Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מה זה מיקרופיגמנטציה ואיך זה יכול לעזור לקרחת שלכם

מה זה מיקרופיגמנטציה ואיך זה יכול לעזור לקרחת שלכם
קרדיט: pexels.com

גם אתם סובלים מהתופעה המרגיזה הזו? נשירת שיער היא מזמן לא תופעה של מבוגרים, צעירים רבים כבר משנות העשרים סובלים ממראה האמבטיה זרועת השערות שהם משאירים מאחוריהם בכל ערב, וזה בהחלט מעביר צמרמורת, עוד מעט לא נשארות לי שערות…? אז לא, זה לא באמת קורה כל כך מהר ולא ביום אחד נותרים עם קרחת מבהיקה, אבל מפרצים לא חביבים, ועוד מגוון תופעות קרחת קטנות הם סימן ראשון למצב שדורש טיפול, איזה טיפול? הכירו את שיטת מיקרופיגמנטציה, מה שהיה עד לפני לא הרבה שנים עניין של בנות בלבד- הפך לשיטת עבודה מבטיחה ונוחה לגברים הסובלים מנשירת שיער בכל רמות החומרה של הבעיה. הדמיית שיער לגברים זו דרך מושלמת להבטיח לכם שתיראו טוב בלי לדאוג לשערות שלכם. הנה ככה זה עובד.

איך זה עובד בפועל

הדמיית שיער היא למעשה סוג של קעקוע שיער, אבל זה לא בדיוק ככה, אז לפני שתיבהלו או תבינו אותנו באופן שגוי- הנה נסביר את זה לעומק. הרעיון בשיטת מיקרופיגמנטציה הוא להסתמך על פיגמנטים, אולי שמעתם על המילה הזו פעם, פיגמנטים אלו הם בעצם חלקיקי צבע. בשיטה זו מחדירים לשכבת העור העיקרית חלקיקי מיקרו- חלקיקים קטנים, של פיגמנטים- צבע. מכאן מגיע השם- מיקרופיגמנטציה. המטרה היא לדמות מראה של זקיקי שיער קצרים ומחמיאים, גבריים וחתיכים ממש כמו שאתם:) מדובר בשיטה יעילה ומצליחה שזוכה ליתרונות משמעותיים מאד בכל פרמטר בדיקה שהיא עוברת תהיו איתנו- נסביר לכם על זה.

יתרונות השיטה

מיקרופיגמנטציה כאמור זוכה להרבה הערכה בכל העולם בקליניקות הגדולות ביותר, ויש לכך סיבות טובות מאד. ראשית, זהו טיפול פשוט ונוח, בטוח לחלוטין וללא חששות מכישלון או מנזקים. בשונה מהשתלות שיער- הקעקוע של פיגמנטים המדמים את השיער הוא בטוח לחלוטין, ואין מצב שיצא ממנו נזק. מדובר בפעולה שמתבצעת עם אלחוש מקומי פשוט, ללא כאב, בשכבות העור החיצוניות, וזמן קצר של לא יותר מכמה שעות לטיפול. בנוסף, השיטה מאפשרת לנו גם לטשטש צלקות שונות, למלא חללים קטנים בשיער, או להעניק מראה מלא לקרקפת מקורחת לחלוטין. שלל האפשרויות שהשיטה מציעה הוא רחב ונוח.

איך זה נראה בסוף?

זה כבר חשוב לדעת, כיוון שבחירת קליניקה לא נכונה שתשתמש בפיגמנטים פשוטים או בעבודת יד בלתי מדויקת- עלולה להביא תוצאה שנראית מודבקת ולא מקצועית. קליניקת Forever Young  מבטיחה לכם תוצאות שתכבדנה אתכם.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
שיפוץ מוצלח מתחיל בבחירת הקבלן הנכון
כבר שנים רבות אתם דוחים את השיפוץ שרציתם לעשות במרכז?...
זה הזמן לצאת לחופשה זוגית
כמה קל לנו לשקוע בשגרת היום-יום ולשכוח עד כמה חיוני...
מתקני ג'ימבורי
לילדים בגילאים צעירים יש שעות פנאי רבות והוריהם צריכים למלא...
עריסה איכותית לשינה טובה יותר
השאלה איפה ואיך התינוק שלכם יישן מטרידה אתכם כי שמעתם...
למי מומלץ לערוך הסכם ממון ומתי?
בעבר הסכם ממון היה מזוהה בעיקר עם משפחות אמידות במיוחד,...
איך עובדת פאת לייס קדמית ואיך ללבוש אותה נכון?
רכישת פאה חדשה יכולה להיות מהנה. אבל הבחירה שלכם יכולה...
רוצים לדעת את האמת? כך תלכו בעקבותיה
לאורך החיים אנחנו לא פעם, עומדים בפני אינספור החלטות לא...
המטבח המודרני – לב הבית שלך
המטבח היה מאז ומתמיד הלב הפועם של כל בית, מקום...
ייעוץ מס ועורך דין מיסים: המפתח להצלחה פיננסית
התנהלות פיננסית נכונה היא אבן יסוד להצלחה כלכלית, הן עבור...
חשיבות חוות דעת מהנדס בניין וניהול פרויקט בנייה – כיצד תבחרו נכון עם יובל מרקו הנדסה בע"מ
בעולם הבנייה המודרני, איכות התכנון והביצוע הם המפתח להצלחת פרויקט...