Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

חופש‌ ‌מהסרטים:‌ ‌סרטי‌ ‌ילדים‌ ‌מומלצים‌ ‌במיוחד‌ ‌

חופש‌ ‌מהסרטים:‌ ‌סרטי‌ ‌ילדים‌ ‌מומלצים‌ ‌במיוחד‌ ‌
קרדיט לתמונה: Shutterstock

החופש הגדול עודנו כאן ובתקופה מאתגרת כמו זו, נראה שכל עיסוק אפשרי לילדים יתקבל בברכה. לפניכם כמה סרטי ילדים מומלצים שיפיגו להם את השיעמום הרב בבית ובעיקר, ישאירו אותם מרותקים למסך

שולי יהב

חופשת הקיץ בשנה הנוכחית שונה ומאתגרת מהרגיל, בפרט עבור ההורים השוהים רבות עם ילדיהם בבית. בעוד שטרם תקופת הקורונה נהגו משפחות רבות לבלות את חופשת הקיץ מעבר לים או בשלל אטרקציות בארץ כמו פארקי מים או סרט בקולונוע, כעת הן נאלצות להתמודד עם האיסורים וההנחיות ולהסתפק בבילויים פשוטים יותר. 

כדי לשרוד תקופה לא פשוטה זו, בוחרות משפחות רבות להעביר את הזמן העודף עם ילדיהם ברביצה על הספה מול מסך הטלוויזיה, תוך צפייה במגוון תכנים עשירים, נוחים וזמינים הכוללים סדרות וסרטים לצפייה ישירה ומיועדים גם לילדים. לפניכם כמה סרטי ילדים מומלצים שיקנו לכם קצת שקט מהילדים ובעיקר – יאפשרו לכם לתפוס תנומת צהריים יקרה מפז. 

חופש‌ ‌מהסרטים:‌ ‌סרטי‌ ‌ילדים‌ ‌מומלצים‌ ‌במיוחד‌ ‌
קרדיט לתמונה: Shutterstock

נשמה של כלב 2

אם ילדיכם אוהבים כלבים, שבו וצפו יחד איתם ב״נשמה של כלב 2״, סרט מקסים המסופר מנקודת מבטו של הכלב ביילי – כלבו של איתן, שנשמתו מתגלגלת מכלב לכלב ותמיד מוצאת את איתן בחזרה. בסרט הראשון מאחד ביילי בין איתן להאנה, ו״נשמה של כלב 2״ נפתח בחווה בה מתגוררים השניים ביחד עם כלתה של האנה גלוריה, אם לילדה מתוקה בשם סי ג׳יי. איתן והאנה אינם מצליחים להתחבב על גלוריה, שבתורה מחליטה לקחת את סי ג׳יי למקום בו תוכל לגדל אותה כפי שהיא רואה לנכון. איתן מבקש מביילי לשמור על סי ג׳יי ממש כפי ששמר עליו, והוא ניגש למשימה החדשה – הפעם בגלגול של גור מתקתק. התוצאה: סרט מצחיק ומרגש שיעשה לכם חשק לאמץ כלב. 

אוזי והנביחה הגדולה

אם ילדיכם מעדיפים כלבים מצויירים וסרטים מדובבים, זהו הסרט עבורכם. הסרט היפהפה עוקב אחר אוזי, כלב משפחה ידידותי שחייו הם ״מרק ועצם, זה טוב ויפה״. האידיליה משתנה יום אחד כשבעליו של אוזי מחליטים לצאת לטיול ביפן ושולחים אותו לפנסיון יוקרתי לכלבים. המציאות קצת פחות מלבבת ובמקום לבלות באמבט קצף ועיסוי קרקפת, נאלץ אוזי להתמודד עם הכלבים הקשוחים שממלאים את המקום. אל דאגה, אוזי מוצא את הכוחות שלא ידע שנחבאים בו והסוף טוב, ממש כמו באגדות. 

לשבור את הקסם: מלכת השלג

ילדיכם בעניין של אגדות? שבו ותהנו איתם יחדיו ב״לשבור את הקסם: מלכת השלג״. 

סרט האנימציה עוקב אחר סיפורה של גרדה, עלמה צעירה שחיה בממלכתו של הרולד – מלך כוחני שכמעט ואיבד את משפחתו האהובה בגלל מעשיה של מלכת השלג – אותה אחת מהאגדה המפורסמת של הנס כריסטיאן אנדרסן. הוא רוצה להעלים את כל כוחות הקסם מהעולם וטומן מלכודת לכל בעלי הכוחות הקסומים בממלכה, שביניהם מצויים גם בני משפחתה של העלמה הצעירה. הסרט עוקב אחר ניסיונותיה של גרדה, שכוח העל שלה הוא מעשים טובים וחברות, להציל את משפחתה בעזרתם של שודדי ים, טרולים ומלכת השלג בכבודה ובעצמה.

