Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

למה לבצע פיסול של הפנים

למה לבצע פיסול של הפנים
קרדיט - Freepik

בחלוף הזמן ובהתאם לגנטיקה של כל אחד ואחת, כאשר הגוף מתבגר כך גם הפעולות החיוניות בו נהיות פחות אופטימליות וקצב חילוף החומרים מאט. עור הפנים מזדקן גם הוא, על אחת כמה וכמה עם חשיפה מרובה לשמש חזקה כמו שיש בישראל ובעקבות זאת, הוא מייצר פחות קולגן ואלסטין, שהם חלבונים הנועדו לשמור על גמישות ומוצקות העור. למרות שאין כל פסול בהליכים הטבעיים של הגוף כמו הזדקנות, הרפואה המודרנית מאפשרת לנו מספר דרכים להחזרת המראה הצעיר והרענן אל עור הפנים שלנו. פיסול פנים הוא תהליך בו ניתן, באמצעות הזרקה של חומרי מילוי בצורה מדויקת ובטוחה, להעניק לעצמנו עור פנים חלק ומוצק, תוך הבלטה של המאפיינים אותם ברצוננו להדגיש כדי לשפר את הנראות החיצונית ובכך, את הבטחון העצמי.

כיצד מפסלים את הפנים

פיסול הפנים נעשה בהתערבות של כמעט כל אזור שמעוניינים לבצע בו שינויים, בפרוצדורה שאינה פולשנית וללא כל ניתוחים. פיסול פנים יכול לכלול לדוגמא את אזור המצח, בו ניתן למלא את קמטי ההבעה שנוצרים בין הגבות או באמצע המצח. במידה והקמטים עמוקים, ניתן לבצע פילינג באזור על מנת לקלף את שכבות העור ובכך לפשט ולייעל את תהליך ההזרקה. ניתן למלא את הקמטים בכל אזור הפנים כמו מסביב לעיניים ובאזור השפתיים, בין השפה לסנטר ובין האף לפה. מלבד מילוי הקמטים, בעת פיסול הפנים ניתן גם למלא אזורים דלילים בשומן כמו אזור הלחיים או הרקות, אשר בעקבות איבוד החלבונים ההכרחיים אותם מייצר הגוף, לעיתים נראים כמתדלדלים לאחר גיל מסוים. לגבי חומר המילוי הרצוי ישנן אפשרויות שונות מהן תוכלו לבחור – בוטוקס הוא יעיל יותר במילוי קמטים ומניעתם, בעוד שחומצה היאלורונית נהדרת עבור מילוי שקעים והחזרת החיוניות, הגמישות והברק לעור. כמו כן, בשנים האחרונות נעשה שימוש גם בשומן עצמוני הנלקח מחלקים אחרים בגוף עבור מילוי באזור הפנים.

איפה תוכלו לפסל את הפנים בצורה בטוחה ואיכותית

כדי לבצע טיפולי פיסול פנים למיניהם בצורה בטוחה, להימנע מאי סימטריה או מנזק לרקמות, ודאו כי המרפאה או הקליניקה אליה אתם פונים עובדים עם רופאים מורשים בעלי ניסיון וידע נרחב בשימוש בחומרי המילוי. מחפשים קליניקה איכותית לביצוע הזרקות של חומרי מילוי על ידי אנשי רפואה מורשים? הכירו את G MAGIC TOUCH – מרכז לרפואת הפה והאסתטיקה של ד"ר גלפרין. המרכז מנוהל על ידי רופאים ותיקים בעלי ניסיון רב שנים וכן, צוות אדיב ותומך הנועד לסייע ללקוחות בכל שלב ושלב בטיפול. במרכז הרפואי אשר מתעדכן בכל עת, תמצאו את כל המכשור החדיש ביותר והטכניקות המתקדמות ביותר, בכפוף לכל נהלי הבטיחות ועמידה בסטנדרטים מחמירים, כדי לשמור על בריאותכם ולספק לכם את התוצאה הטובה והמדויקת ביותר. מעוניינים לשמוע עוד? השאירו פרטים כבר עכשיו באתר האינטרנט של המרכז ותיענו בהקדם.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
שיפוץ מוצלח מתחיל בבחירת הקבלן הנכון
כבר שנים רבות אתם דוחים את השיפוץ שרציתם לעשות במרכז?...
זה הזמן לצאת לחופשה זוגית
כמה קל לנו לשקוע בשגרת היום-יום ולשכוח עד כמה חיוני...
מתקני ג'ימבורי
לילדים בגילאים צעירים יש שעות פנאי רבות והוריהם צריכים למלא...
עריסה איכותית לשינה טובה יותר
השאלה איפה ואיך התינוק שלכם יישן מטרידה אתכם כי שמעתם...
למי מומלץ לערוך הסכם ממון ומתי?
בעבר הסכם ממון היה מזוהה בעיקר עם משפחות אמידות במיוחד,...
איך עובדת פאת לייס קדמית ואיך ללבוש אותה נכון?
רכישת פאה חדשה יכולה להיות מהנה. אבל הבחירה שלכם יכולה...
רוצים לדעת את האמת? כך תלכו בעקבותיה
לאורך החיים אנחנו לא פעם, עומדים בפני אינספור החלטות לא...
המטבח המודרני – לב הבית שלך
המטבח היה מאז ומתמיד הלב הפועם של כל בית, מקום...
ייעוץ מס ועורך דין מיסים: המפתח להצלחה פיננסית
התנהלות פיננסית נכונה היא אבן יסוד להצלחה כלכלית, הן עבור...
חשיבות חוות דעת מהנדס בניין וניהול פרויקט בנייה – כיצד תבחרו נכון עם יובל מרקו הנדסה בע"מ
בעולם הבנייה המודרני, איכות התכנון והביצוע הם המפתח להצלחת פרויקט...