Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

כתיבת מטלות אקדמיות – כל החוקים

כתיבת מטלות אקדמיות – כל החוקים
credit: canva.com

בכל פעם בה תקבלו מטלת כתיבה באקדמיה תקבלו גם הנחיות ודרישות ספציפיות. לכל מרצה יש העדפות משלו ואתם נדרשים לכתוב את העבודה בהתאם. שימו לב שבאקדמיה אתם נדרשים להקפיד על כללי הכתיבה. כתיבה שלא בהתאם לכללים תבוא לידי ביטוי באבדן של ניקוד. כך למשל, כתיבת מטלות אקדמיות דורשת רווח מסוים בין השורות, שימוש בפונט ספציפי, מבנה אחיד ובעיקר, כתיבה עניינית ממוקדת. העבודה כולה תורכב ממשפטים ברורים. עליכם להעביר את המסר בצורה ברורה. הציון אינו נקבע על פי מספר העמודים בעבודה אלא על פי התוכן.

מדוע אסור להעתיק?

עבודות אקדמיות בוחנות את היכולת שלכם לנתח מידע, להסיק מסקנות ולתרום משהו משלכם. כתיבת עבודת סמינריון דורשת ביצוע מחקר אקדמי או סקירה ספרותית. המרצים מבקשים לתרגל את הסטודנטים בכתיבה וחשיבה בכדי לחזק את השליטה בחומר הנלמד. העתקות אסורות בתכלית האיסור באקדמיה. מיד כאשר מתעורר חשד להעתקה הסטודנט מוזמן לבירור מול וועדת האתיקה. בגין העתקה אתם עלולים למצוא את עצמכם מסולקים מהקורס לאלתר. על כן, נמליץ שלא לכתוב עבודות יחד עם חברים (אלא אם מדובר בעבודה שניתנת להגשה בזוגות), לא להעתיק קטעים מעבודות של סטודנטים וותיקים ובטח שלא להשתמש בתוכן שמצאתם אונליין.

מה זה אומר עבודות בתשלום?

חברת דוקטור גרייד מציעה לסטודנטים את האפשרות להזמין עבודות סמינריוניות בתשלום. סטודנטים רבים בוחרים להזמין עבודה בתשלום בכל סמסטר במטרה למקד את המאמצים במבחנים או בקידום בעבודה. צוות הכותבים של דוקטור גרייד מונה אקדמאים מנוסים ומקצועיים. כל עבודה נכתבת באופן אישי בהתאם להנחיות של הקורס. העבודות כולן מקוריות כך שאין כל חשש שתואשמו בהעתקה. יש להקדים לבצע הזמנות על מנת לאפשר לכותבים להקדיש לעבודה את מלוא תשומת הלב.

חוקי כתיבת עבודות אקדמיות

אם התבקשתם לכתוב עבודת מחקר אתם נדרשים להתבסס על חוקי הכתיבה המדעית. לפני שאתם מתחילים לכתוב יש לסקור את חוקי הכתיבה ולוודא שאתם מבינים מה מצופה מכם. כדאי לקרוא עבודות קודמות בתחום (בשום אופן לא להעתיק!) להתרשמות מסגנון הכתיבה המבוקש. אם לא תקפידו על כללי הכתיבה המדעית אתם עלולים לאבד ניקוד. במידה ולא מדובר בשנה הראשונה במהלך התואר הראשון מרצים מסוימים עלולים לפסול לחלוטין עבודה שאינה כתובה על פי כללי הכתיבה המדעית.

דגש חשוב נוסף בכתיבה אקדמית הוא שימוש במקורות מידע מהימנים. אפשר לבסס כתיבת עבודה אקדמית על מקורות מידע מגוונים אך עליהם להיות מקורות אקדמיים. אם מצאתם מידע אונליין לא תוכלו להשתמש בו מבלי לאתר את המקור ולוודא שהוא אכן תואם את הדרישות.

 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
עיצוב הבית מתחיל בכם
כל מעצבת פנים שתשכרו לעבוד על עיצוב הבית שלכם תשב...
מלחמת חרבות ברזל - כל הידיעות
ימים לא פשוטים עוברים על העם שלנו - עם זאת...
אירוע מרגש שייזכר כל החיים
בר מצווה לבנכם הוא אירוע מרגש שאפשר לערוך אותו בצורה...
שי ייחודי ומושלם לחגיגה נהדרת
שי ייחודי ומושלם לחגיגה נהדרת
אחת הדרכים המיוחדות ביותר והיפות ביותר להעניק מסיבת סוף שנה...
בדק בית - מה צריך לדעת?
בדק בית נדרש, לרוב, בעת רכישת דירה ובית חדשים או...
אופקים- מרכז שירות ומידע לתושב מסכם שנה: 76% מהפונים מרוצים מאוד מנציגי השירות
76% מהפונים מרוצים מאוד מנציגי השירות במרכז השירות והמידע לתושב...
שלומי בן עזרי: אני מאמין שבשנים הקרובות תיבלם ההגירה השלילית מאשדוד
"ההגירה השלילית מאשדוד היא תוצאה ישירה של שנים בהן כמעט...
מופע טלפתיה - מתאים לכל גיל?
הבת שלכם רוצה מסיבת יום הולדת שאף אחד לא ישכח?...
הבחירה שלכם לשפר את דירוג האשראי – היא החלטה אחראית וחכמה
בדיוק כמו שאתם בוחרים לסגור את המינוס בבנק, ככה אתם...
מצבות מיוחדות
מצבות מיוחדות - הדרך שלנו להנציח את היקרים לנו
מצבות בעיצוב אישי אין ספור משפחות יעידו שכשאר בן משפחה...