Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מול למעלה ממאה ועשרים תעשייני הדרום: נבחר היו"ר החדש של מרחב דרום בהתאחדות התעשיינים

מול למעלה ממאה ועשרים תעשייני הדרום: נבחר היו"ר החדש של מרחב דרום בהתאחדות התעשיינים
קרדיט עוזי אברהם

בשבוע שעבר (ג', 20.11) התקיים אירוע ההוקרה הראשון לתעשייה הדרומית במסגרתו התקיימה האסיפה הכללית והבחירות ליו"ר והנהלת מרחב דרום בהתאחדות התעשיינים. לאירוע, שהתקיים בסמילנסקי בוטיק בעיר העתיקה באר שבע, התכנסו למעלה מ-120 מנהלי ובעלי חברות תעשייה מרחבי דרום. במהלך האסיפה נבחר בתשואות הקהל יו"ר המרחב החדש, אמיר הדס. יחד עם אמיר הוכרזו גם חברי הנהלת המרחב החדשים.

 

נבחר היו"ר החדש של מרחב דרום בהתאחדות התעשיינים
קרדיט עוזי אברהם
נבחר היו"ר החדש של מרחב דרום בהתאחדות התעשיינים
קרדיט עוזי אברהם

כמאה ועשרים מנהלי ובעלי חברות תעשייה מרחבי הדרום הגיעו אתמול בערב לאירוע ההוקרה המרכזי לתעשייה הדרומית במסגרתו התקיימה האסיפה הכללית והבחירות ליו"ר והנהלת התאחדות התעשיינים מרחב דרום. האירוע מתקיים פעם בשנתיים ובמהלכו נבחרים יו"ר המרחב וחברי ההנהלה שיהיו אחראיים על ניהול מרחב דרום לשנתיים הבאות. את האסיפה אירגן וניהל מנהל מרחב דרום בהתאחדות התעשיינים, אביב חצבני.

במסגרת האירוע נפרדו התעשיינים מיו"ר מרחב דרום היוצא, מר אבינעם שקד, מנכ"ל ובעלים של חברת שריונית חסם דלתות איכות בע"מ. שקד השלים שתי קדנציות רצופות, עתירות וגדושות בפעילות והישגים, זאת לצד אתגרים לא מעטים. שקד, שמונה להיות יו"ר האסיפה, סיכם בפני הנוכחים, 4 שנות עשייה רחבה, בהן כיהן כיו"ר המרחב, במסגרתן שאף כל העת לחיזוק הקשר היומיומי עם תעשייני הדרום, לפתרון בעיות וחסמים בשטח, לחיזוק ההיכרות והערבות ההדדית בין תעשייני המרחב. וכן פעל רבות למצב את מרחב דרום כגוף יוזם, מוביל ומשפיע, אשר מהווה גורם אסטרטגי בצמתי ההחלטה בנגב והדרום.

כמו כן, במסגרת פתיחת האירוע נבחר בתשואות הקהל יו"ר מרחב דרום החדש, אמיר הדס, מנכ"ל ובעלי חברת ת.מ.צ תעשיות מיחזור צמיגים. אבינעם שקד ואמיר הדס העבירו ביניהם את 'שרביט המרחב' תוך קבלת מחיאות כפיים מהמרחב.

לתעשיינים שהגיעו לאסיפה, במתחם סמילנסקי בוטיק, חיכו שלישיית מיתר של הסינפונייטה הישראלית באר שבע. דר' גיא בכור, מומחה למזרח התיכון, להרצאה על ההתרחשויות בשנים האחרונות ועל עתידה המדיני-כלכלי של ישראל. את הערב חתמו דני בסן ויושי שדה עם שירי תיסלם, אריק איינשטיין ועוד.

שרגא ברוש, נשיא התאחדות התעשיינים בישראל, הגיע לאסיפה לברך את היו"ר החדש, מר אמיר הדס, ולהודות ליו"ר המרחב המסיים, מר אבינעם שקד, על העשייה הרבה של ההנהלה שסיימה אתמול שנתיים של עבודה: "אנו חוגגים השנה עשור למרחב דרום. בארבע השנים האחרונות היה זה אבינועם שלקח את המקל וכיהן כיו"ר המרחב. אבי הוא בן אדם דעתן וענייני, ואני חושב שזה קווי אופי המתאימים לתפקיד כמו זה. העבודה הרבה במרחב דרום היא בעיקר  הודות לעקשנות של הנהלת המרחב ולרצון הברור שלהם להיות רלוונטיים לתעשיינים באזור. אין ספק שהאנשים שנמצאים בשטח יודעים מה חסר ומה דרוש. אני שמח על הבחירה שלכם באמיר שנכנס היום לתפקיד ומאחל לו הצלחה רבה.  הדרום עומד בפני תקופה של קידמה וחלק חשוב מכך הוא מעבר צהל דרומה. אנו בהתאחדות התעשיינים מקדישים המון תשומת לב לתעשיית ההייטק, המהווה כיום חמישים אחוז מהתעשייה בישראל, ואני חושב שמרחב דרום יכול לסייע בצמיחת תעשיית היי-טק פה, לעזור לה להיקלט ולהתפתח. המעורבות של התעשיינים בחיינו ובהתאחדות התעשיינים היא הכרחית ומי שנרתם ושם כתף מתחת לאלונקה משרת את הכלל".

