וארגוני הצעירים בנגב. גם כאן, ההתכנסות של כל מובילי התעסוקה בנגב במקום אחד, בכדי לללמוד את  האתגרים בתעסוקה בין דורית, להכיר את מאפייני הדור הצעיר שנכנס לשוק העבודה ולמצוא יחד פתרונות חדשניים היא אמירה קהילתית, חדשנית ומרגשת, שאין לנו ספק שתתרום לפיתוח התעסוקה בנגב".

אריק מייקלסון, מנכ"ל JNF ישראל: "אנחנו גאים בחיבור שמרכז לאודר יצר בין המעסיקים בנגב, ובינם לבין ארגוני התעסוקה. חיבור אשר מייצר מקומות עבודה חדשים ומסייע בהשמה כבר היום, מאפשר למשתתפים לפתח יחד פרקטיקות עבודה משופרות, מסייע בנטוורקינג, ויוצר הזדמנויות חדשות. שיטות העבודה המשופרות הן שיאפשרו לתנופה הזו להימשך, לצמיחה וקפיצת מדרגה נוספת בכל שנה. החיבור בין כל השחקנים בנגב פורץ דרך חדשה עבור התעסוקה באזור: דרך חדשה לפתח תעסוקה, ודרך חדשה לראות את הנגב כפלטפורמה לתעסוקה איכותית, רווחה ואיכות חיים. כך נגשים את מטרתנו, להשארת תושבים מקומיים בנגב מבחירה, להבאת תושבים נוספים לחיות כאן, ושהנגב ימשיך לצמוח ולשגשג".

אביב חצבני, מנהל מרחב דרום בהתאחדות התעשיינים ציין כי "הועידה מהווה אירוע דגל של הפעילות הרב שנתית אותה אנו מקדמים במטרה לסייע באופן שוטף לתעשייה הדרומית ומנהלי משאבי האנוש בהתמודדות עם השינויים בשוק התעסוקה בעידן רב דורי לצד שינויים טכנולוגיים ומהפכת הייצור המתקדם, האוטומציה והמידע בתעשייה. אחד משלושת אתגרי הליבה בתעשייה הדרומית היו גיוס, הכשרה ופיתוח ההון האנושי במפעלי התעשייה והמחסור האקוטי בעובדים מקצועיים בתעשייה. הועידה הינה אירוע דגל המעלה על נס את פתרונות התעסוקה האפשריים בדרום, וחשוב מכך, מדגישה את המטרה המשותפת של התאחדות התעשיינים עם ארץעיר באמצעות מרכז לאודר והארגונים המקדמים תעסוקה  – מציאת פתרונות תעסוקה אשר ימשיכו להוביל את הנגב והתעשייה הדרומית להמשך צמיחה וחיזוק הכלכלה והתעשייה באזורנו."

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
ארגון הקבלנים בנגב במחווה מרגשת לזכרו של רנ"ג אורי מויאל ז"ל מדימונה שנרצח בפיגוע בבית קמה
ברביעי האחרון קיים ארגון הקבלנים בנגב כנס מקצועי בהשתתפות כ...
ח"כ גילה גמליאל ביקרה ביום שלישי באופקים
שרת החדשנות, המדע והחלל, ח"כ גילה גמליאל, ביקרה ביום שלישי...
במעמד שר הכלכלה והתעשייה ניר ברקת: הונחה אבן הפינה למכון התקנים באופקים
אבן הפינה לסניף הדרומי החדש של מכון התקנים הישראלי הונחה...
התקנת חלון אלומיניום
התקנת חלון אלומיניום
האלומיניום ידוע כחומר גלם עמיד, נוח לעבודה, ידידותי לסביבה ולא...
ערבות הדדית בצל התקפת הטילים מאיראן והעדר מיגון ביישובים הבדואים
אתר האירוח כפר הנוקדים הזמין את התושבים הבדואים הסמוכים אליו...
מה עשה רון יוחננוב בקניון עזריאלי הנגב עם עשרות ילדים?
קניון עזריאלי הנגב , אירח את הבלוגר, המשפיען והמתכונאי המוביל...
רשת גרג פותחת לאחר חצי שנה למלחמה סניף דגל מחודש בעיר הדרומית שדרות בהשקעה הנאמדת בכ – 550 אלף ₪
כאות הזדהות עם משפחות החטופים יוצב בסניף שלט ענק עם...
יירוט שלל האיומים ששוגרו הלילה מאיראן: מערכת ההגנה הרב שכבתית של התעשיות הביטחוניות הישראליות
התעשייה האווירית ברכהאת מערכת הביטחון וצה״ל על יירוט שלל האיומים...
לידה בצד הדרך
חלי ואליסף, זוג נשוי מקריית גת, היו בדרך לבית החולים...
נשיא המדינה נשא דברים בפתיחה המחודשת של מרכז ״עזרה למרפא״ בראשות הרב פירר, בשדרות
נשיא המדינה יצחק הרצוג נשא דברים היום, יום רביעי, ב׳...