Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

יש לנו את הכוח לשנות לילדים שלנו את החיים

יש לנו את הכוח לשנות לילדים שלנו את החיים
קרדיט: pexels.com

הילדים שלנו הם הדבר היקר ביותר עבורינו, בעולם כולו, הדבר הזה ברור לכל אחד ואחת מאיתנו. הרי מה לא נעשה למענם? מה לא נעשה כדי שיהיו מאושרים, שמחים ובריאים? אם כך הוא הדבר, למה אנחנו לא עושים את המקסימום כדי לאפשר להם להתמיד בשגרת אימונים קבועה? הרי אנחנו כבר יודעים זאת הרבה שנים. התעמלות ספורטיבית היא מסוג הפעולות אשר יכולות להביא רק תועלת. היא מסייעת בעליה של תחושות כמו שמחה, סיפוק וכיוצא באלו. היא עוזרת בשיפור תחושת הביטחון העצמי ותחושת המסוגלות. הבעיה היא שיש הרבה חוגי ילדים וקשה הרבה פעמים להבין מה הפעילות הספורטיבית הטובה ביותר עבורם. על כך אנחנו רוצים לדבר בהרחבה במאמר הבא. אז אם אתם רוצים לשמוע עוד ואם אתם רוצים לעזור לילדים שלכם באמת, זה הזמן לצלול פנימה ולהבין הכל.

מה אנחנו צריכים כדי לאפשר לילדים שלנו להתמיד

קודם כל, אנחנו רוצים לציין כי לא כל אחד מתחבר לכל פעילות גופנית וזה בסדר גמור. העיקר הוא שהילדים שלנו יתחילו להתאמן במסגרת כלשהי באופן קבוע. עבודה דרך מתחם נינגה היא בהחלט עדיפה על רבים. זאת מכמה סיבות:

  1. כיוון שהענף צבר פופולאריות בזכות תוכנית הטלוויזיה המוכרת: אין מה לעשות, לפעמים אנחנו צריכים להשתמש בטכניקות מהסוג הזה פשוט כדי להוביל את הילדים שלנו להשתתף בפעילות ספורטיבית באופן קבוע.
  2. כי הפעילות הזו כוללת הרבה אתגרים: במסגרת הפעילות הילדים לא לומדים רק לשחות או רק טיפוס על חבל. אלא, הם לומדים מגוון של טכניקות, אשר למעשה מחזקות את הגוף שלהם לאורך הזמן, הלכה למעשה.
  3. כי הפעילות מתקיימת בקבוצה ובליווי מדריך: הרבה פעמים קשה לנו להתמיד אם אנחנו מנסים לקיים פעילות גופנית לבד. אבל אם יש מי שרואה אותנו, שמתייחס אלינו, ששואל אותנו לשלומנו, הרבה יותר קל לנו להתמיד הלכה למעשה. כאשר אנחנו עובדים בקבוצה וילדים אחרים מעודדים אותנו, קל לנו להתעלות מעל מי שאנחנו כרגע ולהגיע לשלב הבא.
  4. כי הפעילות עוזרת לנו להתמקד: המסלול מאתגר במידה כזו שהוא דורש מהילדים לחשוב כל הזמן. להתרכז בטכניקה, באופן בו הם מעוניינים לעבור את השלב הבא וכן הלאה. הפעולה הפשוטה הזו, הניסיון להבין מה עושים עכשיו, משפרת פלאים איכויות כמו קשב וריכוז וכדומה.

אנחנו, בחברת מיי נינגה ממתינים רק לכם. אנחנו רואים בעבודה שלנו לא פחות משליחות. אנחנו כאן כדי לעזור לילדים שלכם להפוך בריאים יותר ומאושרים יותר. למידע נוסף, אנחנו כאן.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
כל מה שרציתם לדעת על פיינטבול ולא העזתם לשאול
אתם מנסים לבחור פעילות שצוות העובדים שלכם באמת ייהנה ממנה?...
האקדמית אשקלון למען החברה: שכר לימוד מלא לנרשמים לשנה א'
המכללה האקדמית אשקלון מעמידה מלגת שכר לימוד מלא לשנת הלימודים...
מה זה מיקרופיגמנטציה ואיך זה יכול לעזור לקרחת שלכם
גם אתם סובלים מהתופעה המרגיזה הזו? נשירת שיער היא מזמן...
כל מה שרצית ללמוד על גבות
אחד מהדברים שהכי מעניינים אותך זה תחום האסתטיקה? ברור לך...
"פסטיבל בייבי" בשיתוף קופת חולים "מאוחדת" יתקיים בקניותר נס ציונה עם מגוון פעילויות בנושא החייאת תינוקות, עזרה ראשונה, עמדת צילום ושלל פינוקים נוספים
תינוק חדש הצטרף למשפחה? מזל טוב – בואו לחגוג...
רשת ZAGA -פינות אוכל פותחת לראשונה חנות פופ אפ בקונספט אאוטלט במתחם הקניות גלובוס סנטר במבקיעים – חוף אשקלון
החנות נפתחת לרגל ראש השנה וחגי תשרי היא תפעל למשך...
נשיא המדינה יצחק הרצוג בפתיחת שנת הלימודים בקיבוץ יד מרדכי
״לב של מדינה שלמה, מדינת ישראל מרוסק לרסיסים הבוקר. זה...
מסיבה מושלמת: המדריך הסודי למשקאות שישדרגו כל אירוע
בעולם המשקאות, הקוקטייל הוא מלך בלתי מעורער. כמו מכשיר אידוי...
כיצד מגיעים להסכמות במקרים של גירושין
זוגות רבים אשר מגיעים לשלב בו הם מחליטים להתגרש, אינם...
רכישת דירה מקבלן: מהלך המחייב ליווי משפטי
למרות העובדה שברכישת דירה מקבלן הלקוח מקבל בסופו של תהליך...