מיסטר לינק

אם ילדיכם חובבים יצורים אגדיים אז ״מיסטר לינק״ עשוי להתאים עבורם במיוחד. הסרט העשוי באנימציית סטופ-מושן, יפגיש אותם עם סיר ליונל פרוסט, חוקר מפלצות ומיתוסים, שיוצא להרפתקה במטרה להוכיח את קיומו של היצור המיתולוגי ביג פוט או בשמו הנוכחי – מיסטר לינק. הפגישה המשעשעת בין השניים מתקיימת ועד במהרה מתגלה שהיה זה מיסטר לינק בעצמו שיזם אותה כי היה מעוניין להתאחד עם בני מינו החיים בצידו האחר של כדור הארץ. אמנם אתם יודעים שכמו באגדות גם פה צפוי סוף טוב, אבל המסע אליו שווה את הצפייה.

שהאזאם

אם ילדיכם אוהבים קומיקס וגיבורי על הם ודאי ישמחו לצפות בשהאזאם, סרט גיבורי על שמתאים לצפייה בכל גיל וזוכה לתשבוחות רבות. העלילה עוקבת אחר בילי בטסון, נער טוב לב וצעיר שגדל ובורח דרך קבע מבתי אומנה. בעוד יום שגרתי בבית הספר, אחרי שבילי מגן על אחד מחבריו לבית האומנה מפני חבורת בריונים, הוא מוצא את עצמו משוגר למקום בו ממתין מאות שנים הקוסם הקדום שהאזאם, שמעוניין לפרוש מתפקידו ומחכה שיגיע אדם טהור-לב אליו יוכל להעביר את כוחותיו ואת שמו. בילי בן ה-14 מקבל עליו את המשימה ובכל פעם שהוגה את המילה ״שהאזאם״, הופך מנער צעיר לאדם בוגר בעל גוף של גיבור על שצריך להגן על העולם מפני רשע איום ונורא ועושה זאת בצורה שטותניקית ומשעשעת כמו שרק נערים יכולים. כשאתם מושיבים את ילדיכם לצפות בסרט זה – אל תלכו לישון צהריים. 

ספיידרמן: ממד העכביש

סיימתם עם שהאזאם? זה הזמן לעבור ל״ספיידרמן: ממד העכביש״. 

העלילה מתרחשת ביקום בעל עולמות מקבילים בהם מתגוררות דמויות נוספות המחזיקות בכוח העכביש, ממש כמו זה שברשותו של גיבור העל האהוב. גיבור הסרט הוא מיילס, נער מחונן מניו יורק, שנעקץ על ידי עכביש רדיואקטיבי המעניק לו כוחות על. האנימציות המרהיבות של מארוול קומיקס ואולפני ההנפשה של סוני משדרגות את הסרט אף יותר והופכות אותו למוצלח במיוחד. 

אם כן, כל שנותר לכם הוא להתרווח עם ילדיכם על הספה, להכין קערת פופקורן מפנקת ולהנות יחד איתם מעולם שלם של סרטי ילדים שעשוי להסב הנאה רבה גם לכם ההורים. צפייה מהנה. 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
להיפטר מסנטר כפול אחת ולתמיד- זה אפשרי
הפנים הם אחד האזורים הבולטים בגוף. כאשר אנו פוגשים את...
כל מה שרציתם לדעת על קניית מזוודות חדשות
נסיעות לחו"ל הן חלק בלתי נפרד מהחיים של רובנו. אנחנו...
סגנונות בניה באזור המרכז
אזור המרכז, בניגוד לאזורים הפסטורליים והמרחבים הירוקים בפריפריה, הוא שוקק...
כל הסיבות להזמין מטבח בצבע לבן
לאחרונה אתם חושבים יותר ויותר ברצינות על האפשרות של הזמנת...
איך אוטמים קיר חיצוני לחדירת מים?
יש אצלכם סדקים או סימני רטיבות בקיר חיצוני? איטום לקוי...
תביעות בתחום לשון הרע – איך עושים את זה בצורה נכונה?
לגלות בוקר אחד שמישהו פוגע בשמנו הטוב זה לא משהו...
יד שנייה או חדש? יתרונות וחסרונות בעולם הרכבים וציוד הקמפינג
טיולי קמפינג הפכו בשנים האחרונות לטרנד פופולרי במיוחד. חובבי טבע...
איך עורך דין לענייני ירושה בחיפה מונע סכסוכים בין אחים?
סכסוך בין אחים סביב ירושה עלול לפרק גם משפחה מלוכדת...
עבודה בסביבה ממוחשבת- הכי פשוט שיש
מחשבים תופסים היום כל פינה בחיינו, אבל למרות זאת לא...
חייכם המשותפים ראויים להסדרה כדת וכדין
מדוע חשוב להיעזר בעורך דין להסדרת מעמד? הגשמת החלום לחיות יחד...