Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

כיצד מגיעים להסכמות במקרים של גירושין

כיצד מגיעים להסכמות במקרים של גירושין
קרדיט - Freepik

זוגות רבים אשר מגיעים לשלב בו הם מחליטים להתגרש, אינם יודעים כלל כיצד מבצעים את התהליך ומה הוא כולל. פתיחת תיק גירושין בהסכמה הוא ההליך אותו מבצעים בני הזוג כשהם מעוניינים להתגרש והנושא מוסכם על שני הצדדים, במסגרתו, על בני הזוג לנסח הסכם גירושין בעזרת עורך דין ולהביא אותו לכדי בית המשפט בצירוף מסמכים חשובים כמו תעודת נישואים ותעודות זהות של בני הזוג ותשלום אגרה. כאשר הגירושין מוסכמים על שני הצדדים המצב הופך למעט פחות מורכב, אך עם זאת, ניסוח הסכם גירושין אינו קל והנושאים בו לא תמיד מוסכמים על שני הצדדים, מה שמצריך לרוב, עבודת גישור. את תהליך הגישור מבצע עורך דין שפועל גם כמגשר ומטרתו להביא את בני הזוג להסכמות הדדיות, הבנה אחד של השני וסגירת המעגל בצורה מכבדת וראויה, למען שמירה על שלום בית והימנעות ממאבקים ארוכים בבית המשפט.

עבודה עם מגשר ומה היא כוללת

הנושאים בהם ניתן לעסוק במהלך הגישור הם רבים ומגוונים וכוללים היבטים חשובים בגירושין כמו דמי מזונות ילדים ומזונות אישה, חלוקת זמני השהות עם הילדים וגם, חלוקת רכוש בגירושין. כמו כן, ניתן לדון בכל גורם חשוב אחר שיש לקבל בעבורו הסכמה, כמו נושא חינוך הילדים או מקום מגורי הילדים במטרה לשמור על שגרת חיים רגילה עבורם. מטרת העבודה עם המגשר או המגשרת אינה מסתיימת במניעה של תהליך ארוך ומייגע בבית המשפט, אלא, היא מספקת אפשרות חלופית גם לקביעות בית המשפט בנושאים אלו – שכן, בית המשפט מתחשב בגורמים מסוימים כמו גובה הכנסות וטובת הילדים בעת קבלת ההחלטות בגירושין. החלטות אלו הן מחייבות ועלולות שלא לעלות בקנה אחד עם העדפות בני הזוג, לעומת ההחלטות בגירושין, אשר עליהן מתדיינים בני הזוג טרם ההסכמה ומגיעים לפשרה שמרצה את כולם.

בחירת עורך דין שמתאים את גישת הטיפול אליכם

מסיבות אלו, גישור משפחתי וגישור בין בני זוג במקרים של גירושין יכול לשמש אלטרנטיבה מצוינת להליכים הרגילים ולסייע לשמור של שלום בית ולסייע לפרודים לסגור את הפרק במהירות, להשאיר את העבר מאחור ולצאת לדרך חדשה ללא משקעים. במידה ואתם זקוקים לסיוע של עורך דין מיומן בנושא דיני המשפחה, חשוב לבחור עורך דין שיבין אתכם וישים את טובתכם במרכז העניינים. משרד עורכי הדין גילה עיני ממוקם במודיעין והוא מנוסה בפתרון בעיות משפטיות בדרך יצירתית ומדויקת, בחירת אסטרטגיה משפטית מותאמת אישית וכן, מתן סיוע מקיף ללקוחותיו. במהלך העבודה עם עורכת הדין גילה עיני, תזכו להקשבה מלאה, חמלה ותמיכה לכל אורך ההליכים, כאשר היא מסייעת לכם להגיע לפתרון האופטימלי עבור המקרה שלכם. המשרד מתמקד בגישות של גישור, אך מעניק גם ייצוג משפטי מוביל ללקוחותיו בעת הצורך. היכנסו לאתר כבר עכשיו וקבעו פגישת ייעוץ כדי להתחיל בחיים החדשים שלכם.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
שיפוץ מוצלח מתחיל בבחירת הקבלן הנכון
כבר שנים רבות אתם דוחים את השיפוץ שרציתם לעשות במרכז?...
זה הזמן לצאת לחופשה זוגית
כמה קל לנו לשקוע בשגרת היום-יום ולשכוח עד כמה חיוני...
מתקני ג'ימבורי
לילדים בגילאים צעירים יש שעות פנאי רבות והוריהם צריכים למלא...
עריסה איכותית לשינה טובה יותר
השאלה איפה ואיך התינוק שלכם יישן מטרידה אתכם כי שמעתם...
למי מומלץ לערוך הסכם ממון ומתי?
בעבר הסכם ממון היה מזוהה בעיקר עם משפחות אמידות במיוחד,...
איך עובדת פאת לייס קדמית ואיך ללבוש אותה נכון?
רכישת פאה חדשה יכולה להיות מהנה. אבל הבחירה שלכם יכולה...
רוצים לדעת את האמת? כך תלכו בעקבותיה
לאורך החיים אנחנו לא פעם, עומדים בפני אינספור החלטות לא...
המטבח המודרני – לב הבית שלך
המטבח היה מאז ומתמיד הלב הפועם של כל בית, מקום...
ייעוץ מס ועורך דין מיסים: המפתח להצלחה פיננסית
התנהלות פיננסית נכונה היא אבן יסוד להצלחה כלכלית, הן עבור...
חשיבות חוות דעת מהנדס בניין וניהול פרויקט בנייה – כיצד תבחרו נכון עם יובל מרקו הנדסה בע"מ
בעולם הבנייה המודרני, איכות התכנון והביצוע הם המפתח להצלחת פרויקט...