בעקבות נזקי מבצע "עם כלביא" והשלכותיו פעל תאגיד "מי שבע" להסדרת מענה טלפוני מותאם ונגיש עבור תושבים שפונו מבתיהם בעיר באר שבע. לטובת קידום המהלך עבור המפונים, הוסדרה שלוחה ייעודית במוקד שירות הלקוחות הטלפוני של התאגיד, אשר תעניק מענה אישי ומותאם לפניות התושבים.
המהלך נועד להקל על התושבים שפונו מבתיהם ככל הניתן בתקופה מורכבת זו, ולעמוד לרשותם מתוך שותפות הדדית ואחריות ציבורית לצרכים המשתנים של התושבים.
תושבים שפונו מבתיהם מוזמנים לפנות למוקד שירות הלקוחות של התאגיד במספר: 1-800-071-562 או 6512*, ובנתב השיחות לבחור בשלוחה 0.
במוקד יינתן מענה באמצעות נציגי שירות ייעודיים, שהוכשרו לטיפול בפניות אלה, הנציגים יעניקו מענה רגיש ומקצועי לפניות התושבים לצורך קבלת מידע, בירורים ותשלומים.
תאגיד "מי שבע" ממשיך לפעול למען התושבים בשגרה ובחירום, תוך שמירה על איכות השירות וזמינות המענה.
לקבלת מידע וביצוע פעולות נוספות , ניתן להיכנס לאפליקציית "MAST" או לאתר התאגיד