Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

כל מה שצריך לדעת על מחולל חנקן

כל מה שצריך לדעת על מחולל חנקן
קרדיט pat-tech.co.il

לא כולם יודעים, וזה כמובן בסדר. לא כולם באים מתוך התחום או למדו אותו. ולכן, אנחנו כאן כדי לתת את ההסבר המקצועי המלא על מהו מחולל חנקן ולמה הוא חשוב למערכת. מדובר למעשה במוצר מאד אפקטיבי שיכול לתרום לתהליך של תהליכים כימיים אחרים, וחשוב להכירו לעומק.

קרדיט pat-tech.co.il

מחוללי חנקן – נעים להכיר

מחולל חנן הוא מכשיר שמפריד את החנקן מהאוויר. חנקן הוא מאד יעיל ומשתמש בהקפאה של חומרים וגם בתהליכים כימיים ספציפיים. למרות שחנן נמצא באחוז גבוה באוויר קשה להשתמש בו היות והוא משולב יחד עם האוויר, על כן, יש צורך בהפרדתו.

חנקן הוא שימושי מאד למגוון של תעשיות, ולכן מחולל חנקן המצליח להפריד אותו ואף לספק אותו למפעלים הרלוונטיים הוא מכשיר מאד חשוב בתעשייה. הוא למעשה מבטל את הצורך בחנקן המגיע באופן נוזלי ומבודד אותו בצורה עצמאית לחלוטין. מה שהופך את כל התהליך גם לזול יותר, וגם למהיר יותר.

מחוללי חנקן – איך הוא בנוי?

על פי המומחים של pat-tech מחולל חנקן בנוי משני מיכלים כאשר יש צינורות המחברים ביניהם. אלו אוגרים בתוכם את החומר שסופח את החמצן, ובכך גם מבודד את החנקן שנשאר במיכל. אגב, רק לצורך העניין, מחולל חמצן פועל בדיוק באותה השיטה, אך ההפוכה כאשר ישנו חומר הסופח את החנקן.

האוויר הדחוס המוזרם אל המיכלים דרך רשת הצינורות כלוא על ידי CMS וכך למעשה אנחנו מקבלים חנקן נקי. התהליך כאשר הוא חוזר על עצמו שוב ושוב, מגיע בסופו של דבר לאחוזי חנקן רצויים, אותה קובעים מראש.

התהליך הוא מחזור קבוע המשתנה על סמך לחצים בעבודה, או ערכים מבוקשים מראש. לאחר ייצור החנקן, זה נאגר במיכלים וכך אפשר להשתמש בו מתי שרוצים למגוון של סיטואציות ואופציות.

היכן השימוש במחולל חנקן הכי נפוץ?

היות והחנקן הוא הגז הכי שימושי בתעשיה, אפשר להשתמש בו במגוון סיטואציות. הקפאה, חיתוך מדויק בלייזר, עיבוד מזון, אריזה בטוחה של מוצרים, יצירת משקאות תוססים ועוד. החנקן טוב לתעשייה במגוון של שימושים, כאשר הוא גם משתלב נהדר עם החדשנות והטכנולוגיה. ועל כן, הוא מאד חשוב לחיינו.

איך לבחור את מחולל החנקן המתאים?

מחוללי חנקן הם שונים זה מזה, וגם במקרה זה יש צורך בהתאמה אישית. ישנם מחוללי חנקן קטנים וישנם גדולים והם יכולים להתאים לכל סיטואציה וסיטואציה בנפרד.

כמו כל מכשור, שירות או מוצר שאנחנו רוכשים גם כאן חשוב לבצע סקר שוק איכותי ולשים לב לכמה וכמה דברים גם ברמה המקצועית.

יש לשים לב לפרמטרים הקשורים אל איכות גבוהה, למחיר, והכי חשוב לחברה המוכרת אותו. חברה מקצועית וברמה גבוהה תדע להעניק לכם את השירות הטוב ביותר, עם ליווי מקצועי והתאמה אישית לצרכי הסיטואציה.

חברת pat-tech נוסדה בשנת 2001 כאשר היא עוסקת בשיווק שירות מדחסים תעשייתיים. לחברה מנהלי שירות מקצועיים, 10 ניידות שירות בפריסה ארצית ובית מלאכה באיכות גבוהה. החברה עוסקת בשיווק, מכירה ושירות שוטף ללקוחות בשילוב שיפוצים יזומים לאחזקה מונעת, או כחלק מאחזקת שבר.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
אריזה ממותגת: מה זה?
למרות שזה אולי לא נראה הרבה, לאריזה שתבחרו עבור הסחורה...
הסרת אסבסט: יצירה של סביבת חיים נקייה ובטוחה
האסבסט הוא מינרל טבעי אשר היה בשימוש נרחב בפרויקטים שונים...
נפתחו נגדכם תיקים בהוצאה לפועל? יש מה לעשות
לצערנו, מצב הכלכלי לא יציב שישנו במדינה וגם בעולם בכלל...
לנסוע לחול לראות כדורגל זאת חופשה נהדרת
החופשות הטובות ביותר הן אלה שבהן עושים בדיוק מה שרוצים...
לעצב את הבית עליו תמיד חלמתם
כולנו מכירים את המשפט המפורסם: 'דירה נאה מרחיבה דעתו של...
יתרונות אינדוקציה כיריים: בחירה בטכנולוגיית מטבח מודרנית
אינדוקציה כיריים מייצגים היום טכנולוגיית מטבח מודרנית. העלייה בפופולריות של המכשיר...
קשה מול הילדים? אתם ממש לא צריכים לעבור את זה לבד
כל אחד חושב כי הצרות שלו שייכות רק אליו. רבים...
הדרך למצוינות עסקית
לתקנות רישוי עסקי מזון תפקיד מכריע בעולם המורכב של תעשיית...
להיפטר מסנטר כפול אחת ולתמיד- זה אפשרי
הפנים הם אחד האזורים הבולטים בגוף. כאשר אנו פוגשים את...
כל מה שרציתם לדעת על קניית מזוודות חדשות
נסיעות לחו"ל הן חלק בלתי נפרד מהחיים של רובנו. אנחנו...