Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מדרגות ברזל – יתרון חזק

מדרגות ברזל – יתרון חזק
קרדיט: אלופי הברזל

ישנם דברים רבים שישפיעו על המראה הסופי של חללים שונים בבית שלנו, מדובר על גורמים רבים שיהיה עלינו לבחור ביניהם כמו למשל מטבח, צבע לקירות, מקלחונים, רהיטים ועוד הרבה דברים. ישנם בתים שמכילים יותר ממפלס אחד שבהם יהיה עלינו להקים מדרגות ברזל או כל חומר אחר שנבחר. היתרון במדרגות ברזל הוא בכך שהן יהיו חזקות מאוד, עמידות לאורך זמן וגם יהוו גורם עיצובי מושלם שיהפוך את הבית שלנו להרבה יותר יפה ומעוצב.

מדרגות ברזל - יתרון חזק
קרדיט: אלופי הברזל

המדרגות של הבית שלכם

בשנים האחרונות המדרגות של הבית הפרטי שלנו עברו מהפך לא קטן, וממוצר בסיסי למדי הן הפכו לאחרונה לאלמנט מרהיב שאחד השיקולים המרכזיים בבחירתו הוא המראה שלו. המצב כיום הוא  שישנם חדרים שנבנים סביב המדרגות כאשר אלו הופכות למרכז העניינים.

אז מה היה לנו בעבר המדרגות?

בימים עברו תפקדו המדרגות בתור גורם מפואר מאוד, כך ניתן לראות מבנים עתיקים כמו מוזיאונים ותיאטראות שבהם ישנם גרמי מדרגות יפים ומהודרים. בארץ המדרגות שימוש בעיקר בתור מוצר פרקטי ששימש לעלות ולרדת בין הקומות.

להכיר את הסוגים השונים של מדרגות הברזל

ישנם סוגים שונים של גרם מדרגות ברזל וכל סוג מביא אתו יתרונות וחסרונות שונים:

  • מדרגות ספירלה יעוצבו בצורה של קשת והמרכז שלהן יישאר ריק, מדרגות מסוג זה יתאימו לחללים גדולים במיוחד ויראו מאוד מרשימים. מאידך הן יתפסו מקום רב בחלל ולא תמיד יתאימו.
  • ניתן להקים מדרגות ברזל בצורת חית, גם הן מסתובבות ונראות כמו הכלאה של מדרגות בסיסיות לספירלה. נוכל להתקין מדרגות כאלו בחללים רחבים שכן הן תופסות מקום רב בחלל.
  • המדרגות הלולייניות יתאימו למקומות שבהם דרוש ניצול מרבי של מקום. העיצוב שלהן הוא סביב עמוד והחיסרון היחיד הינו חוסר נוחות בשימוש המידה מסוימת. לא כל אחד יסתדר איתן אך הן נחשבות לרעיון עיצובי יעיל ומאתגר.
  • ישנו סוג נוסף של מדרגות שנקרא מדרגות מרחפות, הן לא נתמכות מהתקרה או הרצפה ולמעשה כל מדרגה מחוברת לקיר בנפרד. זהו פתרון טוב כאשר רוצים לחסוך במקום כמו למשל התקנה של מדרגות בין פינת האוכל לסלון תוך שמירה על רצף אחיד. מדרגות אלו ישדרו אווירה לא מחייבת ויקנו תחושה שהן לא באמת קיימות בחלל.

פרקטיקה ועיצוב

גרם מדרגות יכול לשמש גם בתור ספריה או מדפים דקורטיביים שעליהם ניתן להניח חפצים שונים. חשוב להתייעץ עם בעל מקצוע בתחום ולהשתדל שלא להניח יותר מידי חפצים שעלולים להפוך למכשול בעבור הדיירים שיעשו שימוש במדרגות. אם ישנם ילדים בבית אז עדיף להימנע מהצבת חפצים גדולים, כבדים או שבירים שכן הם עלולים ליפול ולגרום לנזקים שונים.

מדרגות ברזל בבית הן בחירה מצוינת ויחזיקו מעמד שנים רבות בית. חשוב לבחור רק בחברה מקצועית, כמו אלופי הברזל, שתתקין את המדרגות בבית כך שחומרי הגלם יהיה איכותיים ותינתן אחריות על העבודה שתתבצע.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
גישה טבעית לריפוי והחלמה
טיפול בכוסות רוח הוא חלק מהרפואה הסינית המסורתית. שיטת טיפול...
התחפש לאלוף: עילאי עמר – אלוף אופקים בגיימינג
עילאי עמר, תלמיד כיתה יב' בתיכון הרב תחומי עמל אמירים,...
עורך דין צוואות וירושות בצפון המאם חליאל
יש הרבה מה לדעת על הנושא המשפטי של צוואות וירושות...
לדאוג שדברים יתנהלו בדרככם בכל שלבי החיים- איך עושים את זה?
ככל שאדם מתבגר ומזדקן, מתחילות לצוץ בראשו שאלות מהותיות כמו...
מודדים את השטח בעזרת המומחים
כשמדובר בבעלות על נכס, היבט מכריע אחד הוא לדעת את...
עריכת צוואה- תמהלך שחשוב לא לוותר עליו
אנשים רבים המגיעים לגיל מבוגר מרגישים שהמטרה העיקרית שלהם, וטוב...
יוזמה עם חשיבה קדימה הדורשת תכנון קפדני
התקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי בבניין משותף היא יוזמה עם...
אולם לבריתה
נולדה לכם תינוקת יפה ומתוקה ואתם רוצים לחגוג את העניין?...
שדרגו את חווית הבישול שלכם
אם אתם אוהבים לבשל ולאפות בוודאי יצא לכם להשתמש בכלי...
פתרונות מחשוב לעסקים
פתרונות מחשוב לעסקים
אם אתם שומעים כל הזמן על פתרונות מחשוב לעסקים אבל...