Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

כיצד תתחילו את דרככם בהשקעות

כיצד תתחילו את דרככם בהשקעות
קרדיט - Pixabay

השקעות הן דרך נפלאה לטפח הון עצמי וככל שמתחילים בגיל מוקדם יותר, כך הסיכוי ללמוד יותר לעומק, לצמוח ולצבור סכומים מכובדים גדל. אפיקי ההשקעה הם רבים ובמהלך השנים, נוספים לנו אפיקים חדשים בהם ניתן להשקיע. לדוגמא, לפני קצת מעל עשור לא הייתה לנו אפשרות להשקיע במטבעות דיגיטליים, כאשר המטבעות היחידים בהם היינו משקיעים הם בעיקר מטבעות חוץ כמו הדולר והאירו. כיום, נראה כאילו הנכסים הדיגיטליים כמו המטבעות וה-NFT היו איתנו מאז ומעולם. עם זאת, לא כולם יכולים לסמוך על המזל ולהאמין שהשקעה במוצר הנכון ובזמן הנכון, כפי שקרה למשקיעי הביטקוין, תקרה דווקא בתקופתם – לכן, לפני שמשקיעים בכל אפיק מסוים, כדאי ללמוד קצת יותר לעומק על אותו הנכס שברצונכם להשקיע בו. השתתפות בקורסים כמו קורס שוק ההון למתחילים למשל, יכולה לפתוח בפניכם את הדלת לעולם ההשקעות וללמד אתכם את הבסיס של השקעות נכונות.

הנדל״ן כאפיק השקעה סולידי

מלבד שוק ההון, אחת הצורות העדיפות ביותר על אנשים כיום של השקעה היא דווקא השקעות בנדל״ן. הסיבה היא פשוטה, אנשים תמיד צריכים מקום לגור בו, והאפשרויות להפיכת כל דבר למקום מגורים הן בלתי נדלות. כיום ניתן לראות פרויקטים רבים אשר הופכים מכולות ישנות וקרוואנים לפתרונות מגורים זולים, ניידים, זמינים ואפילו, ידידותיים לסביבה, אך גם מבלי לדבר על השקעות נדל״ן חדשניות, פרויקטים למגורים או בניית משרדים חדשים מתחילים בכל יום וניתן לקחת חלק מהם כמעט בכל מקום בעולם. קורס השקעות נדל״ן יכול להכין אתכם לדברים להם תוכלו לצפות כאשר אתם מתחילים להשקיע את כספכם בנדל״ן, כמו חוקי בנייה בארץ ובעולם, חוקים אותם תצטרכו לדעת אם בבעלותכם נכס בחו״ל, תקנות מס חשובות ומיסים נוספים שתצטרכו לשלם כאשר אתם בעלי נכס ועוד. מעבר לכך, מומחים לנדל״ן אשר מעבירים את אותם הקורסים יכולים ללמד אתכם עקרונות חשובים של מסחר בנדל״ן, כמו איך לזהות פרויקט רווחי ומניב או באיזה שלב של הבניה תוכלו להיכנס כשותפים, כמו, לסייע לכם להחליט האם כדאי לכם לקנות דירה חדשה להשקעה, בית ישן לשיפוץ, או דווקא להשקיע בבניין.

היכן תוכלו לקחת חלק בקורסים אינפורמטיביים

אם אתם מחפשים מקום בו תוכלו לצלול למים העמוקים ולחוות את עולם ההשקעות על בשרכם, תוך ליווי מיומן ומקיף של אנשי מקצוע בתחום, מכללת אר.אי.אס, אשר הוקמה על ידי קבוצת אר.אי.אס המומחית בענייני הנדל״ן וההשקעות, מציעה מגוון רחב של קורסים למתחילים ולמתקדמים בתחום. המכללה עובדת בשיתוף פעולה נרחב עם איגוד הנדל״ן הישראלי על מנת להציע קורסים איכותיים ומקצועיים כמו קורס השקעות נדל״ן, קורס לימוד תיווך בנדלן או אפילו קורסי יזמות בנדל״ן. מלבד ידע נרחב וחיוני ואנשי צוות מנוסים, הקורסים מציעים גם מחירים מסובסדים והטבות שונות כמו קורסים חוזרים חינמיים לחלק מהמשתתפים או הצעות עבודה לאחר סיום הקורס.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
שיפוץ מוצלח מתחיל בבחירת הקבלן הנכון
כבר שנים רבות אתם דוחים את השיפוץ שרציתם לעשות במרכז?...
זה הזמן לצאת לחופשה זוגית
כמה קל לנו לשקוע בשגרת היום-יום ולשכוח עד כמה חיוני...
מתקני ג'ימבורי
לילדים בגילאים צעירים יש שעות פנאי רבות והוריהם צריכים למלא...
עריסה איכותית לשינה טובה יותר
השאלה איפה ואיך התינוק שלכם יישן מטרידה אתכם כי שמעתם...
למי מומלץ לערוך הסכם ממון ומתי?
בעבר הסכם ממון היה מזוהה בעיקר עם משפחות אמידות במיוחד,...
איך עובדת פאת לייס קדמית ואיך ללבוש אותה נכון?
רכישת פאה חדשה יכולה להיות מהנה. אבל הבחירה שלכם יכולה...
רוצים לדעת את האמת? כך תלכו בעקבותיה
לאורך החיים אנחנו לא פעם, עומדים בפני אינספור החלטות לא...
המטבח המודרני – לב הבית שלך
המטבח היה מאז ומתמיד הלב הפועם של כל בית, מקום...
ייעוץ מס ועורך דין מיסים: המפתח להצלחה פיננסית
התנהלות פיננסית נכונה היא אבן יסוד להצלחה כלכלית, הן עבור...
חשיבות חוות דעת מהנדס בניין וניהול פרויקט בנייה – כיצד תבחרו נכון עם יובל מרקו הנדסה בע"מ
בעולם הבנייה המודרני, איכות התכנון והביצוע הם המפתח להצלחת פרויקט...