מה עושים כדי לסיים פרק ישן ולהתחיל חדש?

מה עושים כדי לסיים פרק ישן ולהתחיל חדש?
קרדיט - Canva

חלומות על הקמת חברה משלכם יכולים להיקלע למשבר שמחייב לסיים את הפרק הנוכחי על מנת להתחיל מחדש. לא כל חברה יכולה להיסגר בגלל חוסר פעילות או משום שמיציתם את עצמכם והגעתם למצב שהפקתם ממנה את כל הרווחים שאפשר. לעתים קורה שחברה נכשלת בגלל צעדים שגויים כמו קבלת החלטות שגרמה למשבר או שותפים שאינם מתאימים, ובמצב כזה לא פעם נותרים חובות שיש לשלם. החדשות הטובות הן שבמצב של פירוק חברה מרצון עם חובות, קל יותר להגיע להסכמה בין הדירקטורים ובין הרשויות כאשר יש לה כושר פירעון. במקרה כזה יש להחתים את כל הדירקטורים על תצהיר כושר פירעון, לכנס את האסיפה לדון בהחלטה ולתכנן אותה, למנות נאמן שמקובל על כל הצדדים שמטפל בכך ומסדיר את חובות החברה עד תומם במשרד רשם החברות. על מנת לעשות זאת נכון נחוץ לכם עו"ד אמין שמתמצא בתחום זה ויש לו ניסיון בתחום הבנקאות, דיני חברות, ביורוקרטיה שכרוכה בכך וגם יכול לנהל את פירוק החברה לשביעות רצון כל המעורבים בדבר. מי שמנהלת עבור לקוחותיה פירוק חברה ואת כל ההליכים מול הרשויות ובממסד היא עורכת הדין מאיה הררי-לביא, שעוסקת בכך כבר שנים רבות לשביעות רצון לקוחותיה.

חובות אפשר להסדיר

חובות של עסקים וחברות הם בורות פיננסיים למי שאינו מבין בכך ונבהל מול הסכומים השונים. אולם כאשר בודקים את מאזן החברה ויכולים למצוא מקורות מימון חובות אפשר לבצע מחיקת חובות לבנקים, אם תנוהל נכון בידי מי שמתמצא בכך. עליכם למצוא את האדם שיערוך את בדיקת כל המסמכים, הנכסים והחשבונות של המפעל או החברה, ויסדיר את תשלום החובות לאחר מכן. אם לא יהיו מקורות להחזר החובות הוא יוכל לעזור לכם להגיע להסדר פריסת תשלומים וחובות מול הנושים בניצול כל האפשרויות שמצויות לרשותכם.

בין כספים לחוק

התחום שמערב כספים וחוקים הוא תחום מורכב שרק מי שהתמחה בכל נבכיו ודקויותיו יכול לספק לכם שירות מלא ואחראי. הניסיון הרב של עו"ד שכבר עסקה בפירוק והקמה של חברות ועסקים ובכל מה שקשור בניהול העניינים הפיננסיים שלהם מול רשויות ובנקים, הוא זה שמכשיר אותה לייצג אתכם ולנהל את התחום הזה למענכם. אתם רוצים שכל הנושאים שקשורים לניירת ותשלומים שונים ינוהלו ללא השמטות והחמצות ולכן עורכת הדין מאיה הררי-לביא תשמח להעמיד לרשותכם את ניסיונה הרב ואת הידע שצברה כדי להבטיח לכם ראש שקט בניהול החברה.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מגוון רחב של פרגולות בהתאמה אישית
אם אתם שוקלים להוסיף פרגולה לבית או לעסק שלכם, Magic...
החשיבות בשמירה על זכויות השכירים במקום עבודתם
עבור אנשים רבים, מקום העבודה משמש כמקור הפרנסה היחיד שלהם...
נעצרתם בחשד לעבירה בצבא? אל תתמודדו לבד
הצבא הוא מערכת משפטית אוטונומית עם חוקים משלה. אמנם יש...
לא רק חומרים אסורים עלולים למכר- הכל על סמי מרשם ממכרים
התמכרות היא תהליך עצוב, לכל מי שרואה אותו מבחוץ אבל...
לפרוש בשיא: כך תחיו בנוחות גם לאחר פרישה לפנסיה
אם פרשתם לפנסיה, סביר להניח שגם אצלכם נראית ירידה בהכנסה...
אלו מצבות מתאימות לאזור הצפון
האם יש מושג כזה בכלל "מצבה מתאימה"? רבים מהלקוחות שלנו...
לתת הזדמנות אחרונה לתא המשפחתי בעזרת הסכם
גירושין נחשבים היום למהלך שאינו חריג או נדיר. לא מעט...
סיורים בדרום אוקטובר 2024: חוויות, סוגי סיורים ומזג האוויר
אוקטובר 2024 הוא זמן אידיאלי לטייל בדרום הארץ. אזור זה...
ניקוי מים בלחץ גבוה: פתרון יעיל לכל משטח
ניקוי מים בלחץ גבוה הפך בשנים האחרונות לאחת השיטות היעילות...
ים המלח: פלא טבע ייחודי ותיירות בלוענים
ים המלח, הנמצא בבקעת הירדן שבין ישראל לירדן, הוא אחד...
דילוג לתוכן