Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

חופשה בצימרים בצפון

חופשה בצימרים בצפון
מקור FREEPIK

ישראלים רבים מתלבטים בימים אלו האם לנסוע לחופשה, ואם כן – לאן לנסוע. האפשרויות הצטמצמו מאוד בזמן משבר הקורונה, ונותרנו בעיקר עם האופציות המקומיות. אך האפשרות לחופשה בישראל לא צריכה להיתפס כפשרה מסוג כלשהו. מדינת ישראל התברכה גם בטבע יפהפה וגם באתרים היסטוריים ותרבותיים מרתקים. רבים מהמקומות האלו מצויים בצפונה של הארץ – באזורי הגליל והגולן. 

חופשה בצימרים בצפון
מקור FREEPIK

בניגוד לנופש באילת או בים המלח, שאותו מאפיינת בעיקר השהות בבתי מלון מפנקים, חופשה בצפון היא בדרך כלל אקטיבית יותר וכוללת טיולים רבים. את המלון המסורתי של אילת מחליפים בדרך כלל צימרים בצפון. הצימרים הם יחידות אירוח מושקעות בגדלים שונים שמתאימים מאוד לאירוח של זוגות, משפחות וקבוצות חברים.  

צימרים מעניקים חוויית נופש כפרית יותר אך מהנה לפחות באותה המידה כמו חופשה בבית מלון. הצימרים בצפון מושקעים מאוד מבחינת השירותים שהם כוללים ואיכות השהייה בהם. צימרים רבים נמצאים במתחמים הכוללים גם ג'קוזי פרטי או חיצוני וכן חצר בה יש מתקני שעשועים שונים או לפחות שולחנות וכיסאות בהם ניתן לאכול ארוחת בוקר וליהנות מפיקניקים. 

תמיכה בעסקים ישראלים

נסיעה לצימרים בצפון בתקופה הזו היא גם הזדמנות נהדרת לתמוך בעסקים ישראלים. לכולנו תקופת הקורונה הזו אינה פשוטה, ואם ישנה הזדמנות להניע את גלגלי הכלכלה ולספק פרנסה לתחום התיירות הפנים בצפון – זוהי מצווה של ממש. 

העסקים בצפון צמאים ללקוחות ומוכנים גם לעתים להוריד מחירים על מנת למלא את התפוסה שלהם. מדובר לא רק בתמיכה ביחידות הנופש והאירוח, אלא גם במתן פרנסה לאלפי עובדים בתחום המסעדנות והאטרקציות באזור. ישנן משפחות רבות שפרנסתן תלויה בזרם המבקרים שיגיע לצפון ויבלה בו. לכן חשוב בעת הזו להגיע לצימרים בצפון ולתמוך באותם בעלי עסקים ובאותן משפחות. כמובן שממש לא מדובר כאן בצדקה, אלא בהזדמנות לשלב בילוי איכותי ומהנה עם מטרה חברתית חשובה. 

בילוי מהנה בזמן שלא ניתן לנסוע לחו"ל

הבילוי המהנה בצפון אינו מאוד שונה ברמת החוויה מנסיעה לחו"ל. אזור הצפון כולל פינות חמד ירוקות ויפות, נחלים ומפלים, יערות ושמורות טבע וכן אטרקציות חווייתיות מכל הסוגים. בין אם אתם אוהבים לאכל במסעדות טובות, לבלות עם הילדים בקיאקים או בטיולי ג'יפים מלאי אדרנלין או פשוט ליהנות מהשקט והאוויר הצלול – תוכלו למצוא את מבוקשכם בצפון. 

משפחות עם ילדים תוכלנה למצוא אטרקציות רבות שיתאימו להן. חוויית השיט בקיאק בנהר הירדן היא תמיד חוויה מומלצת, וכך גם ביצוע תצפיות על ציפורים באגמון החולה וביצוע טיולי ג'יפים ורכיבת שטח. בנוסף לכך, יש מגוון עצום של מסלולי טיול מומלצים באזור. 

אם אתם לא מכירים את האטרקציות שמוצעות באזור שבו אתם מתארחים, תמיד תוכלו לקבל עצה טובה וכמה טיפים מבעלי הצימר שלכם. נהוג לקבל בצימרים ובמקומות האירוח השונים המלצות על אטרקציות ובילויים באזור, ולא פעם ניתן גם לקבל חוברת עם קופונים והנחות למטרה זו.  

איכות שירות גבוהה

כאשר בוחרים להתארח בצימר בצפון או בכל סוג אחר של יחידת אירוח, אפשר להיות בטוחים שתקבלו רמת שירות גבוהה ומסורה. רבים מהצימרים מנוהלים באופן משפחתי ומדובר בעסקים שהטאץ' האישי בהם תמיד מורגש. במקרים רבים תוכלו לקבל ארוחת בוקר מושקעת לצימר, וכן פינוקים שונים במהלך השהייה. 

רמת השירות הגבוהה מאפיינת את מרבית הצימרים, ותמיד תוכלו למצוא באתרים שונים ברשת ביקורות גולשים על מנת למצוא את הצימר המושלם עבורכם ועבור משפחתכם. 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
גישה טבעית לריפוי והחלמה
טיפול בכוסות רוח הוא חלק מהרפואה הסינית המסורתית. שיטת טיפול...
התחפש לאלוף: עילאי עמר – אלוף אופקים בגיימינג
עילאי עמר, תלמיד כיתה יב' בתיכון הרב תחומי עמל אמירים,...
עורך דין צוואות וירושות בצפון המאם חליאל
יש הרבה מה לדעת על הנושא המשפטי של צוואות וירושות...
לדאוג שדברים יתנהלו בדרככם בכל שלבי החיים- איך עושים את זה?
ככל שאדם מתבגר ומזדקן, מתחילות לצוץ בראשו שאלות מהותיות כמו...
מודדים את השטח בעזרת המומחים
כשמדובר בבעלות על נכס, היבט מכריע אחד הוא לדעת את...
עריכת צוואה- תמהלך שחשוב לא לוותר עליו
אנשים רבים המגיעים לגיל מבוגר מרגישים שהמטרה העיקרית שלהם, וטוב...
יוזמה עם חשיבה קדימה הדורשת תכנון קפדני
התקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי בבניין משותף היא יוזמה עם...
אולם לבריתה
נולדה לכם תינוקת יפה ומתוקה ואתם רוצים לחגוג את העניין?...
שדרגו את חווית הבישול שלכם
אם אתם אוהבים לבשל ולאפות בוודאי יצא לכם להשתמש בכלי...
פתרונות מחשוב לעסקים
פתרונות מחשוב לעסקים
אם אתם שומעים כל הזמן על פתרונות מחשוב לעסקים אבל...