Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

כללי הברזל לאריזה נכונה לקראת מעבר דירה 

כללי הברזל לאריזה נכונה לקראת מעבר דירה 
Credit: shutterstock

מעוניינים לארוז את הדירה שלכם באופן המושלם והיעיל ביותר? קבלו את כל מה שצריך ואף חשוב לדעת על אריזת ארגזים לקראת מעבר דירה 

על פניו אריזת דירה היא לא עניין מסובך במיוחד. הרי כל מה שצריך לעשות זה לשים פריטים שונים בארגזים, לסגור את הארגזים עם סרט דביק ובזה נגמר הסיפור. עם זאת, המציאות מראה לנו פעם אחר פעם שהעניינים עשויים להסתבך ולהסתרבל ולכן מומלץ שלא להקל ראש במלאכת האריזה. אם כבר הצלחתם לתאם עם חברת הובלות באר שבע או חברת הובלות במרכז תאריך להובלה וכעת כל מה שנשאר לכם לעשות זה לארוז את הפקלאות, הגעתם למקום הנכון. בכתבה שלפניכם תמצאו את הטיפים החשובים ביותר בכל הקשור לאריזה. הזמן קצר והמלאכה מרובה אז בואו נצא לדרך.

כללי הברזל לאריזה נכונה לקראת מעבר דירה 
Credit: shutterstock

מה כדאי לארוז בשלב הראשון?

את האריזות מומלץ להתחיל מפריטים שלא נמצאים בשימוש יומיומי כמו ספרים, בגדים שניתן להסתדר בלעדיהם לזמן מה, פריטים בעלי ערך נוסטלגי בלבד וכיו"ב. בדיוק כך יש להבין אילו פריטים יהיו בשימוש עד לרגע האחרון ואילו פריטים יש להחזיק בהישג יד ביומיים הראשונים לאחר המעבר. את אלו האחרונים, עליכם לארוז במזוודה קטנה כיממה לפני המעבר, בדיוק כפי שהייתם עושים אם הייתם יוצאים לחופשה קצרה. הכוונה היא למשל לתרופות הנמצאות בשימוש יומיומי, תחתונים, חזיות, משחה ומברשת שיניים, מברשת שיער ועוד. 

את הארגזים מומלץ למקם במהלך פרויקט האריזה באחד החדרים באופן כזה שלא יחסמו מעברים, שלא יפריעו לפתיחה של דלתות ובאופן כללי שיפריעו כמה שפחות להתנהלות השוטפת של הבית.

מספור הארגזים יקל על הפיזור שלהם בדירה החדשה  

מומלץ מאוד לערוך רשימה הכוללת מידע בנוגע לתכולה של כל אחד מהארגזים. כדי לעשות זאת, יש לארוז ולעדכן את הרשימה במקביל: כל ארגז שאתם סוגרים צריך לקבל מספר משלו, כשלצד כל מספר המופיע ברשימה, צריך להופיע פירוט של הפריטים שארזתם בארגז. כמו כן באפשרותכם להדביק מדבקות בצבעים שונים על הארגזים, כשכל מדבקה מייצגת חדר אחר. 

ביום המעבר, עליכם לסמן את דלתות החדרים בצבעים המתאימים וכך המובילים ידעו שכל ארגז שמסומן בירוק לדוגמה, צריך לעשות את דרכו לחדר הילדים וכל ארגז שמסומן באדום, צריך להגיע בסופו של דבר למטבח. מטבע הדברים ישנן לא מעט חברות הובלה באר שבע, המעסיקות סבלים שעברית היא לא השפה הראשונה שלהם ולכן השימוש בצבעים, ינטרל כל אפשרות לבעיות תקשורת. 

פריטים כבדים למטה, פריטים קלים למעלה

כדי לשמור על שיווי משקל, חשוב למקם את העצמים הכבדים בתחתית הארגז ועליהם להניח את הפריטים הקלים. כמו כן מומלץ מאוד לרפד את החלק התחתון של הארגז בשמיכה, מעיל או מפת שולחן, במיוחד כשמדובר בארגזים עם פריטים שבירים. כדי למנוע קריסה של הארגז, הקפידו למתוח מספר רצועות של נייר דבק בתחתית הארגז ובפינות הארגז. כדי למנוע תזוזה של הפריטים בתוך הארגז, הקפידו למלא את החללים שבין הפריטים במוצרי טקסטיל שונים כמו חולצות לדוגמה. 

אם אתם לא מעוניינים להשקיע כסף ברכישה של ארגזים חדשים, בקשו מחברת ההובלה שלכם לספק לכם ארגזים איכותיים מספיק זמן לפני המעבר. נכון להיום כל חברת הובלות במרכז מספקת את השירות הזה ואפילו בחינם. 

לא משאירים אף פריט מאחור 

כדי שאף פריט לא יישאר מאחור, עליכם לבצע סריקה קפדנית של כל החדרים יום-יומיים לפני המעבר ולוודא שאין אף פריט ששכחתם. חשוב מאוד שלא להקל ראש בפריטים קטנים שכן הרבה מאוד פריטים קטנים מצטברים לכדי כמות אדירה של חפצים. 

כיוון שעדיין ישנו סיכוי שביום המעבר תגלו כי ישנם פריטים שטרם נארזו, מומלץ ביותר להצטייד ביותר ארגזים ממה שנדמה לכם שאתם צריכים. בדרך כלל תוספת של שלושה עד חמישה ארגזים, תאפשר לכם לארוז את כל הפריטים שתגלו שהשארתם מאחור, לאחר שהדירה תהיה ריקה מרהיטים וארגזים ביום המעבר. בהצלחה!

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
להיפטר מסנטר כפול אחת ולתמיד- זה אפשרי
הפנים הם אחד האזורים הבולטים בגוף. כאשר אנו פוגשים את...
כל מה שרציתם לדעת על קניית מזוודות חדשות
נסיעות לחו"ל הן חלק בלתי נפרד מהחיים של רובנו. אנחנו...
סגנונות בניה באזור המרכז
אזור המרכז, בניגוד לאזורים הפסטורליים והמרחבים הירוקים בפריפריה, הוא שוקק...
כל הסיבות להזמין מטבח בצבע לבן
לאחרונה אתם חושבים יותר ויותר ברצינות על האפשרות של הזמנת...
איך אוטמים קיר חיצוני לחדירת מים?
יש אצלכם סדקים או סימני רטיבות בקיר חיצוני? איטום לקוי...
תביעות בתחום לשון הרע – איך עושים את זה בצורה נכונה?
לגלות בוקר אחד שמישהו פוגע בשמנו הטוב זה לא משהו...
יד שנייה או חדש? יתרונות וחסרונות בעולם הרכבים וציוד הקמפינג
טיולי קמפינג הפכו בשנים האחרונות לטרנד פופולרי במיוחד. חובבי טבע...
איך עורך דין לענייני ירושה בחיפה מונע סכסוכים בין אחים?
סכסוך בין אחים סביב ירושה עלול לפרק גם משפחה מלוכדת...
עבודה בסביבה ממוחשבת- הכי פשוט שיש
מחשבים תופסים היום כל פינה בחיינו, אבל למרות זאת לא...
חייכם המשותפים ראויים להסדרה כדת וכדין
מדוע חשוב להיעזר בעורך דין להסדרת מעמד? הגשמת החלום לחיות יחד...