כך האתר שלכם יהיה פעיל ומלא חיים…

כך האתר שלכם יהיה פעיל ומלא חיים…
קרדיט: קנבה פרו

כל מי שיש לו אתר אינטרנט מכיר ויודע את הצורך הזה ש'החייאה' מחדש בכל יום ממש של האתר. אם לא דואגים לכך שהאתר יהיה בעניינים, פעיל, ממוקם גבוה וכזה שמצליח להגיע לחשיפה גבוהה בקרב לקוחות פוטנציאליים, הרי שהוא מהר מאוד שוקע לו אי שם בתהום הנשייה, בתהומות העמוקים מאוד שיש לגוגל. כי לכל תחום ולכל קטגוריה יש היום אינספור אתרים ואינספור אפשרויות מה שהופך את כל הנושא הזה של קידום אתר אינטרנט לסוגיה מורכבת וכזו שמחייבת אתכם לחשוב כל הזמן מה ואיך לעשות כדי שהאתר יצליח להתקדם ולהגיע למקומות טובים יותר.

פרסום אורגני מול פרסום ממומן

אז כאן מגיעים כמובן לשאלה האלמותית. מה עדיף לעשות. האם כדאי ללכת על קידום אורגני ואיטי, כזה שדורש הרבה מאוד עבודה, הרבה מאוד השקעה והרבה מאוד חשיבה או שמא עדיף ללכת על קידום ממומן מהיר ויעיל. אז כדי להבין ולדעת מה תהיה התשובה לכך, חשוב להסביר קודם כל מה זה באמת אומר.

קרדיט: קנבה פרו

קידום אורגני מה זה?

אז דבר ראשון נסביר מה זה הקידום האורגני הוא קידום טבעי שנעשה בכלים מקצועיים העמלים על העלאת הערך של האתר בעיני גוגל מתוך מטרה להביא את האתר למקום גבוה וכזה שכל לקוח פוטנציאלי יגלה אותו מיד כאשר הוא יחפש שירות או מוצר שאותו אתם משווקים.

הקידום לא מסתיים עם התוצאות הראשונות של הגעה למקום הראשון או הדף הראשון.

מדובר בעבודה שחייבת להיעשות ממש על בסיס חודשי קבוע על מנת שאפשר יהיה לשמר את הערך של האתר ואת המיקום שלו בגוגל.

זה נראה אולי מתיש מידי אך כדאי לדעת שזה הקידום הכי 'בריא' והכי נכון וטוב לכל אתר ושווה בהחלט ללכת על זה. יש גם את אנשי המקצוע המציעים את שירותיהם בתחום ומאפשרים את הפעילות המקדמת של האתר כאשר הדבר נעשה בלי שבעל האתר יצטרך להשקיע, לעבוד ולעמול על כל זה. כך שבמקביל לעבודות הקידום של האתר, מנהל העסק יכול להמשיך לתפעל ולקדם את העסק שלו ולהביא אותו למקומות הרצויים.

קידום ממומן מה זה?

פרסום ממומן בגוגל זהו קידום מסוג אחר. מדובר בקידום הנעשה בעזרת מימון אותו משלם בעל האתר לגוגל וכך הוא מקבל את השירות הרצוי. כלומר שהאתר שלו מגיע ונחשף מהר מאוד לעיני כל לקוחת פוטנציאלי רלוונטי. אין כל צורך בעבודה קשה ולא צריך לעמול הרבה. די ב'גיהוץ' כרטיס האשראי והעבודה כבר נעשית מאליה.

אז אם זה כל כך פשוט, למה בכלל כדאי ללכת על פרסום אורגני? אז כאן חשוב להבדיל. אתר שרוצה לקבוע את מוקמו באופן טבעי, ברור שהאורגני יהיה טוב יותר עבורו. אך מי שרוצה פרסום מידי ומהיר, הממומן יהיה הרבה יותר מוצלח.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
שירותי טיפול מקיפים
בעלי חיות מחמד יודעים כמה חשוב לשמור על בריאותם של...
מה באמת כדאי לדעת על תיקוני רכב?
לכל אחד מאיתנו יש לפחות מכונית אחת, וכולנו רוצים לנסוע...
המכללה האקדמית ספיר זכתה בדירוג הגבוה ביותר בקידום הוגנות מגדרית
מתוך ממצאי מדד "קו המשווה" של ועדת ההיגוי לקידום הוגנות...
איך מנקים פשפשים?  
ניקוי פשפשים היא פעולה מורכבת ומאתגרת, שכן מדובר בחרק בעל...
לפני החלטה חשובה: התייעצות עם עורך דין לענייני משפחה
משפחה היא מקור לרגעים רבים של נחת ושמחה, וגם תמיכה...
ההורה לא הותיר אחריו צוואה? אל תתמודדו לבד
עבור משפחתו הקרובה של המנוח, התקופה הקרובה לפטירתו היא קשה...
כיצד חומרי בנייה מעצבים מחדש את המרחב העירוני
בעידן של שינויי אקלים וצמיחה עירונית מואצת, תעשיית הבנייה עוברת...
איך מתכננים נכון תפריט לחתונה?
אוכל טוב הוא אחד הפרמטרים החשובים ביותר לאירוע מוצלח. כאשר...
חזרו לחלוב את הפרות, והתקווה חזרה לאזור
ביום שישי האחרון (21.3) נערך טקס חנוכת רפת 232 –...
רפת 232 – צעד חשוב בשיקום קיבוצי העוטף, לקראת חזרה מלאה הביתה של התושבים: בהשקעה של כ-10 מיליון ₪, נחנכה הרפת המשותפת של קיבוצי ניר יצחק וסופה, סמל לצמיחה והתחדשות
בבוקר יום שישי ה- 21.3  התקיים טקס חנוכת רפת 232,...
דילוג לתוכן