Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

יציאה לחופשה בצימרים בדרום

יציאה לחופשה בצימרים בדרום
מקור FREEPIK

דרום הארץ הוא אזור שעולה פעמים רבות לכותרות רק בהקשרים של איומים מרצועת עזה כמו בלוני תבערה או קסאמים. תושבי הדרום, בייחוד באזור עוטף עזה, כבר חיים כך תקופה ארוכה מאוד. אך חשוב לדעת שפרט לאירועים האקטואליים האלה, לאזור הנגב והדרום יש המון מה להציע לנופשים מרחבי הארץ. 

הנגב תופס כשליש משטח מדינת ישראל, והוא מהווה פנינה מדברית יפהפייה שיש בה כל כך הרבה מה לראות ומה לעשות. בתקופה הזו, בחירה ביציאה לנופש בדרום היא גם בחירה ערכית שמבטאת תמיכה ביישובי האזור מתוך סולידריות חברתית עימם. 

יציאה לחופשה בצימרים בדרום
מקור FREEPIK

צימרים בדרום: מחירים נוחים במיוחד

בחופשה הבאה שלכם באזור הדרום, כדאי מאוד לנסות ולהתארח בצימר. צימרים בדרום קיימים בשפע, ממש כמו באזור הצפון. בדומה למקבילה שלהם בצפון, הצימרים הדרומיים מציעים חווית אירוח פסטורלית ונעימה בלב המדבר. 

בנוסף לכל היתרונות האחרים של התארחות בצימרים הדרומיים, מדובר בהוצאה תקציבית שיכולה להתאים למרבית המשפחות בישראל. בהשוואה לסוגים אחרים של נופש, כמו בתי המלון בים המלח ובאילת למשל, נופש בצימר יצריך הוצאה נמוכה בהרבה למשפחה, ועדיין יהיה חווייתי מאוד ומפנק. הצימרים מספקים חוויית אירוח כפרית וביתית, ובדרך כלל כוללים גם מגע אישי ומשפחתי מצד בעלי המקום. 

מסלולי טיול ייחודיים ואטרקציות מדבריות

אזור הנגב והדרום מציע לא רק נופים מדהימים, אלא גם פעילויות רבות שניתן לעשות מכל הסוגים ושמתאימות לכל הרכב של נופשים. כאשר נוסעים לחופשה בצימר בדרום, יש כל כך הרבה מה לראות באזור. מכתש רמון, למשל, מוכר היטב למטיילים מרחבי הארץ. ישנם גם שני מכתשים יפים נוספים שניתן לטייל בהם – המכתש הגדול והמכתש הקטן. 

אזור הנגב מציע גם מסלולי טיול בנחלים, טיולים הרריים עם נקודות תצפית נדירות ביופיין וכן אטרקציות שיכולות להתאים לכל משפחה – כמו אירוח בדואי, מסעדות ייחודיות ומרכזי מבקרים. כמו כן, מי שרוצה ליהנות מפעילות מעט יותר אתגרית ישמח לדעת כי קיימות חברות רבות שמציעות טיולי ג'יפים מלאי אדרנלין, רכיבה על סוסים וגמלים וכן סנפלינג במקומות מדבריים שונים. 

בחירה בצימרים מומלצים

כדי לבחור צימר מומלץ בדרום, יש להיכנס לאתרים באינטרנט שמאגדים בתוכם הצעות לצימרים שונים באזור. מומלץ לבחור בצימר שיש עליו המלצות עדכניות מצד נופשים שביקרו בו לאחרונה. כדאי גם להתרשם מהתמונות הנלוות של הצימר, על מנת להבין טוב יותר איך הוא נראה ומה הוא מציע. 

חלק מהצימרים כוללים גם בונוסים נוספים, כמו חצר פרטית גדולה עם דשא, אזור ייעודי לילדים שבו יש משחקים מסוגים שונים (כמו מגרש למשחקי כדור, שולחן פינג פונג, שולחן ביליארד וכדומה) וכן רמת אבזור גבוהה ויוקרתית במיוחד. 

אם יש לכם דרך לקבל המלצה אישית מחברים על צימר מומלץ, הדבר תמיד עדיף. אך למרות זאת, בעידן האינטרנט המודרני שלנו, ניתן לקבל פרטים רבים מאוד על סגנון האירוח בצימר לפני שמקבלים החלטה. 

לסיכום

אזור הדרום הוא ממש לא רק אזור שיש בו מתיחות ביטחונית. מדובר באזור שמהווה נתח גדול מסך כל השטחים בארץ, ויש בו המון מה לראות. צימרים בדרום יכולים לספק חווית נופש מיוחדת ושקטה, תוך דרישה תקציבית סבירה בהחלט. 

אם אתם נוסעים לצימר כמשפחה, ישנן פעילויות רבות שיכולות להתאים לילדים ולנוער, ובכל מקרה תמיד תוכלו למצוא מסלול טיול יפה שכל המשפחה תוכל ליהנות ממנו. בחירה לנסוע לצימר בדרום היא בחירה שמבטיחה הנאה והעשרה, ומומלצת בכל זמן במהלך השנה. 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
כל הסיבות להזמין מטבח בצבע לבן
לאחרונה אתם חושבים יותר ויותר ברצינות על האפשרות של הזמנת...
איך אוטמים קיר חיצוני לחדירת מים?
יש אצלכם סדקים או סימני רטיבות בקיר חיצוני? איטום לקוי...
תביעות בתחום לשון הרע – איך עושים את זה בצורה נכונה?
לגלות בוקר אחד שמישהו פוגע בשמנו הטוב זה לא משהו...
יד שנייה או חדש? יתרונות וחסרונות בעולם הרכבים וציוד הקמפינג
טיולי קמפינג הפכו בשנים האחרונות לטרנד פופולרי במיוחד. חובבי טבע...
איך עורך דין לענייני ירושה בחיפה מונע סכסוכים בין אחים?
סכסוך בין אחים סביב ירושה עלול לפרק גם משפחה מלוכדת...
עבודה בסביבה ממוחשבת- הכי פשוט שיש
מחשבים תופסים היום כל פינה בחיינו, אבל למרות זאת לא...
חייכם המשותפים ראויים להסדרה כדת וכדין
מדוע חשוב להיעזר בעורך דין להסדרת מעמד? הגשמת החלום לחיות יחד...
התקנת חלון אלומיניום
התקנת חלון אלומיניום
האלומיניום ידוע כחומר גלם עמיד, נוח לעבודה, ידידותי לסביבה ולא...
סוג של פסיכותרפיה שבה מטפל עובד ישירות עם לקוח
טיפול פרטני הוא סוג של פסיכותרפיה שבה מטפל עובד ישירות...
כיצד מתנהלות חקירות בעידן המודרני?
הטכנולוגיה המתפתחת חודרת יותר ויותר לחיים שלנו, ומאפשרת לנו לבצע...