Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

לפתוח דף חדש

לפתוח דף חדש

המציאות המורכבת של ימינו היא, לעיתים, קשה מנשוא. בין אם מדובר בהתמכרות לסמים, לאלכוהול או להימורים, רבים מאתנו מפתחים תלות חמורה כדי לברוח מהקשיים. עם זאת, ההרס והאובדן כתוצאה מהתמכרויות אלו עולים על תחושת ההיי שהן מעניקות לנו.

לפתוח דף חדש

אכן, רבים מאתנו פונים לשימוש קבוע והרסני בחומרים או בדפוסי התנהגות אסורים. מעוניינים לחזור למסלול חייכם בחזרה? כדי להחזיר את תחושת היציבות והבריאות בחייכם, מומלץ לפנות אל מרכז גמילה מסמים מכורים לחיים. מרכז זה, שנוסד על ידי צור רפאל, משמש כעמותה לנפגעי התמכרויות. צוות המרכז מעסיק מטפלים, מדריכים ומומחים נוספים שיסייעו לכם לחזור לדרך הישר עם כלים חשובים לחיים.

סוגים שונים של תלות

מחקרים רבים ממליצים לסיים כל יום עם כוס יין. ואכן, רבים מאתנו נהנים מהתחושה המרגיעה ששתייה זו מעניקה לנו. מתי ניתן לזהות שמדובר בהרבה מעבר לכוס תמימה של יין אלא, למעשה, התמכרות לאלכוהול? ישנם סימנים רבים לכך; סימנים הכוללים, בין היתר, בריחה קבועה מקשיי היום-יום, כאשר כוס אחת של אלכוהול הופכת במהרה לבקבוק שלם וכאשר ההתנהגות שלנו תחת השפעת האלכוהול הופכת לאלימה ולא יציבה.

לצד התלות באלכוהול, קבוצות שונות באוכלוסייה מפתחות תלות בסמים. למעשה, אין מאפיינים מסוימים למכורים לסמים, שכן הנסיבות שיכולות להביא לכדי התמכרות לסמים הן מגוונות – הן מבחינה חברתית, הן מבחינה פסיכולוגית והן מבחינה כלכלית. בהתאם לכך, ובין אם אתם מכורים לסמים קלים כדוגמת מריחואנה או חשיש ובין אם אתם מכורים לסמי הזיה או אופיאטים, תלות חמורה זו מצביעה על מצוקה משמעותית.

לצד התמכרויות לחומרים, ישנם סוגים נוספים של התמכרויות, כמו למשל התמכרות לסמים. אכן, אין כל דבר רע במילוי כרטיס לוטו או טוטו מדי פעם. עם זאת, כאשר איננו שולטים על הדחפים שלנו, התנהגות זו תהפוך במהרה להתמכרות חסרת תקנה וכואבת. כדי לשבור את התלות בהימורים, להתגבר על תסמיני הגמילה השונים ולהתמודד עם חיי היום-יום כראוי, יש לפנות אל מכורים לחיים, מרכז גמילה מהימורים אשר יידע להתאים עבורכם את התכנית המתאימה ביותר.

לשבור דפוסי התנהגות – בזכות מכורים לחיים

התמכרות מצביעה על יצירת תלות הרסנית המשפיעה על חייהם של המכור ויקיריו. בין אם מדובר בהתמכרות לאלכוהול, סמים או הימורים, צוות מכורים לחיים, עמותה לנפגעי התמכרות, יסייעו לכם לחזור למסלול חיים תקין: בזכות הצוות הרפואי והפסיכולוגי, לצד צוות ההדרכה ועוד – אנו נעודד אתכם לצמוח מתוך הכאב ולפתוח בדף חדש. התקשרו 050-4999876.

מרכז גמילה מכורים לחיים

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
כל מה שרציתם לדעת על קניית מזוודות חדשות
נסיעות לחו"ל הן חלק בלתי נפרד מהחיים של רובנו. אנחנו...
סגנונות בניה באזור המרכז
אזור המרכז, בניגוד לאזורים הפסטורליים והמרחבים הירוקים בפריפריה, הוא שוקק...
כל הסיבות להזמין מטבח בצבע לבן
לאחרונה אתם חושבים יותר ויותר ברצינות על האפשרות של הזמנת...
איך אוטמים קיר חיצוני לחדירת מים?
יש אצלכם סדקים או סימני רטיבות בקיר חיצוני? איטום לקוי...
תביעות בתחום לשון הרע – איך עושים את זה בצורה נכונה?
לגלות בוקר אחד שמישהו פוגע בשמנו הטוב זה לא משהו...
יד שנייה או חדש? יתרונות וחסרונות בעולם הרכבים וציוד הקמפינג
טיולי קמפינג הפכו בשנים האחרונות לטרנד פופולרי במיוחד. חובבי טבע...
איך עורך דין לענייני ירושה בחיפה מונע סכסוכים בין אחים?
סכסוך בין אחים סביב ירושה עלול לפרק גם משפחה מלוכדת...
עבודה בסביבה ממוחשבת- הכי פשוט שיש
מחשבים תופסים היום כל פינה בחיינו, אבל למרות זאת לא...
חייכם המשותפים ראויים להסדרה כדת וכדין
מדוע חשוב להיעזר בעורך דין להסדרת מעמד? הגשמת החלום לחיות יחד...
התקנת חלון אלומיניום
התקנת חלון אלומיניום
האלומיניום ידוע כחומר גלם עמיד, נוח לעבודה, ידידותי לסביבה ולא...