Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

לקבל תרופה אישית וטבעית בעזרת הומאופתיה

לקבל תרופה אישית וטבעית בעזרת הומאופתיה
קרדיט: pexels.com

אם הרפואה הקונבנציונלית מבוססת בעיקר על טיפול בתסמינים או בבעיות נקודתיות, הרפואה המשלימה על שיטותיה השונות, כולל הומאופתיה, מטפלת באדם כמכלול ומחפשת את שורש הבעיה ממנה נובע תסמין כזה או אחר. לכן, לא ניתן לסמן תרופה הומאופתית מומלצת אחת לבעיה מסוימת. הטיפול ההומאופתי ניתן לכל אדם באופן אישי בהתאם למצבו הכללי ולא רק לפי התופעה ממנה הוא סובל. כדי שיהיה ניתן להתאים לכל אחד את תמצית הצמחים והחומרים המתאימה עבורו, חשוב מאוד לבצע תשאול מקיף על מצבו הפיזי והרגשי של אותו אדם, אורח חייו, תזונה ושאלות אחרות הנותנות למטפל תמונה רחבה המאפשרת לו להבין את הבעיה העמוקה ולטפל בה.

הומאופתיה: טיפול טבעי להקלה ופתרון של מגוון בעיות

הומאופתיה מבוססת על ההנחה שדומה מרפא דומה. זאת כיוון שלגוף ישנם מנגנוני ריפוי עצמיים אשר יפעלו אם ניתן להם גירוי במינון מתאים שאינו גורם להצפה. גם חיסונים בנויים למעשה על אותו עיקרון. אם ניתן לגוף וירוס מוחלש או מומת, מערכת החיסון תפתח את האמצעים הנדרשים כדי להתמודד עם אותו וירוס כאשר יתקוף באמת ואז יתכן שלא נחלה כלל או שהמחלה תהיה קלה הרבה יותר. ההבדל בין חיסון לבין רפואה הומאופתית הוא שהשניה מבוססת על חומרים צמחיים וטבעיים וגם על התאמה אישית של תרופה לכל מטופל בהתאם למצבו. אם הרפואה הקונבנציונלית מסתכלת על כל תופעה כדבר בפני עצמו, ההומאופתיה רואה רבות מהתופעות כנובעות מגורם אחד עמוק יותר בו היא מטפלת וכך למעשה מצליחה לטפל בתופעות שונות, החל ממיגרנות ועד כאבי שרירים.

לשלב הומאופתיה עם טיפול רגשי ולהקל על פחדים וחרדות

אחד המצבים בהם מצליחה ההומאופתיה לטפל הוא פחדים וחרדות. התקפי חרדה אינם נדירים בימינו. עם שגרת החיים הלחוצה, המתחים וגם אורח החיים הלא מאוד בריא שרבים מאיתנו חיים בו, ישנם לא מעט אנשים הסובלים מחרדות, מילדים קטנים ועד מבוגרים. התקפי חרדה באים לידי ביטוי לא רק בהיבט הרגשי אלא גם הפיזיולוגי: דפיקות לב, בחילות, הזעה, סחרחורות ועוד. טיפול הומאופתי בחרדות נעשה באמצעות אבחון ותשאול השופכים אור על מצבו הכולל של המטופל. בהתאם לכך נרקחת עבורו תרופה הומאופתית המטפלת בשורש העניין. טיפול כזה יכול לבוא לצד טיפול רגשי בשיטות שונות, מטיפול פסיכולוגי ועד תרפיה כלשהי ואף להוות תחליף לתרופות כימיות אשר מטפלות בעיקר בתסמין ומתפתחת תלות בהן.

אליהב שוע הוא הומאופת עם מעל 30 שנות ניסיון ומראשוני העוסקים בתחום זה בארץ. הוא מאמין ברפואה אינטגרטיבית המשלב בין הרפואה הקונבנציונלית למשלימה וטיפל במשך השנים במטופלים רבים להם עזר להקל או להעלים תופעות שונות. מוזמנים ליצור קשר.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
כל מה שרציתם לדעת על פיינטבול ולא העזתם לשאול
אתם מנסים לבחור פעילות שצוות העובדים שלכם באמת ייהנה ממנה?...
במסגרת פעילות של רשות מקרקעי ישראל למסירת התראות לפינוי בקרקעות בנגב אותרה חממת קנאביס של כ- 650 שתילים
ביום ב' 2.9 התקיימה פעילות רחבת היקף של רשות מקרקעי...
האקדמית אשקלון למען החברה: שכר לימוד מלא לנרשמים לשנה א'
המכללה האקדמית אשקלון מעמידה מלגת שכר לימוד מלא לשנת הלימודים...
מה זה מיקרופיגמנטציה ואיך זה יכול לעזור לקרחת שלכם
גם אתם סובלים מהתופעה המרגיזה הזו? נשירת שיער היא מזמן...
כל מה שרצית ללמוד על גבות
אחד מהדברים שהכי מעניינים אותך זה תחום האסתטיקה? ברור לך...
"פסטיבל בייבי" בשיתוף קופת חולים "מאוחדת" יתקיים בקניותר נס ציונה עם מגוון פעילויות בנושא החייאת תינוקות, עזרה ראשונה, עמדת צילום ושלל פינוקים נוספים
תינוק חדש הצטרף למשפחה? מזל טוב – בואו לחגוג...
רשת ZAGA -פינות אוכל פותחת לראשונה חנות פופ אפ בקונספט אאוטלט במתחם הקניות גלובוס סנטר במבקיעים – חוף אשקלון
החנות נפתחת לרגל ראש השנה וחגי תשרי היא תפעל למשך...
נשיא המדינה יצחק הרצוג בפתיחת שנת הלימודים בקיבוץ יד מרדכי
״לב של מדינה שלמה, מדינת ישראל מרוסק לרסיסים הבוקר. זה...
מסיבה מושלמת: המדריך הסודי למשקאות שישדרגו כל אירוע
בעולם המשקאות, הקוקטייל הוא מלך בלתי מעורער. כמו מכשיר אידוי...
כיצד מגיעים להסכמות במקרים של גירושין
זוגות רבים אשר מגיעים לשלב בו הם מחליטים להתגרש, אינם...