Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

לאחר שהות ממושכת של חברי קהילת 'ניר יצחק' במלון יו ספלאש מרשת פתאל, עשרות משפחות יחזרו לגור בקיבוץ שבעוטף, קבוצה נוספת תעבור יחד לקיבוץ משאבי שדה וחלק מהמשפחות יישארו לגור בחבל אילות וביישובים שונים ברחבי הארץ

לאחר שהות ממושכת של חברי קהילת 'ניר יצחק'  במלון יו ספלאש מרשת פתאל, עשרות משפחות יחזרו לגור בקיבוץ שבעוטף, קבוצה נוספת תעבור יחד לקיבוץ משאבי שדה וחלק מהמשפחות יישארו לגור בחבל אילות וביישובים שונים ברחבי הארץ
קרדיט: תמר דוננה

אמש, יום ראשון ה- 11/8, ערכה הקהילה אירוע פרידה מרגש מהמלון, "מצאנו פינה שקטה במלון יו ספלאש באילת, שהפך למשפחה עבורנו והיה לנו לבית ברגעים הקשים"

חודשים לאחר שפונו מביתם שבקיבוץ ניר יצחק למלון יו ספלאש ריזורט מרשת פתאל, הודיעה הנהלת הקיבוץ כי לאחר תהליך מיפוי של כל האפשרויות הרלוונטיות ותוך התחשבות בצרכיהם השונים של חברי הקיבוץ, הקהילה תפוצל להמשך מגורים במספר מקומות:
כ 60% מחברי הקהילה יחזרו יחד אל הקיבוץ מתוכם כ 22 משפחות צעירות עם ילדים שיפתחו את שנת הלימודים במוסדות החינוך שבמועצה, כ-20 משפחות יעברו יחד לקיבוץ משאבי שדה, שם הם יתגוררו יחד כשנה עד לחזרתם לניר יצחק, מספר משפחות בחרו להמשיך בחבל אילות ויעברו להתגורר בקיבוץ יטבתה ובקיבוץ סמר ואילו יתר התושבים יעברו באופן עצמאי ליישובים שונים ברחבי הארץ.

סוסי לונסקי, מנהלת קהילת ניר יצחק: "בתוך כל המסע הקשה שעברנו בו איבדנו חברים יקרים מאוד לקהילה ונעקרנו מביתנו האהוב, הצלחנו לשמור על קהילה תומכת ומאוחדת. בתוך אלה מצאנו פינה שקטה במלון יו ספלאש, שהפך למשפחה עבורנו והיה לנו לבית בשנה הקשה ביותר שידענו. לאחר חודשים ארוכים וציפייה לשוב אל ביתנו, הגיעה השעה בה נדרשנו לקבל החלטות ולהבין לאן אנחנו ממשיכים כקהילה. בהחלטה משותפת ובהבנה מלאה, הקהילה תתפצל באופן זמני עד לאיחוד המחודש של כולנו בביתנו האהוב. אני רוצה להודות להנהלת פתאל על הדלת שפתחו עבורנו לצוות מלון יו ספלאש שמזמן הפך להיות חלק מקהילת ניר יצחק. תמיד נזכור אתכם ונהיה מלאי הערכה על מה שעשיתם עבורנו".

שרונה להב, מנכ"לית מלון יו ספלאש ריזורט מרשת פתאל: "לפני כמה חודשים, קצת אחרי

שהשמיים נפלו, פתחנו את ליבנו וביתנו וזכינו לאמץ לחיקינו את קהילת 'ניר יצחק' הנפלאה, החמה והמלוכדת. יחד צעדנו דרך משותפת, שבה כל כאב, שמחה ועצב הפכו להיות גם חלק מאתנו. רגע לפני שאתם ממשיכים במסע שלכם, אנו מבקשים לעצור ולומר לכם תודה שנתתם לנו את ההזדמנות להיות חלק מהקהילה שלכם, תודה שפתחתם את ליבכם ואפשרתם לנו לגעת.
תפסתם מקום רחב ועמוק בליבנו, וכולנו תקווה שהשקט, הביטחון והשלווה יחזרו לביתכם במהרה".

כאמור, אמש (11/8) התקיים אירוע פרידה של הקהילה מצוות מלון יו ספלאש ריזורט. במסגרת האירוע המרגש, הפתיעו חברי ניר יצחק את חברי הצוות של המלון ברשות המנכ"לית, שרונה להב בשיר מיוחד שהוקלט עבורם ובברכה מרגשת. חברי צוות המלון גמלו על המחווה בהופעה מרגשת ומתנה שהעניקו לקיבוץ.

קרדיט: תמר דוננה
קרדיט: תמר דוננה
קרדיט: תמר דוננה
קרדיט: תמר דוננה
כתבות נוספות שיעניינו אתכם
רוצים לדעת את האמת? כך תלכו בעקבותיה
לאורך החיים אנחנו לא פעם, עומדים בפני אינספור החלטות לא...
ייעוץ מס ועורך דין מיסים: המפתח להצלחה פיננסית
התנהלות פיננסית נכונה היא אבן יסוד להצלחה כלכלית, הן עבור...
חשיבות חוות דעת מהנדס בניין וניהול פרויקט בנייה – כיצד תבחרו נכון עם יובל מרקו הנדסה בע"מ
בעולם הבנייה המודרני, איכות התכנון והביצוע הם המפתח להצלחת פרויקט...
להיפרד בלי לפגוע בילדים: איך עושים את זה נכון?
רוב בני האדם רוצים ילדים. בדרך כלל השלב הראשון בדרך...
כל מה שרציתם לדעת על פיינטבול ולא העזתם לשאול
אתם מנסים לבחור פעילות שצוות העובדים שלכם באמת ייהנה ממנה?...
האקדמית אשקלון למען החברה: שכר לימוד מלא לנרשמים לשנה א'
המכללה האקדמית אשקלון מעמידה מלגת שכר לימוד מלא לשנת הלימודים...
מה זה מיקרופיגמנטציה ואיך זה יכול לעזור לקרחת שלכם
גם אתם סובלים מהתופעה המרגיזה הזו? נשירת שיער היא מזמן...
כל מה שרצית ללמוד על גבות
אחד מהדברים שהכי מעניינים אותך זה תחום האסתטיקה? ברור לך...
"פסטיבל בייבי" בשיתוף קופת חולים "מאוחדת" יתקיים בקניותר נס ציונה עם מגוון פעילויות בנושא החייאת תינוקות, עזרה ראשונה, עמדת צילום ושלל פינוקים נוספים
תינוק חדש הצטרף למשפחה? מזל טוב – בואו לחגוג...
רשת ZAGA -פינות אוכל פותחת לראשונה חנות פופ אפ בקונספט אאוטלט במתחם הקניות גלובוס סנטר במבקיעים – חוף אשקלון
החנות נפתחת לרגל ראש השנה וחגי תשרי היא תפעל למשך...