Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

יתרונות בשימוש מפסק דוד

יתרונות בשימוש מפסק דוד
קרדיט: shutterstock

קרה לכם פעם שחזרתם הביתה מהעבודה בשיאו של יום גשום ומקפיא, כל הדרך חלמתם על המקלחת הרותחת שמחכה לכם בבית – אך כשהגעתם התאכזבתם לגלות ששוב שכחו להדליק בשבילכם את הדוד? כנראה שעדיין לא שמעתם על טיימר לדוד. אם הייתם שומעים, ככל הנראה מזמן כבר הייתם מתקינים. טיימר לדוד הוא המצאה גאונית, שחוסכת המון כאב ראש, עגמת נפש, כסף, מייצרת בבית סביבה בטיחותית יותר וגם שומרת על תוחלת החיים של הדוד.

יתרונות בשימוש מפסק דוד
קרדיט: shutterstock

אז מהו בעצם טיימר לדוד?

כשאומרים טיימר לדוד, מתכוונים בעצם למפסק שמשמש כעין שעון שבת. באמצעות הטיימר תוכלו לתזמן את זמני ההדלקה והכיבוי של הדוד, ולוודא כי בכל ערב תחכה מקלחת חמה לכם ולכל המשפחה, בלי להמתין שעות ארוכות. בתקופות חורפיות או מעוננות, כשאתם יודעים מראש שהשמש לא תספק לכם די מים חמים, תוכלו להדליק את הדוד כבר בשעות הצהריים המוקדמות כך שמיד כשתשובו הביתה הדוד יהיה מלא ויספיק גם לאחר המקלחות של הילדים.

ישנו גם טיימר פשוט יותר, שמשמש כטיימר בלבד – המיועד לכיבוי הדוד לאחר פרק זמן קצוב מראש, בלי אפשרות להדליק את הדוד. הטיימר הפשוט יעיל לחיסכון בעלות החשמל וגם מגן מבחינה בטיחותית, אך פחות שימושי כמתזמן שמקל על החיים.

למה כדאי שיהיה לכם מפסק לדוד?

את המפסק ניתן לסדר מראש לכל ימות השבוע, כך שבתזמון של פעם אחת ייחסך לכם הזמזום הטורדני הזה בראש של 'מה עם הדוד', ותוכלו להיות בטוחים כי תמיד כשתסובבו את הברז האדום יחכו לכם מים חמים. המפסק חוסך לכם בחשמל, משום שהוא פועל בדיוק בשעות שצריך אותו, ולא יותר. מהבחינה הזו המפסק שומר גם על הדוד מפני בלאי מהיר, כיוון שככל שהדוד נמצא בשימוש פעיל הוא צובר יותר בלאי ואבנית.

מפסק חכם

וכמו כל דבר היום, גם למפסק לדוד יש את הגרה החכמה שמתממשקת לאפליקציה בסמארטפון ועושה את הכל פשוט יותר. במקרה הזה מדובר במפסק דוד חכם הנתמך באפליקציה ייעודית. בשביל מה זה טוב, אם גם ככה אפשר לתזמן את התפעול? זה לא מספיק?

ייתכן שעבורכם זה מספיק, אך מפסק חכם בהחלט נותן מעבר לזה. באמצעות המפסק החכם ניתן לשנות את ההגדרות אונליין, כך שאם במקרה ביום אחד בהיר אתם לא מתכוונים לחזור הביתה בשעה הייעודה, או שסתם ככה היה יום קיצי ומלא שמש – תוכלו לכבות את המפסק מרחוק ובכך לחסוך את הפעלת הדוד. אפליקציות שונות יאפשרו לכם פיצ'רים נוספים כמו מד צריכת חשמל של הדוד בזמן אמת, שיתוף משתמשים והתראה כאשר משתמש שותף אחר הדליק את הדוד או שינה את ההגדרות, צפייה בהיסטוריית השימוש ותכנון הלו"ז השבועי לתפעול הדוד.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
להיפטר מסנטר כפול אחת ולתמיד- זה אפשרי
הפנים הם אחד האזורים הבולטים בגוף. כאשר אנו פוגשים את...
כל מה שרציתם לדעת על קניית מזוודות חדשות
נסיעות לחו"ל הן חלק בלתי נפרד מהחיים של רובנו. אנחנו...
סגנונות בניה באזור המרכז
אזור המרכז, בניגוד לאזורים הפסטורליים והמרחבים הירוקים בפריפריה, הוא שוקק...
כל הסיבות להזמין מטבח בצבע לבן
לאחרונה אתם חושבים יותר ויותר ברצינות על האפשרות של הזמנת...
איך אוטמים קיר חיצוני לחדירת מים?
יש אצלכם סדקים או סימני רטיבות בקיר חיצוני? איטום לקוי...
תביעות בתחום לשון הרע – איך עושים את זה בצורה נכונה?
לגלות בוקר אחד שמישהו פוגע בשמנו הטוב זה לא משהו...
יד שנייה או חדש? יתרונות וחסרונות בעולם הרכבים וציוד הקמפינג
טיולי קמפינג הפכו בשנים האחרונות לטרנד פופולרי במיוחד. חובבי טבע...
איך עורך דין לענייני ירושה בחיפה מונע סכסוכים בין אחים?
סכסוך בין אחים סביב ירושה עלול לפרק גם משפחה מלוכדת...
עבודה בסביבה ממוחשבת- הכי פשוט שיש
מחשבים תופסים היום כל פינה בחיינו, אבל למרות זאת לא...
חייכם המשותפים ראויים להסדרה כדת וכדין
מדוע חשוב להיעזר בעורך דין להסדרת מעמד? הגשמת החלום לחיות יחד...