Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

למה אפשר לצפות מטיול בפיליפינים?

למה אפשר לצפות מטיול בפיליפינים?
תמונה באדיבות: pixabay

אפשר לומר במידה גבוהה של ודאות שבמהלך טיול בפיליפינים תפגשו עשרות שפות שונות, תראו הרבה טבע ותקבלו הזדמנות לבקר בהר געש. רוצים להיעזר בניסיון של מטיילים מקצועיים כדי להיערך לטיול בצורה נכונה? הנה כל הפרטים

רפובליקת הפיליפינים מורכבת מ-7107 איים וכמעט כל אחד מהם הוא בעל מאפיינים משלו. כתוצאה מכך קשה להיערך לטיול בפיליפינים, מה גם שמדובר במדינה רחוקה עם אוכלוסייה עצומה של מעל 100 מיליון אנשים. מצד שני, ניתן להיעזר בניסיון העבר של המטיילים ולשמוע מהם למה אפשר לצפות, או לחלופין לבחור בטיול מאורגן לפיליפינים.

איסוף המלצות מאנשים שטיפלו בפיליפינים יכול לסייע לכל מי שרוצה לעמוד במסגרת התקציב ובלוח הזמנים. חשוב להתאים את סוג ההמלצות לאופי הטיול המתוכנן ולהכיר בהבדלים בין אטרקציות שמיועדות למשפחות עם או בלי ילדים. כמו כן, יש להביא בחשבון את השפעת עונות השנה על איי הפיליפינים ולבחור מקום לחופשה לפי תנאי מזג האוויר הצפויים.

170 שפות וטבע ללא הפסקה 

כל מטייל שביקר בפיליפינים יודע לספר על המגוון העצום של השפות. אם התרגלתם עד היום לבקר במדינה זרה שבה כל התושבים מדברים את אותה שפה, בפיליפינים זה עומד להיות שונה. ברפובליקת הפיליפינים יש מעל 170 שפות ורק החל משנת 1939 החלה הממשלה לעודד שימוש בשפה רשמית אחת. זה כמובן ניכר במרחב הציבורי, בשלטים ובהתנהלות מול גופים ומוסדות, אך ברחובות יש ערב רב של שפות זרות וחוויה יוצאת מגדר הרגיל לכל הגילאים.

עוד דבר שאפשר לצפות לו מטיול בפיליפינים הוא טבע ונופים. הטבע הוא חלק בלתי נפרד מרשימת התכונות של הפיליפינים וזה ניכר גם בערים גדולות כמו מנילה. הנופים הופכים את הפיליפינים ליעד מבוקש עבור תרמילאים אחרי צבא, לזוגות מאוהבים בירח דבש ולמשפחות עם ילדים. למרות שמדובר במדינת עולם שלישי מבחינת תשתיות ומשאבים, קל להסתדר בפיליפינים והאווירה נוחה ובטוחה במוקדי התיירות המרכזיים.

חיי לילה או מפגש עם ילידי המקום?

רוב המטיילים מקדישים את הימים הראשונים של החופשה להיכרות עם עיר הבירה מנילה. העיר עצמה נחשבת תוססת ומדהימה כי היא נהנית מתנופת פיתוח אדירה, שבאה לידי ביטוי בגורדי שחקים מרהיבים ובחיי לילה סוערים. בנוסף, הקרבה לחופו של האוקיינוס האטלנטי תורמת לאופי של מנילה ומייחדת אותה בהשוואה לערים אחרות בפיליפינים.

מטיילים בפיליפינים חוזרים עם חוויות לכל החיים בגלל השילוב בין האקלים, אתרי הטבע והנופים המרהיבים. זה קורה למשל אם יורדים דרומית למנילה ומגיעים לתגאיתאי בשביל לעלות 650 מטרים מעל פני הים ולבקר בהר הגעש תאאל. אפשרות אחרת היא להתרכז סביב טרסות האורז של בנאווי, לראות מקרוב את הטרסות של שבט האיפוגאו ואולי גם להיפגש עם ילידי המקום. בסופו של דבר, זו אולי הדרך האידיאלית לחוות את הטבע האמיתי של הפיליפינים.

תמונה באדיבות: pixabay

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
התקנת חלון אלומיניום
התקנת חלון אלומיניום
האלומיניום ידוע כחומר גלם עמיד, נוח לעבודה, ידידותי לסביבה ולא...
רשת גרג פותחת לאחר חצי שנה למלחמה סניף דגל מחודש בעיר הדרומית שדרות בהשקעה הנאמדת בכ – 550 אלף ₪
כאות הזדהות עם משפחות החטופים יוצב בסניף שלט ענק עם...
מכנסיים ארוכים לגברים
מכנסי דגמ"ח - דגשים לבחירה נכונה
נוסף לנעליים, חולצות וכפכפים, מכנסי דגמ"ח הם פריט לבוש חיוני...
מקלט באולינג: מקלט החיילים של שלום וגידי
לקראת יום מעשים טובים, מיזם הדגל של עמותת רוח טובה...
יצירת סביבת העבודה האידיאלית
השולחן הוא לא רק רהיט, אלא מרכיב חיוני בכל חדר....
בשורה מתוקה במיוחד לתושבי הדרום - איזו רשת נפתחה בקניון עזריאלי הנגב?
רשת הממתקים המובילה, "שוויצריה הקטנה" הנמצאת תחת בעלותו של איש...
'מהחממה לצלחת' – בסימן הצדעה לחקלאות ישראלית מקומית
קטיף ירקות עצמי בחממות, סיורים חקלאיים, סדנאות בישול עם שפים,...
הונחה אבן הפינה למרכז המסחרי Hola בשכונת רמת שקד באופקים: "המטרה – ליצור את מרכז הבילוי והפנאי המוביל באזור"
במעמד ראש עיריית אופקים, איציק דנינו, היזם גבי בורדוביץ ומכובדים...
מלחמת חרבות ברזל - כל הידיעות
ימים לא פשוטים עוברים על העם שלנו - עם זאת...
איך תדעו אם עסקת הנדל"ן שהציעו לכם טובה באמת?
יש המון סיבות למה נדל"ן נחשב לבטוח יותר מהבורסה, ולמה...