Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

כך תעברו לשתות בבית את הקפה המשובח ביותר בעולם

כך תעברו לשתות בבית את הקפה המשובח ביותר בעולם
קרדיט לתמונה: פוטוליה

קפה הוא ללא ספק מהמשקאות המרכזיים והחשובים ביותר בתרבות שלנו – הוא משמש אותנו להתעורר בבוקר או במהלך היום כשאנחנו צריכים "בוסט" של אנרגיה, מהווה בסיס למפגשים חברתיים רבים ועוד. כמעט כל אדם בוגר בארץ שותה כיום קפה בתדירות כזו או אחרת, ותרבות הקפה בארץ ידועה כתרבות מפותחת ועשירה. בעוד כישראלים אנחנו רגילים לשתות קפה באופן יומיומי, ורגילים לקפה טוב ואיכותי יחסית, תמיד יש מקום לשיפור. כיצד נוכל לשדרג את מערך הקפה בבית שלנו ולעבור לשתות מדי יום את הקפה המשובח ביותר בעולם?

כך תעברו לשתות בבית את הקפה המשובח ביותר בעולם
קרדיט לתמונה: פוטוליה

מגוון מכונות לבחירתנו – מכונת קפה ביתית כפתרון המתבקש

השלב הראשון בשדרוג מערך הקפה הביתי שלנו ובדרך לצריכת הקפה המשובח ביותר שניתן למצוא הוא כמובן מעבר למכונת קפה ביתית (מכונת אספרסו). למעשה, במידה מסוימת אנחנו מתפרצים כאן לדלת פתוחה מכיוון שישראל עברה במהלך שני העשורים האחרונים מהפכת קפה ביתי משמעותית, כאשר באינספור בתים, משרדים ומקומות עבודה בארץ עברו זה מכבר למכונות אספרסו ביתיות, לרוב מכונות קפסולות. במידה ואתם לא מרוצים מרמת הקפה שאתם שותים בבית באופן יומיומי, או לפחות פתוחים לאפשרות לחוות שתייה יומיומית של קפה טוב ומשובח יותר ממה שאתם מכירים ורגילים לו – רכשו מכונת קפה ביתית.

כמובן שקיים מגוון מכונות קפה ביתיות לבחור ממנו כך שהתהליך עדיין לא מגיע כאן לסיומו, אך זהו שלב חשוב והכרחי בו – לוותר מעט על הנס קפה הישן, המוכר והטוב, לעבור לאספרסו ביתי. לא משנה כמה אתם אוהבים ורגילים לנס קפה, לא תוכלו להתכחש לאיכות, לטעם ולארומה הנפלאים של אספרסו על הבוקר…

מכונת קפה טוחנת

כאמור, מבחר מכונות הקפה הביתיות הקיים לבחירתנו כיום הוא רחב ועשיר, ונצטרך לבחור מתוכו מכונה ספציפית. ההמלצה שלנו עבור כל מי שמעוניין בקפה המשובח, הטוב והטרי ביותר הוא לבחור במכונת קפה טוחנת (קטלוג תמצאו פה).

בהקשר של מכונות קפה ביתיות – מהי מכונת קפה טוחנת? זוהי מכונת אספרסו אשר מצוידת במטחנת קפה ייעודית, אליה ניתן להזין פולי קפה שלמים מכל סוג. המכונה מבצעת את הטחינה של הפולים במקום, ממש לפני שמכינים כוס קפה. עד לרגע זה הפולים נשארים בצורתם המקורית בתוך תא האחסון של המטחנה, או באריזה בה הגיעו. וכאן בדיוק טמון הסוד של מכונות קפה טוחנות – העובדה כי למכונה נלווית מטחנת פולי קפה אשר מאפשרת לטחון עבור כל כוס במקום וממש רגע לפני הכנתה, מאפשרת לנו לצרוך את הקפה הטרי ביותר שבנמצא. טחינת הפולים גורמת להגדלה משמעותית של שטח הפנים של הקפה ולכן לתהליך של התחמצנות, אשר גורם לקפה לאבד מטריותו (זהו בעצם התהליך שקורה עם כל מזון שחותכים וטוחנים). שמירה על הפולים שלמים עד רגע לפני שמכינים מהם קפה מאפשרת לצרוך את הקפה הטרי ביותר והאיכותי ביותר, וכל זה בנוחות הבית והמטבח שלכם. מה יכול להיות יותר טוב מזה?…

להתרשמות והזמנה מגוון מכונות קפה איכותיות הכנסו לכתובת 

https://www.vero-cafe.co.il/category/מכונות-קפה

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
עבודה בסביבה ממוחשבת- הכי פשוט שיש
מחשבים תופסים היום כל פינה בחיינו, אבל למרות זאת לא...
חייכם המשותפים ראויים להסדרה כדת וכדין
מדוע חשוב להיעזר בעורך דין להסדרת מעמד? הגשמת החלום לחיות יחד...
התקנת חלון אלומיניום
התקנת חלון אלומיניום
האלומיניום ידוע כחומר גלם עמיד, נוח לעבודה, ידידותי לסביבה ולא...
סוג של פסיכותרפיה שבה מטפל עובד ישירות עם לקוח
טיפול פרטני הוא סוג של פסיכותרפיה שבה מטפל עובד ישירות...
כיצד מתנהלות חקירות בעידן המודרני?
הטכנולוגיה המתפתחת חודרת יותר ויותר לחיים שלנו, ומאפשרת לנו לבצע...
צוואות, ירושות וחלוקת עיזבון
כאשר אדם נפטר, נכסיו ורכושו עוברים לידי יורשיו החוקיים על...
לידה בצד הדרך
חלי ואליסף, זוג נשוי מקריית גת, היו בדרך לבית החולים...
כל מה שצריך לדעת על אינטרנט מהיר לעסקים
אתם מנהלים עסק, מקיימים שיחות וידאו ומידי פעם האינטרנט פשוט...
חלוקת רכוש לאחר מותו של אדם- מהן האפשרויות לכך
לאחר פטירתו של אדם, כאשר חולפת התקופה הראשונית של האבל,...
הפחתת כאבי גב באמצעות דיקור
דיקור סיני הוא שיטת טיפול עתיקה שמקורה ברפואה הסינית. בשיטה...