Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

יש מנעולן בבניין?

יש מנעולן בבניין?
תמונה באדיבות: pixabay

באר שבע היא בירת הנגב ולא בכדי. בה נמצאת אוניברסיטה גדולה ואיכותית המכשירה אנשי מקצוע רבים מדי שנה בשנה. תושבי הדרום הגרים בה נהנים מתנאים טובים ומרווחים ויש בה גם בתי עסקים לרוב כדוגמת מסעדות, מפעלי תעשייה, מוסכים ועוד. המשותף לכל המאפיינים של באר שבע הוא הבניינים הגדולים המצויים בה. על הרכוש שבתוך הבניינים הגדולים האלה מגנים מנעולים חזקים שכדי להתקין אותם או לפרוץ אותם יש צורך בעזרתו של מנעולן מקצועי.

אילו שירותים מציע המנעולן: 

בניגוד למה שמקובל לחשוב, מנעולן פורץ מנעולים בב"ש אינו מתעסק רק בפריצת מנעולים. אם תפנו אליו, תוכלו לקבל מגוון רחב של שירותים. אלה רק כמה מבניהם:

  • מחליפים את הצלינדר – הצילינדר הוא החריץ שדרכו מסובבים את המפתח, והוא זה שמאפשר את פתיחתה של דלת. צילינדר פגום עלול שלא להיפתח ולנעול את הדייר בפנים או בחוץ. מנעולן מקצועי יודע להתגבר במהירות על הבעיה ומציע את שירותיו האיכותיים בתחום.
  • תיקון ופריצת דלת – הדלת היא המפרידה בין הבית לבין העולם שבחוץ. כאשר יש בה בעיה והיא לא נפתחת או לא נסגרת כראוי, מרגיש האדם בחוסר הביטחון המתגנב לו לאטו. המנעולן המקצועי מוזעק למקום כדי לתקן את הדלת ולבדוק אם יש בעיה טכנית. כמו כן, לעתים הדלת מסרבת להיפתח והאדם מוצא את עצמו כלוא בפנים. במקרה זה הוא או שכניו מזעיקים מנעולן אשר יגיע כדי להושיע.
  • פורצים כספת – בסיפור מפורסם של או הנרי התחבא פורץ כספות ידוע מפני המשטרה. אך כאשר ילדה קטנה נעלה את עצמה בתוך כספת, נאלץ הפורץ האגדי לחשוף את יכולותיו בנוכחותו של שוטר, תוך הסתכנות במאסר. פריצת כספת היא עניין מורכב השמור למקצוענים. אז אם אתם צריכים להוציא ממנה מסמך חשוב ושכחתם את הקוד, כדאי לקרוא למנעולן.

מה לומדים בקורס מנעולנות

כדי לקבל הסמכה של מנעולן, על מנעולן פורץ מנעולים בב"ש לעבור קורס מיוחד. במסגרת הלימודים בקורס נחשף המנעולן לנושאים רבים ומגוונים: נתינת שירותי פריצה במצבי חירום, זיהוי של סוגי המפתחות השונים, שכפולי מפתחות ושכפול רב בריח, דרך פריצה של דלתות העשויות מפלדה, הפעלת קוד לכספות, מפתחות תואמים ועוד.

בוחרים את המנעולן

צריכים להתקין מנעול עמיד לכספת החדשה? נתקעתם מחוץ לבית עם הקניות של הסופר? מנעולן פורץ מנעולים בב"ש הוא האדם שיוכל לסייע לכם בעת צרה. אך לפני שאתם מחייגים את המספר הראשון שעולה לכם בראש, כדאי לבחור את המנעולן המתאים. ואם אינכם רוצים להתמודד לבד עם בעיות בפתיחת הדלת בשעת לילה מאוחרת, כדאי שתמצאו את המנעולן המקצועי ותשמרו את מספר הטלפון שלו. אם אין לכם ניסיון בחיפוש מנעולנים, כדאי לפנות לאתרי האינטרנט השונים ולחפש את המנעולן המתאים לכם ביותר. כמו כן, תמיד תוכלו לשאול את החברים הקרובים לכם ביותר ולאסוף המלצות.

תמונה באדיבות: pixabay

 

 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
התקנת חלון אלומיניום
התקנת חלון אלומיניום
האלומיניום ידוע כחומר גלם עמיד, נוח לעבודה, ידידותי לסביבה ולא...
רשת גרג פותחת לאחר חצי שנה למלחמה סניף דגל מחודש בעיר הדרומית שדרות בהשקעה הנאמדת בכ – 550 אלף ₪
כאות הזדהות עם משפחות החטופים יוצב בסניף שלט ענק עם...
מכנסיים ארוכים לגברים
מכנסי דגמ"ח - דגשים לבחירה נכונה
נוסף לנעליים, חולצות וכפכפים, מכנסי דגמ"ח הם פריט לבוש חיוני...
מקלט באולינג: מקלט החיילים של שלום וגידי
לקראת יום מעשים טובים, מיזם הדגל של עמותת רוח טובה...
יצירת סביבת העבודה האידיאלית
השולחן הוא לא רק רהיט, אלא מרכיב חיוני בכל חדר....
בשורה מתוקה במיוחד לתושבי הדרום - איזו רשת נפתחה בקניון עזריאלי הנגב?
רשת הממתקים המובילה, "שוויצריה הקטנה" הנמצאת תחת בעלותו של איש...
'מהחממה לצלחת' – בסימן הצדעה לחקלאות ישראלית מקומית
קטיף ירקות עצמי בחממות, סיורים חקלאיים, סדנאות בישול עם שפים,...
הונחה אבן הפינה למרכז המסחרי Hola בשכונת רמת שקד באופקים: "המטרה – ליצור את מרכז הבילוי והפנאי המוביל באזור"
במעמד ראש עיריית אופקים, איציק דנינו, היזם גבי בורדוביץ ומכובדים...
מלחמת חרבות ברזל - כל הידיעות
ימים לא פשוטים עוברים על העם שלנו - עם זאת...
איך תדעו אם עסקת הנדל"ן שהציעו לכם טובה באמת?
יש המון סיבות למה נדל"ן נחשב לבטוח יותר מהבורסה, ולמה...