מנהל מרחב דרום, אביב חצבני, ניהל את האספה ובירך את היו"ר היוצא והנכנס במעמד 'החלפת השרביט': "אבינועם משלים היום שתי קדנציות מלאות בעשייה, בשותפות הדדית, באתגרים אך בעיקר בהישגים לא מעטים. הוא לקח את המרחב והביא אותו למקומות יפים עם עשייה רבה למען התעשיינים ובתוך כך – למען הדרום. יו"ר והנהלת המרחב הם הלב הפועם והיוזם מאחורי פעילותנו ומהווים מוקד מרכזי בתעשייה הדרומית. ההנהלה ממלאת תפקיד מרכזי בפיתוח הכלכלי של התעשייה והנגב ויש לנו הזכות להוביל את התנופה המשמעותית הזו שרק הולכת ומתעצמת".

לפני שהעביר את התפקיד לאמיר הדס, הודה אבינועם שקד להנהלת המרחב ולתעשיינים על השנתיים האחרונות: "כשמסיימים תקופה נזכרים בעיקרי הדברים. במרחב דרום יש מפעלים רבים בענפים שונים וצרכים שונים. במהלך ארבע השנים האחרונות עסקנו רבות בהתאמת הפתרון לפי צרכי המפעלים והתעשייה בנגב. עבדנו מול גופים שונים במדינה ובכנסת והכל למען התעשייה והמפעלים, גדולים כקטנים. עבדנו בכמה רבדים למען כל התעשיינים ותמיד הרגשנו שמדובר בשליחות גדולה. במרוץ שליחים, אני עכשיו מעביר את המרחב לידיו של אמיר הדס ומאמין שהוא יוביל את המרחב הלאה למקומות נפלאים. אני מודה לאביב חצבני ודנה אופיר שממשיכים לעבוד כל העת למען טובת המרחב והעשייה, לא רק מהבחינה המקצועית והשירות העסקי אלא גם בפן החברתי שמאחד את כולנו.

"אני מודה לאבינועם על ארבע השנים האחרונות" אמר אמיר הדס, היו"ר הנכנס. "אני מבטיח לפעול למען התעשיינים והתעשייה בדרום ומאחל להנהלה החדשה הרבה הצלחה ועשייה, אנו נמשוך את התעשייה כלפי מעלה אל מקומות חדשים".

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
ארגון הקבלנים בנגב במחווה מרגשת לזכרו של רנ"ג אורי מויאל ז"ל מדימונה שנרצח בפיגוע בבית קמה
ברביעי האחרון קיים ארגון הקבלנים בנגב כנס מקצועי בהשתתפות כ...
התקנת חלון אלומיניום
התקנת חלון אלומיניום
האלומיניום ידוע כחומר גלם עמיד, נוח לעבודה, ידידותי לסביבה ולא...
ערבות הדדית בצל התקפת הטילים מאיראן והעדר מיגון ביישובים הבדואים
אתר האירוח כפר הנוקדים הזמין את התושבים הבדואים הסמוכים אליו...
מה עשה רון יוחננוב בקניון עזריאלי הנגב עם עשרות ילדים?
קניון עזריאלי הנגב , אירח את הבלוגר, המשפיען והמתכונאי המוביל...
רשת גרג פותחת לאחר חצי שנה למלחמה סניף דגל מחודש בעיר הדרומית שדרות בהשקעה הנאמדת בכ – 550 אלף ₪
כאות הזדהות עם משפחות החטופים יוצב בסניף שלט ענק עם...
החטופה שחזרה מהשבי חגגה יום הולדת עם צוות סורוקה
יום הולדת שמח אלמה!💛 אלמה אברהם  שחזרה משבי החמאס, חגגה היום...
יירוט שלל האיומים ששוגרו הלילה מאיראן: מערכת ההגנה הרב שכבתית של התעשיות הביטחוניות הישראליות
התעשייה האווירית ברכהאת מערכת הביטחון וצה״ל על יירוט שלל האיומים...
לידה בצד הדרך
חלי ואליסף, זוג נשוי מקריית גת, היו בדרך לבית החולים...
נשיא המדינה נשא דברים בפתיחה המחודשת של מרכז ״עזרה למרפא״ בראשות הרב פירר, בשדרות
נשיא המדינה יצחק הרצוג נשא דברים היום, יום רביעי, ב׳...
ביוזמת חבריו לשכבה: פינת ישיבה חדשה לזכר מתן דמארי הי"ד שנפל בעזה
לפני כארבעה חודשים מתן דמארי הי"ד, בוגר הישיבת התיכונית אמית...