Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מנהלת חדשה לסניף מעוף דימונה ונגב מזרחי

מנהלת חדשה לסניף מעוף דימונה ונגב מזרחי
קרדיט- אנג'לה שמיחוב

מינוי חדש לסניף מעוף דימונה ונגב מזרחי, אילת עמר. אילת תושבת העיר ערד, שהחלה את דרכה המקצועית בסניף כמנהלת ליווי עסקי, מביאה לתפקידה ניסיון רב בליווי ופיתוח עסקים. הסניף שממוקם בדימונה מעניק שירות ומענה לבעלי עסקים ויזמים בעיר  דימונה, ערד וכל הנגב המזרחי. לאחרונה הודיעה הנהלת מעוף דרום והשפלה על פתיחת שלוחה חדשה באזור ערבה תיכונה וזאת על מנת להנגיש את השירותים ליותר ויותר בעלי עסקים הנמצאים גם ביישובים מרוחקים. 

אילת עמר, מנהלת סניף דימונה והנגב המזרחי: "מדובר בתקופה מאתגרת לכל המגזר העסקי בישראל ואני נחושה לפעול ולסייע לעסקים לעבור את התקופה הזו בהצלחה".  

סניף מעוף דימונה ונגב מזרחי המשרת בעלי עסקים ויזמים בכל אזור הנגב המזרחי: ערד, דימונה, ירוחם, מצפה רמון, רמת נגב, ים המלח והערבה. בשנים האחרונות ניהל את הסניף רפי אילון שממשיך לפעול במגזר העסקי מטעם מעוף. הוא יעניק ייעוץ וליווי לעסקים ואף עתיד לנהל את שלוחת מעוף בערבה לכשתיפתח.

הסניף ממשיך להציע גם בסגר הנוכחי שירותי ייעוץ, ליווי והכוונה לבעלי עסקים ויזמים הנמצאים בתחילת דרכם. עוד סיוע יינתן בהגשת בקשה להוזלה בארנונה ומענק לשימור עובדים. 

בנוסף להתחדשות והרחבת הסניפים, מונתה מנהלת חדשה לסניף מעוף דימונה ונגב מזרחי, אילת עמר. אילת היא תושבת העיר ערד שהחלה את דרכה המקצועית בסניף כמנהלת ליווי עסקי, מוכרת מאוד בנוף המקומי ובקרב עסקים רבים להם העניקה שירותים בשנים האחרונות, מביאה לתפקידה ניסיון עשיר מה שייתן חיזוק לבעלי העסקים והיזמים בעיר והסביבה.

גם בימים אלו, שמדינת ישראל מצויה בסגר שלישי, סניפי מעוף בדרום הארץ והשפלה ממשיכים להעניק לבעלי העסקים והיזמים בעיר ייעוץ, ליווי, הכוונה עסקית וסדנאות וקורסים דיגיטליים ייחודים המותאמים למציאות המשתנה. אלה יחד יעניקו כלים שיספקו סביבה תומכת לעסקים עד כמה שניתן במציאות המאתגרת. בנוסף, סניפי מעוף קוראים לעסקים הקטנים לנצל את מענקי הקורונה ולפנות לסניפי מעוף לסיוע בהגשת הבקשות השונות. בין המענקים העומדים לרשות בעלי העסקים:  בקשת הוזלה בארנונה המציעה הנחה של 95% בארנונה לעסקים שנפגעו בתקופת הקורונה, מענק שימור עובדים המזכה בעלי עסקים ב 5000 ₪ עבור על עובד שנמשכה העסקתו גם לאחר ההגבלות והירידה בהיקף העבודה ומענקים נוספים.

אורי הכהן, מנכ"ל מעוף מרחב דרום והשפלה: "אני מאחל לאילת הצלחה בתפקיד החדש ובטוח כי היא תוביל את העסקים באזור להצלחה. אילת תושבת ערד, מוכרת בנוף המקומי ופועלת בשנים האחרונות לקידום העסקים באזור הנגב המזרחי. לצד ליווי של עשרות עסקים היא אחראית בין היתר על הקמת קהילת תיירות ביתית משגשגת בערד. אני בטוח כי ההכרות של אילת עם המגזר העסקי באזור יחד עם כישוריה וניסיונה העשיר בתחום, יובילו את הסניף והעסקים במרחב הסניף להצלחה רבה.  כמו כן, אני מזכיר לבעלי ובעלות עסקים כי  גם בימים אלו כשאנו נמצאים בעיצומו של הסגר השלישי, הם מוזמנים לפנות לסניפי מעוף ולהנות מאפשרויות הסיוע והייעוץ שמגיעים להם וכן סיוע בקבלת מענקים, קבלת הלוואות בקרן בערבות מדינה ועוד".

אילת עמר, מנהלת סניף דימונה ונגב מזרחי: " את סניף דימונה זכיתי להכיר מקרוב עוד כשהייתי מנהלת ליווי עסקי, זכיתי ללוות עסקים מקרוב ולסייע להם בהתפתחות האישית והעסקית. אל התפקיד מנהלת סניף מעוף דימונה ונגב מזרחי אני מגיעה לאחר ניסיון בעבודה מול בעלי עסקים, ויש בי רצון עז להמשיך ולסייע וכמובן לפתח את המגזר העסקי באזור, בייחוד כתושבת העיר ערד".  

סניף מעוף דימונה ונגב מזרחי נמצא בשדרות יגאל אלון 1, מרכז מסחרי. בעלי עסקים ויזמים מוזמנים לפנות לסניף וליצור קשר בטלפון: 076-8844894

קרדיט- אנג'לה שמיחוב

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
שלוחת כללית רפואה משלימה עוברת למרפאת דימונה ב'
שלוחת כללית רפואה משלימה בדימונה עוברת דירה: החל מחודש ספטמבר...
ממשיכים לחזק את העסקים: עיריית דימונה הודיעה על הקמת אתר אינטרנט לנשות עסקים מהעיר
מפגש עוצמתי נוסף של קהילת מחוברות דימונה התקיים השבוע בהשתתפות...
מאיצים עסקים בדימונה
מפגש הסיום של תוכנית המאיץ העסקי בדימונה התקיים ביום רביעי...
פרויקט חינוכי חדש – 'מגיני המדבר'
בתמיכת שגרירות ארה"ב והקרן לתובענות ייצוגית הפרויקט יכלול תלמידים מהמגזר היהודי...
תערוכת הבובות הבינלאומית ה-6 בערד
התערוכה ע"ש סרן בנימין רוזנבלום ז"ל ובה יוצגו למעלה מ-100...
הוקמה קהילת מחוברות דימונה
ביום רביעי האחרון הושקה קהילת נשות העסקים ביוזמת עיריית דימונה,...
בדיקות חשובות והכרחיות בנכסים
עורך דין לענייני מקרקעין הינו אדם שאתם חייבים לשכור את...
בנימין נתניהו פותח שולחן בדימונה
ראש האופוזיציה בינימין נתניהו נסע בחמישי רגע לפני החג  עם...
מרכז NETGEV לפיתוח יזמות ותעסוקה חדשנית השיק השבוע את תכנית המאיץ לעסקים חדשניים
נטגב דימונה בשיתוף המחלקה לפיתוח כלכלי בעיריית דימונה ומעוף דימונה...
35 סייעות חדשות בדרום
35 נשים מאופקים ונתיבות סיימו השבוע קורס סייעות, שנערך בעיר...