Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

ליווי אישי עד רכישת הנכס

ליווי אישי עד רכישת הנכס
קרדיט - Pixabay

בעסקה החשובה ביותר של רכישת נכס למגורים או לעסקים יש פרטים רבים שגם מי שמתמצא בפיננסים לא יכול להתמודד אתם לבד. הלוואה שנוטלים על מנת לרכוש נכס הופכת למורכבת יותר לא רק ככל שהמחיר גבוה יותר, אלא גם כאשר מדובר בעסקה שמיועדת לרכישת נכס לעסקים. במקרה כזה, בגלל ההטבות ומצב האיתנות הפיננסית שלכם יש צורך בהרבה יותר הליכים עד לאישור המשכנתא. ההליכים ממושכים וכוללים הוכחות שמוגשות לבנק כדי להבטיח את החזר ההלוואה והתחייבויות שונות של נוטל המשכנתא שהוא יכול להחזיר את המשכנתא. מצד שני, גם הסיכון גבוה יותר משום שהנכס משועבד לבנק עד גמר ההחזרים, ולכן חשוב עוד יותר להיעזר בשירותי יועצת משכנתאות שתלווה את התהליך ותיקח אתכם צעד צעד עד חתימת העסקה המוצלחת ורכישת הנכס. חנה אבייב, יועצת משכנתאות ופיננסים מוסמכת, מצווה אתכם בכל עסקה שבה תרצו לרכוש נכס ולעשות את זה בתנאים המשתלמים ביותר.

לנהל עסק מצליח ולשלם פחות

כשמקימים עסק יש לכם יכולת החזר גבוהה מטבע הדברים, ולכן אתם הופכים להיות שותפים רצויים לכל בנק שירצה לעשות אתכם עסקים ולהשתתף ברווחים בדרך זו או אחרת. משום כך, יש לכל משכנתא עסקית כזאת כמה יתרונות שמהם נהנה בעל העסק, בניגוד למי שנוטל משכנתא פרטית. לבעל עסק יש אפשרות לקבל תנאים נוחים יותר להחזרת המשכנתא, ריבית נמוכה יותר, אפשרויות מינוף גדולות יותר וגם הטבות מס שהוא יכול לנצל בדיווחים שלו לרשויות. אולם כדי ליהנות מכל היתרונות האלה תצטרכו להוכיח את היכולת שלכם לעמוד בהחזרים ותהליך הבדיקה על ידי הבנק ממושך יותר. עם זאת, יש לכם גם יותר אפשרויות לבקש מכמה בנקים את ההצעות שלהם ואת הכדאית ביותר תוכלו לבחור בעזרת יועצת המשכנתאות שלכם שמלווה אתכם בתהליך. יחד איתה תוכלו להציג את הדוחות הכספיים שלכם ואת התזרים שלכם ועד כמה אתם יכולים לעמוד בהחזרים השונים.

דירה ראשונה במחיר זול יותר

היתרון הגדול של דירה שפרויקטים המוצעים לחסרי דיור הוא המחיר, ויתרון נוסף הוא שתוכלו לקבל תנאים טובים ונוחים יותר להחזר המשכנתא. אולם כדי לדעת מהי יכולתכם לעמוד בכך והאם זה כדאי לכם, מומלץ להתייעץ עם יועץ משכנתאות מחיר למשתכן, שמתמצא בכל פרטי ההסדר שמוצע לאנשים שרוכשים דירה כזאת. פרויקטים אלה לא מתאימים לכל אחד משום שרבים מהם נמצאים עדיין בהליכי בנייה ויש לקחת לפעמים כפל תשלומים של משכנתא יחד עם שכר דירה, עד שהפרויקט מוכן. לכן, חנה אבייב, יועצת משכנתאות ופיננסים מוסמכת תבדוק את הכדאיות של הפרויקטים האלה למענכם והאם תוכלו לעמוד בהם.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
שיפוץ מוצלח מתחיל בבחירת הקבלן הנכון
כבר שנים רבות אתם דוחים את השיפוץ שרציתם לעשות במרכז?...
זה הזמן לצאת לחופשה זוגית
כמה קל לנו לשקוע בשגרת היום-יום ולשכוח עד כמה חיוני...
מתקני ג'ימבורי
לילדים בגילאים צעירים יש שעות פנאי רבות והוריהם צריכים למלא...
למי מומלץ לערוך הסכם ממון ומתי?
בעבר הסכם ממון היה מזוהה בעיקר עם משפחות אמידות במיוחד,...
איך עובדת פאת לייס קדמית ואיך ללבוש אותה נכון?
רכישת פאה חדשה יכולה להיות מהנה. אבל הבחירה שלכם יכולה...
רוצים לדעת את האמת? כך תלכו בעקבותיה
לאורך החיים אנחנו לא פעם, עומדים בפני אינספור החלטות לא...
המטבח המודרני – לב הבית שלך
המטבח היה מאז ומתמיד הלב הפועם של כל בית, מקום...
ייעוץ מס ועורך דין מיסים: המפתח להצלחה פיננסית
התנהלות פיננסית נכונה היא אבן יסוד להצלחה כלכלית, הן עבור...
חשיבות חוות דעת מהנדס בניין וניהול פרויקט בנייה – כיצד תבחרו נכון עם יובל מרקו הנדסה בע"מ
בעולם הבנייה המודרני, איכות התכנון והביצוע הם המפתח להצלחת פרויקט...
להיפרד בלי לפגוע בילדים: איך עושים את זה נכון?
רוב בני האדם רוצים ילדים. בדרך כלל השלב הראשון בדרך...