Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

למה כדאי לעבור לוופורייזר?

למה כדאי לעבור לוופורייזר?
קרדיט pixabay

עם קצת תקווה והמון יוזמה הקנאביס הרפואי כבר לא יהיה שם גנאי, אלא חלק אינטגראלי מתחום הבריאות, אך עד שזה יקרה נעצור להכיר את אמצעי העישון היותר מתקדם, כזה שמאפשר לצרוך צמחי מרפא (וקנאביס ביניהם) מבלי להתמודד עם אפקט העשן, אלא בדרך יותר נעימה, נשלטת ובריאה, וכאן גם אתם מוזמנים ליישר קו ולהכיר את מכשיר האידוי שממש לאחרונה צובר תאוצה ומוכתר בתור הדבר הבא. אז למה גם לכם כדאי להכיר, או פשוט לעבור לוופורייזר? מחכות לכם כאן מספר סיבות משכנעות!

למה כדאי לעבור לוופורייזר?
קרדיט pixabay

פרקטיות מחתרתית

נתחיל עם פרקטיות מחתרתית. נציין שמי שבוחר לעשן באמצעות וופורייזרים זוכה לעשן מה שהוא רוצה, מתי שהוא רוצה ואף היכן שהוא רוצה, וזאת כי לעומת צורת העישון הרגילה, הרי שבמקרה זה הריח שנוצר שונה, יש הרבה פחות אדים וכמובן שגם הרבה פחות ריח מסגיר. מכאן שאם מבקשים לעשן מבלי לתת דין וחשבון, זה המכשיר עבורכם.

סיבות רפואיות

אין לצאת נגד ההצהרה שעישון מזיק לבריאות. הניקוטין אכן מזיק (וממכר) ואנו לא באים להתווכח עם כך. עם זאת, מי שמעשן באמצעות וופורייזר זוכה לעשן מגוון חלופות בריאות – כגון תערובת של צמחים טבעיים שאינם מכילים ניקוטין וטבק ומגוון צמחי מרפא. כמו כן, אם עומדים לעשן קנאביס בשל סיבות בריאותיות, הרי שניתן באמצעות המכשיר לעשן ביתר קלות, אין צורך לדעת לעשן ובאופן כללי המכשיר מאפשר לקהל יעד הרבה יותר נרחב להיעזר בצמחי מרפא. לבסוף נציין שלעומת תהליך השריפה של הסיגריה הרגילה, הרי שעישון באמצעות מאייד ממזער באופן מרבי את כמות הרעלים – בריא!

שליטה

אין לטעות שעישון אינו צריך להיות איכותי, אלא ההיפך הוא הנכון. אי לכך מי שבקיא בתחום יודע שעל מנת להפיק את הפוטנציאל מהצמחים, יש לאדות באמצעות טמפרטורה כמה שיותר מדויקת. עוד נציין שלעומת עישון רגיל שפשוט שורף את החומר, הרי שעישון באמצעות איוד מאפשר שליטה אידאלית על הטמפרטורה, כאשר טוב לדעת שמכשירים יותר מתקדמים מציעים טווח שליטה יותר גדול מבחינת דיוק.

תפוקה

קנאביס רפואי יקר ולא תמיד קל להשיג. אי לכך אם כבר קיים אצלכם קנאביס רפואי, מוטב לנצלו עד תום. מכאן שטוב לדעת שבאמצעות מאייד ניתן לנצל ברמה מאוד גבוהה את הTHC, ואם נדייק, נציין שניתן לנצל כ95%. לאור הדברים גם אם וופורייזר יותר יקר ממקטרת או מסיגריה רגילה, הרי שלאורך זמן ההשקעה משתלמת.

שיקולים סביבתיים

אם אתם אוהבים לעשן ובו זמנית הסביבה חשובה לכם, הרי שזה עתה קיבלתם עוד סיבה לעבור לוופורייזר. מדוע? כיוון שהוא משאיר אחריו הרבה פחות פסולת (להתראות בדלים מסריחים), פולט לאוויר הרבה פחות עשן ואינו כרוך בחבילות קרטון וניילון שיש לזרוק בתום השימוש.

נוחות

העובדה שאתם אוהבים לעשן אינה אומרת שעתה עליכם להיצמד לתיק, ולו בכדי שיהיה עליכם בו זמנית ניירות, פילטרים, חומר וכדומה. בחירה בוופורייזר מאפשרת להסתובב רק עמו ותו לא. שמים בכיס ובעת הצורך מוציאים ומעשנים ללא שום טקס מקדים. חוץ מזה, וופורייזרים הם גאדג'טים פופולאריים למעשנים, ולו בשל הנוחות והייחודיות שלהם.

ארומה

אוהבים לחשוב על עצמכם כעל אניני טעם? ובכן אל תפספסו את הארומה הייחודית שהוופורייזרים מציעים. להבדיל מעישון באמצעות סיגריה ששורפת את התפרחת, הרי שבאמצעות וופורייזרים זוכים למצות את הארומה הייחודית, כך שללא ספק מדובר בחוויה חדשה.

מבקשים לרכוש?

השתכנעתם? קחו שאכטה מחבר ותחליטו בעצמכם. מבקשים לרכוש מכשיר וליהנות משלל היתרונות? הכירו את "גוד סטאף" – חנות שמציעה כל מה שאי פעם תצטרכו בתחום ואף הרבה יותר, וזאת לצד ידע מקצועי, הכוונה אישית ומחירים שווים. תנסו!

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
איך עורך דין לענייני ירושה בחיפה מונע סכסוכים בין אחים?
סכסוך בין אחים סביב ירושה עלול לפרק גם משפחה מלוכדת...
עבודה בסביבה ממוחשבת- הכי פשוט שיש
מחשבים תופסים היום כל פינה בחיינו, אבל למרות זאת לא...
חייכם המשותפים ראויים להסדרה כדת וכדין
מדוע חשוב להיעזר בעורך דין להסדרת מעמד? הגשמת החלום לחיות יחד...
התקנת חלון אלומיניום
התקנת חלון אלומיניום
האלומיניום ידוע כחומר גלם עמיד, נוח לעבודה, ידידותי לסביבה ולא...
סוג של פסיכותרפיה שבה מטפל עובד ישירות עם לקוח
טיפול פרטני הוא סוג של פסיכותרפיה שבה מטפל עובד ישירות...
כיצד מתנהלות חקירות בעידן המודרני?
הטכנולוגיה המתפתחת חודרת יותר ויותר לחיים שלנו, ומאפשרת לנו לבצע...
צוואות, ירושות וחלוקת עיזבון
כאשר אדם נפטר, נכסיו ורכושו עוברים לידי יורשיו החוקיים על...
לידה בצד הדרך
חלי ואליסף, זוג נשוי מקריית גת, היו בדרך לבית החולים...
כל מה שצריך לדעת על אינטרנט מהיר לעסקים
אתם מנהלים עסק, מקיימים שיחות וידאו ומידי פעם האינטרנט פשוט...
חלוקת רכוש לאחר מותו של אדם- מהן האפשרויות לכך
לאחר פטירתו של אדם, כאשר חולפת התקופה הראשונית של האבל,...