Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

כיל תקיים כנס לעידוד וקידום ספקים מקומיים מהנגב במסגרת מיזם ביזבנגב של הרשות לפיתוח הנגב

כיל תקיים כנס לעידוד וקידום ספקים מקומיים מהנגב במסגרת מיזם ביזבנגב של הרשות לפיתוח הנגב

כיל תקיים החודש (19.7) כנס ספקים, בו ייחשפו בעלי עסקים מקומיים מהעיר באר שבע ומהנגב כולו למערך הרכש של החברה, שהינה מעסיקה מרכזית בנגב. בכנס, שמתקיים כחלק מפעילות המיזם הכלכלי ביזבנגב הפועל בהובלת הרשות לפיתוח הנגב בתמיכה וליווי של המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל, ייחשפו בעלי העסקים לאנשי הרכש של כיל ויתקיים חיבור בלתי אמצעי בינם לבין הספקים הפוטנציאליים.

בכנס ישתתפו ספקים מהנגב מתחומי שירותי אחזקה ותחזוקה, לוגיסטיקה, רכש טכני יצורי, קבלנים רשומים, מחשוב ושיווק. במסגרת הכנס יתקיימו שולחנות עגולים עם מנהלי הקטגוריות בחברת כיל והספקים הרלוונטיים בתחום, ויתקיים שיח שמטרתו חיבור של יותר ויותר ספקים מהנגב למערך הרכש של כיל.

את מיזם "ביזבנגב" מובילה הרשות לפיתוח הנגב בתמיכה וליווי של המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל. הכנס הוא חלק מפעילות רחבה של המיזם, שהוקם לפני כשלוש שנים במטרה להביא לפיתוח כלכלי אזורי, תוך שימת דגש על עסקים קטנים ובינוניים. מטרת העל של המיזם היא להביא למצב שבו מוסדות העוגן הגדולים בנגב יבצעו את מרבית הרכש שלהם מהספקים באזור. כיל הייתה מהראשונים להצטרף לפעילות המיזם והיא שותפה פעילה בפורום מנהלי הרכש האזורי.

אריאל משעל, מנכ״ל המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל ציין כי חיזוק התעסוקה המקומית הוא יעד. ״ביזבנגב הוא אחד המיזמים הכלכליים המשפיעים ביותר על הכלכלה המקומית בנגב. חשוב להבין כי העסקים הקטנים והבינוניים מהווים את מנוע הצמיחה של הכלכלה והחשיבות של שילובם במערכי הרכש וההתקשרויות של המוסדות המובילים בנגב היא רבת חשיבות. מיזם ביזבנגב חולל מהפכה של ממש בשלוש שנות פעילות ובעקבות ההצלחה של תשתית האינטרנטית פורצת הדרך והחדשנית של ביזבנגב, לצד כנסי העסקים והפעילות המקיפה והמעמיקה לאורך השנה, הועתק המיזם גם לגליל ואנו בטוחים שהוא ישפר משמעותית את פני הכלכלה גם באזור זה, ממש כפי שקרה בנגב".

עידו ליליאן, מנהל רכש גלובלי בכיל, הוסיף: "כיל, כמעסיקה הגדולה בנגב, שמה לעצמה כיעד וכערך להיעזר ולתת תעסוקה לספקים מהדרום. אנו שמחים לקיים את כנס העסקים לעידוד הרחבת מעגל הספקים הדרומיים של החברה. הנגב הוא הבית של כיל ולכן נמשיך לטפח ולקדם עסקים רבים בדרום, ככל שיתאפשר ובמטרה משותפת לשיפור הדדי שלנו וכמובן שלהם, כנותני שירות לחברות".

הכנס שיתקיים עם כיל מצטרף לשורה של כנסים שהתקיימו במסגרת פעילות מיזם ביזבנגב עם מוסדות עוגן מרכזיים באזור, ביניהם, המרכז האוניברסיטאי רפואי סורוקה, אוניברסיטת בן גוריון, עיריית באר שבע, מכללת ספיר ועיריית דימונה. מטרתו, כמטרת המיזם כולו, להנגיש את המוסדות הגדולים באזור לספקים פוטנציאליים וליצור חיבורים פרואקטיביים בין הצדדים, שבסופו של דבר, יובילו לשיתופי פעולה עסקיים, כאשר אחד העוגנים המשמעותיים של המיזם הוא פורטל אינטרנטי ראשון מסוגו שמהווה זירת מסחר ליותר מ-2600 עסקים בנגב ובו מתנהל המסחר הלכה למעשה.

 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
ארגון הקבלנים בנגב במחווה מרגשת לזכרו של רנ"ג אורי מויאל ז"ל מדימונה שנרצח בפיגוע בבית קמה
ברביעי האחרון קיים ארגון הקבלנים בנגב כנס מקצועי בהשתתפות כ...
התקנת חלון אלומיניום
התקנת חלון אלומיניום
האלומיניום ידוע כחומר גלם עמיד, נוח לעבודה, ידידותי לסביבה ולא...
ערבות הדדית בצל התקפת הטילים מאיראן והעדר מיגון ביישובים הבדואים
אתר האירוח כפר הנוקדים הזמין את התושבים הבדואים הסמוכים אליו...
מה עשה רון יוחננוב בקניון עזריאלי הנגב עם עשרות ילדים?
קניון עזריאלי הנגב , אירח את הבלוגר, המשפיען והמתכונאי המוביל...
רשת גרג פותחת לאחר חצי שנה למלחמה סניף דגל מחודש בעיר הדרומית שדרות בהשקעה הנאמדת בכ – 550 אלף ₪
כאות הזדהות עם משפחות החטופים יוצב בסניף שלט ענק עם...
החטופה שחזרה מהשבי חגגה יום הולדת עם צוות סורוקה
יום הולדת שמח אלמה!💛 אלמה אברהם  שחזרה משבי החמאס, חגגה היום...
יירוט שלל האיומים ששוגרו הלילה מאיראן: מערכת ההגנה הרב שכבתית של התעשיות הביטחוניות הישראליות
התעשייה האווירית ברכהאת מערכת הביטחון וצה״ל על יירוט שלל האיומים...
לידה בצד הדרך
חלי ואליסף, זוג נשוי מקריית גת, היו בדרך לבית החולים...
נשיא המדינה נשא דברים בפתיחה המחודשת של מרכז ״עזרה למרפא״ בראשות הרב פירר, בשדרות
נשיא המדינה יצחק הרצוג נשא דברים היום, יום רביעי, ב׳...
ביוזמת חבריו לשכבה: פינת ישיבה חדשה לזכר מתן דמארי הי"ד שנפל בעזה
לפני כארבעה חודשים מתן דמארי הי"ד, בוגר הישיבת התיכונית אמית...