Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

כסא ארגונומי – הגיע הזמן שתרגישו בנוח

כסא ארגונומי – הגיע הזמן שתרגישו בנוח
קרדיט: pixabay

אחד המוצרים היותר פופולריים בשנים האחרונות הוא כסא ארגונומי שמביא איתו מגוון של יתרונות. העולם שלנו הפך מודרני יותר ויותר, ורוב המשרות דורשות שעות מרובות מול מסכי המחשב. מה שגורם לנו לשבת שעות רבות על הכסאות המשרדיים. האירוניה היא שגם כאשר אנחנו יוצאים להפסקת הצהריים אנחנו לא באמת עושים פעילות כלשהי, אלא יושבים. כך שזה רק נדרש להשתמש במוצרים איכותיים שגורמים לנו להרגיש ולהיות בריאים יותר, ובכך תורמים לחיים איכותיים.

קרדיט: pixabay

כסא ארגונומי – אם אתם כבר יושבים, שיהיה בכיף

זה נראה לכולנו שכשאנחנו יושבים, אנחנו במנוחה וברגיעה. יחד עם זאת, לא כולם יודעים שכאשר אנחנו יושבים אנחנו גם מאמצים את הגוף.

כאשר כל משקל הגוף נשען, יש מעמסה על הגב התחתון וזאת הסיבה העיקרית לכאבים. ובאופן כללי, הגוף לא אמור לשבת כל כך הרבה שעות, לא באופן טבעי בכל אופן.

יחד עם עניין הקימה מומלץ לשבת בתנוחות השומרות על החוליות ישרות. תנוחות אלו יפחיות סיכון לכאבים ולחץ על עמוד השדרה והשרירים. והחשוב ביותר, רכשו כסא אורטופדי מתאים. בין אם אתם רוכשים כסא ארגונומי ובין אם אורטופדי או משולב, דאגו שיהיה מותאם לכם. לא תאמינו עד כמה החיים שלכם הולכים להשתנות.

מהו כסא ארגונומי?

כסא ארגונומי הוא חלק עיקרי ומהותי מריהוט משרדי. הוא יכול להיות כסא מנהלים והוא יכול להיות גם כסא מזכירה, או כסא של חדר ישיבות. רצוי שהוא יהיה ברוב המשרד, או בכולו אם מתאפשר היות וזה מה ששומר על איכות העבודה ותפוקה טובה.

ארגונומיה היא מחקר בהנדסה האנושית המאפשרת להתאים לעובדים סביבת עבודה נגישה, נוחה ויעילה. עובד שיושב בנינוחות בכסא שלו יעבוד טוב יותר. מצב הרוח שלו יהיה טוב, הוא יתקשר נפלא עם הקולגות שלו ועם צוות המנהלים, ועם הלקוחות כמובן. וגם בריאותו תהיה תקינה ולא יסבול מכאבים ולחץ הגורמים למצב רוח לא טוב.

איך בוחרים כסא המתאים לנו?

גובה

כשאנחנו בוחרים כסא אורטופדי או ארגונומי, או משולב, הגובה צריך להיות כזה שמאפשר לנו לשבת עם כל כפות הרגליים על הרצפה. כסא נמוך יצור לחץ על הגוף. כסא גבוה מדי יפעיל לחץ על הברכיים.

רוחב ועומק

הרוחב והעומק של הכסא צריכים להתאים ליושב. הבדיקה לכך היא כאשר נשענים עם הישבן עד המשענת ולוודא שישנו רווח של כארבע אצבעות בין השוק, לבין קצה המושב.

תמיכה לגב ומשענות ידיים

על משענת הגב לתת תמיכה מלאה לגב, לכן היא גם צריכה להיות משענת מלאה לגמרי. יש לוודא שיש גם אפשרות לכוונן את המשענת, ואת משענות הידיים.

גט-קומפי היא חברה מקצועית ויבואנית המובילה בתחומה בתחום הארגונומיה ופתרונות ישיבה, אותה מנהלים איתי ואייל, יזמים צעירים ובעלי החברה הבלעדיים. גט-קומפי היא היבואנית הרשמית של המותג הבינלאומי SIHOO המוביל בתחום. החברה יצרה במיוחד עבורכם חנות אונליין להזמנות עד הבית, ובכל רחבי הארץ. מוזמנים לצור קשר לפרטים נוספים, או כבר כעת לסייר באתר ולמצוא את הפרטים המדויקים של המוצרים האיכותיים. כי הבריאות שלכם חשובה לנו, ושביעות הרצון שלכם היא ההצלחה שלנו.

מאמר זה נכתב על ידי גט-קומפי, חברה מקצועית ויבואנית המובילה בתחומה בתחום הארגונומיה ופתרונות ישיבה, אותה מנהלים איתי ואייל, יזמים צעירים ובעלי החברה הבלעדיים. גט-קומפי היא היבואנית הרשמית של המותג הבינלאומי SIHOO המוביל בתחום. החברה יצרה במיוחד עבורכם חנות אונליין להזמנות עד הבית, ובכל רחבי הארץ. מוזמנים לצור קשר לפרטים נוספים, או כבר כעת לסייר באתר ולמצוא את הפרטים המדויקים של המוצרים האיכותיים. כי הבריאות שלכם חשובה לנו, ושביעות הרצון שלכם היא ההצלחה שלנו.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
להיפטר מסנטר כפול אחת ולתמיד- זה אפשרי
הפנים הם אחד האזורים הבולטים בגוף. כאשר אנו פוגשים את...
כל מה שרציתם לדעת על קניית מזוודות חדשות
נסיעות לחו"ל הן חלק בלתי נפרד מהחיים של רובנו. אנחנו...
סגנונות בניה באזור המרכז
אזור המרכז, בניגוד לאזורים הפסטורליים והמרחבים הירוקים בפריפריה, הוא שוקק...
כל הסיבות להזמין מטבח בצבע לבן
לאחרונה אתם חושבים יותר ויותר ברצינות על האפשרות של הזמנת...
איך אוטמים קיר חיצוני לחדירת מים?
יש אצלכם סדקים או סימני רטיבות בקיר חיצוני? איטום לקוי...
תביעות בתחום לשון הרע – איך עושים את זה בצורה נכונה?
לגלות בוקר אחד שמישהו פוגע בשמנו הטוב זה לא משהו...
יד שנייה או חדש? יתרונות וחסרונות בעולם הרכבים וציוד הקמפינג
טיולי קמפינג הפכו בשנים האחרונות לטרנד פופולרי במיוחד. חובבי טבע...
איך עורך דין לענייני ירושה בחיפה מונע סכסוכים בין אחים?
סכסוך בין אחים סביב ירושה עלול לפרק גם משפחה מלוכדת...
עבודה בסביבה ממוחשבת- הכי פשוט שיש
מחשבים תופסים היום כל פינה בחיינו, אבל למרות זאת לא...
חייכם המשותפים ראויים להסדרה כדת וכדין
מדוע חשוב להיעזר בעורך דין להסדרת מעמד? הגשמת החלום לחיות יחד...