טיפול במצבים שונים והשפעתו על איכות חיינו

טיפול במצבים שונים והשפעתו על איכות חיינו
קרדיט - Freepik

בעידן המודרני של ימינו, בוודאי רובינו רואים ברשתות החברתיות בעלי תפקיד מאמן או מאמנת אישית לחיים, אך לא כולנו מבינים לעומק את ההשפעה שיש לטיפול מקצועי על איכות חיינו. עם קצב חיים מהיר, איומים ביטחוניים, משברים כלכליים ועוד שפע בעיות, כמות האנשים שמסוגלת להתמודד עם האתגרים היומיומיים באופן עצמאי היא אינה גדולה במיוחד. אבל לא חייבים להיות מפורסמים או עשירים כדי להנות מהיתרונות של שיטות טיפול בצורות קואצ'ינג כמו שיטת נל״פ. השיטה פופולרית ביותר בארץ ובעולם כאשר יותר ויותר אנשים מגלים את התוצאות המרשימות והמהירות אותן היא מספקת. בניגוד לשיטות אחרות, מטרתה של הנל״פ היא להשתמש בדמיון מודרך על מנת לחתור אל שינוי תודעתי בזמן יחסית קצר ולאפשר למטופל לנקוט בדרך בה הוא ילמד להתמודד עם הבעיות, העכשוויות והעתידיות שלו, בעצמו, ממקום של העצמה והחזרת הכוח והשליטה על החיים שלו בחזרה לידיו.

שיטות טיפול מגוונות מהן ניתן לבחור

במרוץ השנים, הסטטוס של טיפולים להפרעות נפשיות הפך מנושא שנחשב כטאבו, לנושא שברוב המקומות, ניתן לדבר עליו יותר בפתיחות. מסיבה זו, סוגי הטיפולים הקיימים והנגישים לנו כיום גם הם רבים ומגוונים יותר. בין אם אתם זקוקים למטפלים המתמקדים בחרדות, מטפלים בהפרעות אכילה, התמכרות וכדומה, רוב הסיכויים שקיים עבור כך סוג טיפול שיכול להקל על הסבל שלכם ולשפר את איכות החיים שלכם. שיטות הטיפול הקיימות גם הן שונות וכל מטפל דוגל בשיטה אחרת בה הוא מתמחה, על מנת שהמטופלים יהנו מהחופש לנסות ולהחליט איזה סוג טיפול מתאים ביותר עבורם. טיפול באמצעות נל״פ מתאים לקשת רחבה של מקרים, כאשר ההתמקדות בו היא שינוי התפיסה של אירועים וזיכרונות טראומטיים והפיכתם לאירועים מכוננים אשר יעצימו אותנו, ילמדו אותנו על הערך והחוזק הפנימי של עצמנו וכן, יסייעו לנו ללמוד כיצד להתגבר על מקרים דומים עתידיים באותה הדרך.

איפה נוכל לקבל טיפול מקצועי בשיטת נל״פ החדשנית

במידה ואתם מחפשים מרכז מיומן המתמחה בטיפול בשיטת נל״פ, הכירו את מכון באר חיים הממוקם בתל אביב. מרכז באר חיים הוקם בתגובה לעלייה החדה בחרדות ובתסמינים דומים אשר הופיעו לאחר האירועים הקשים שהובילו למלחמת חרבות ברזל. מתוך תחושת שליחות ותרומה לקהילה, צוות המרכז החליט להקים מקום שמטפל בתושבים הזקוקים לעזרה, ושואף לאפשר טיפולים מסובסדים ואף חינמיים. המכון מציע טיפולים לסוגי התמכרויות שונים כמו גמילה מעישון, גמילה מהרגלים מזיקים כמו כסיסת ציפורניים או התמכרות למסך ואפילו גמילה מגלוטן, סוכרים או פחמימות, כאשר לצידם, הוא מפעיל קפסולות טכנולוגיות ייחודיות אשר מטרתן לספק תחושות רוגע ושלווה.

מעוניינים לשמוע עוד? פנו אל מרכז באר חיים באתר האינטרנט, וצוות המומחים המסור ידאג לחזור אליכם בהקדם האפשרי.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מגוון רחב של פרגולות בהתאמה אישית
אם אתם שוקלים להוסיף פרגולה לבית או לעסק שלכם, Magic...
החשיבות בשמירה על זכויות השכירים במקום עבודתם
עבור אנשים רבים, מקום העבודה משמש כמקור הפרנסה היחיד שלהם...
נעצרתם בחשד לעבירה בצבא? אל תתמודדו לבד
הצבא הוא מערכת משפטית אוטונומית עם חוקים משלה. אמנם יש...
לא רק חומרים אסורים עלולים למכר- הכל על סמי מרשם ממכרים
התמכרות היא תהליך עצוב, לכל מי שרואה אותו מבחוץ אבל...
לפרוש בשיא: כך תחיו בנוחות גם לאחר פרישה לפנסיה
אם פרשתם לפנסיה, סביר להניח שגם אצלכם נראית ירידה בהכנסה...
אלו מצבות מתאימות לאזור הצפון
האם יש מושג כזה בכלל "מצבה מתאימה"? רבים מהלקוחות שלנו...
לתת הזדמנות אחרונה לתא המשפחתי בעזרת הסכם
גירושין נחשבים היום למהלך שאינו חריג או נדיר. לא מעט...
סיורים בדרום אוקטובר 2024: חוויות, סוגי סיורים ומזג האוויר
אוקטובר 2024 הוא זמן אידיאלי לטייל בדרום הארץ. אזור זה...
ניקוי מים בלחץ גבוה: פתרון יעיל לכל משטח
ניקוי מים בלחץ גבוה הפך בשנים האחרונות לאחת השיטות היעילות...
ים המלח: פלא טבע ייחודי ותיירות בלוענים
ים המלח, הנמצא בבקעת הירדן שבין ישראל לירדן, הוא אחד...
דילוג לתוכן