Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

כל היתרונות בהוצאת דרכון רומני

כל היתרונות בהוצאת דרכון רומני
קרדיט: freepik

ישראלים רבים חיים בחו"ל או נעים בדרכים בין מדינות מרגע שגילו את יתרונות הרילוקיישן ואת חיי הנוודות תוך כדי עבודה. זה יכול להיות עם הילדים או בלעדיהם והעיקר שהכל נעשה חוקית במסגרת המגבלות שיש לנושאי דרכון ישראלי. לכן, רבים מהם מחפשים דרכים להוציא דרכון זר ולמרבה המזל יש ישראלים שגם זכאים מכך הודות למשפחתם.

קרדיט: freepik

הדרכון האירופי הנוח של רומניה

רומניה היא מדינה מודרנית כבר שנים רבות מאז שיצאה מהשלטון הקומוניסטי, וככזאת היא מאפשרת לכמה וכמה אזרחים לשעבר לדרוש בחזרה את האזרחות שלהם בכפוף לחוקים שנחקקו בה לתיקון עוולות העבר. לכל דרכון רומני יתרונות רבים משום שמדובר במדינה שחברה באיחוד האירופי. זה מבטיח שתוכלו לנסוע בכל אירופה בצורה נוחה למדי מבלי להזדקק לאשרות או למילוי טפסים כלשהם. מרגע שעברתם את הליך אשרור האזרחות שלהם ואתם זכאים לדרכון אתם יכולים להתחיל לנסוע גם בעולם באמצעות דרכון כזה שמכניס אתכם למקומות שבהם ישראלים לא יכולים לבקר. אבל זה כבר עניין באמת אינדיבידואלי של מי שאוהב הרפתקאות ייחודיות כאלה. היתרון הגדול ביותר של דרכון רומני הוא כמובן היתרי עבודה בכל מדינות אירופה וזה קורץ לישראלים רבים. אפשר לנסוע לרילוקיישן מוגבל בשנים או לנדוד באירופה עם הדרכון ועם האפשרות לעבוד בכל מדינה וזה נתון להחלטתכם מרגע קבלת האזרחות.

ענייני כספים של אזרחי רומניה

אזרחי רומניה שנאלצו לעזוב אותה אם בגלל הממשלה משתפת הפעולה עם הנאצים או בגלל השלטון הקומוניסטי יכולים לעשות הרבה לא רק למען האזרחות שלהם. יש לא מעט נכסים וכספים שאזרחים יהודים שברחו מרומניה השאירו מאחור ולכן אפשר לחשוב על השבת רכוש מרומניה למי שזה רלוונטי לו. השבת הרכוש הייתה אפשרית במהלך תקופה מוגבלת והקשיים בניצול ההצעה הזאת גרמו לכך שלא כולם הספיקו לעשות זאת בזמנו. היום קשה לדרוש רכוש שהולאם ונגזל בעיקר בזמן השלטון הקומוניסטי אבל זה עדיין אפשרי במסגרת הכניסה לאיחוד האירופי. הלחצים על רומניה מופעלים כל הזמן ואפשר תמיד לבדוק את האפשרות הזאת למי שיש לו מסמכים ותיעוד של רכוש כזה.

איך מוציאים דרכון רומני?

מעטים מצליחים להוציא אזרחות רומנית לבד ללא עזרה מקצועית, משום ששלטונות רומניה מקפידים מאוד על הגשת כל המסמכים בצורה מתורגמת במדויק וללא חוסרים כלל. הדרך הטובה ביותר היא כמובן להיעזר באנשי מקצוע בתחום זה וזה אומר שאתם יכולים לפנות לכל משרד של עורך דין שעוסק בהוצאת אזרחות ולהתחיל באיסוף המסמכים הנדרשים לכך. זה מחייב בדיקה בארכיון המשפחתי או פנייה למשרדי ממשלה בישראל וברומניה או בכל מדינה שאליה הגיעו בני המשפחה שלכם על מנת לאסוף את כל התיעוד המשפחתי שיוגש לשלטונות כדי לקבל אזרחות כזאת. אחר כך תוכלו להוציא את הדרכון הרומני המבוקש וליהנות מכל היתרונות שלו בנסיעה באירופה ובעולם.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הדרך הכי קלה ואלגנטית שיש לשמח יולדת
כולנו מכירים את הרגעים האלה: אנחנו מקבלים הודעה על כך...
אריזה ממותגת: מה זה?
למרות שזה אולי לא נראה הרבה, לאריזה שתבחרו עבור הסחורה...
הסרת אסבסט: יצירה של סביבת חיים נקייה ובטוחה
האסבסט הוא מינרל טבעי אשר היה בשימוש נרחב בפרויקטים שונים...
נפתחו נגדכם תיקים בהוצאה לפועל? יש מה לעשות
לצערנו, מצב הכלכלי לא יציב שישנו במדינה וגם בעולם בכלל...
לנסוע לחול לראות כדורגל זאת חופשה נהדרת
החופשות הטובות ביותר הן אלה שבהן עושים בדיוק מה שרוצים...
לעצב את הבית עליו תמיד חלמתם
כולנו מכירים את המשפט המפורסם: 'דירה נאה מרחיבה דעתו של...
יתרונות אינדוקציה כיריים: בחירה בטכנולוגיית מטבח מודרנית
אינדוקציה כיריים מייצגים היום טכנולוגיית מטבח מודרנית. העלייה בפופולריות של המכשיר...
קשה מול הילדים? אתם ממש לא צריכים לעבור את זה לבד
כל אחד חושב כי הצרות שלו שייכות רק אליו. רבים...
הדרך למצוינות עסקית
לתקנות רישוי עסקי מזון תפקיד מכריע בעולם המורכב של תעשיית...
להיפטר מסנטר כפול אחת ולתמיד- זה אפשרי
הפנים הם אחד האזורים הבולטים בגוף. כאשר אנו פוגשים את...