Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

חוגגים ולנטיין דיי בעיר ערד: כל התצפיות, המסעדות והאטרקציות הכי שוות לזוגות ולרומנטיקנים

חוגגים ולנטיין דיי בעיר ערד: כל התצפיות, המסעדות והאטרקציות הכי שוות לזוגות ולרומנטיקנים
צילום מור ולדמן)

חוגגים ולנטיין דיי בעיר ערד: כל התצפיות, המסעדות והאטרקציות הכי שוות לזוגות ולרומנטיקנים
לכבוד הולנטיין דיי המתקרב ובא: קבלו מספר נקודות תצפית מרהיבות, מסעדות רומנטיות במיוחד וסדנאות זוגיות מדליקות שבהם תוכלו לחגוג את הולנטיין דיי באווירה מדברית בעיר ערד.
תצפיות וטיולים בזמן שקיעה:
ולנטיין דיי הינו יום רומנטי זוגי ודביק במיוחד. רבים מציינים וחוגגים אותו יחד בן/ בת זוג, וזה בדיוק הזמן לצאת אל הטבע המרהיב וליהנות מזמן איכות זוגי בנקודות תצפית מדהימות ביופיין.
העיר ערד שוכנת לפתחו של מדבר יהודה ומציעה למטיילים חוויה מדברית אותנטית. מהעיר ערד יוצאים עשרות מסלולים הבנויים לפי דרגות קושי שונות. לאורך השנה העיר ערד רגילה לארח תיירים רבים אשר מגיעים ליהנות מנופיה הקסומים של העיר, מסביבה שקטה ושלווה מדברית, שפע אטרקציות ומסלולים, מקומות עם קולינריה משובחת ועוד.

כעת, לקראת הולנטיין דיי עיריית ערד ותיירות ערד מזמינות את טובי הרומנטיקנים והזוגות שמחפשים משהו אחר מבלונים ודובונים, לבוא לערד ולבלות את יום האהבה בתצפיות על הנוף המדברי המשגע.
1) תצפית איתמר איליה ז"ל: נקודת תצפית עם נוף מרהיב למדבר ליהודה, נחל צאלים, הר נמר וכפר הנוקדים. ניתן להנות מהאוויר המדהים של המדבר והשקט שיוצר אווירה רומנטית מאין כמותה. האזור תחום באבנים וקיים תבליט עם הסבר על הנוף באזור. במקום זה הונצח רס"ל איתמר איליה ז"ל, יליד ערד אשר נפל ב-5/9/1997 בפעולה צבאית בלבנון עת שירותו בקומנדו הימי.
2) תצפית הר קנאים: אחת הנקודות המרהיבות ביותר שיש לאזור להציע. ההגעה נוחה מאוד עם הרכב, שלאחריה טיפוס מאתגר מעט אך קצר, והנוף?? סעו ותראו בעצמכם, לא תתחרטו! ההגעה ברכב אל נקודת ההתחלה נוחה מאוד. נקודה מומלצת לאנשים שהבוקר המוקדם לא מאיים אליהם, שכן הזריחה משם היא חוויה חד פעמית.
3) מצפור מואב: נקודת תצפית יפייפיה באזור בתי המלון. נופי מדבר יהודה, ים המלח והרי מואב נפרשים במלוא הדרם. במקום ניצב פסל סביבתי של הפסל יגאל תומרקין, לזכר מבצע לוט לכיבוש אזור ים המלח במלחמת השחרור (1948). הפסל, בצורת מטוס, משתלב היטב בנוף המדברי שיוצר רומנטיקה מושלמת לולנטיין דיי.
4) מצפור עופר גורני: אין ספק שים המלח יפה מכל נקודה שתסתכלו עליו. אך את הנוף לים המלח ממצפה עופר גורני ממש לא תרצו לפספס. המצפה הוא מקום קסום ומושלם לדייט ביום האהבה. קיימים במקום ספסלים ושולחנות מאבן לנוחיות המטיילים, והתצפית עצמה מרוצפת ומכילה סידורי ישיבה.

צילם הילה צחי

מהם המקומות הרומנטיים ביותר לאכול בהם בערד?
"סטודיו קופי" ברובע האמנים – סטודיו קופי הוא בית קפה מקומי ולא רגיל אלא מקום רומנטי במיוחד וזה בעיקר בזכות מיקומו ברובע האמנים ערד. בית הקפה עצמו הוא למעשה גלריה אקלקטית עם שלל יצירות מגוונות, ספרים, אווירה ייחודית ועוד. כל זה הופך את המקום לרומנטי וזוגי, עם חמימות של בית ומארחת נפלאה בשם אנה ליין – מקימת הסטודיו. לכל האווירה הזו מתווספים שלל מאכלים טעימים, מאפים מתוקים ופולי קפה משובחים הנקלים במקום בשיטה מיוחדת במינה.
חוויה רומנטית במיוחד לכל חובבי הקפה, המאפים והאווירה הביתית החמימה.
יש להתעדכן בשעות ובימי הפתיחה. טלפון: 058-6275976

"מדורת השבט" – רחוב הסיירים 3 – הוא מקום ייחודי ויוצא דופן, ממש לא מסעדה שגרתית. למעשה זוהי לא מסעדה בכלל. זהו בית פרטי שפועל כחווה עם יקב גראז' פרטי. הבעלים דגנית ואליעזר בר שדה מארחים במפגשים קולינריים בביתם אורחים מישראל ומכל רחבי העולם, קבוצות, זוגות, ערבי צוות ועוד.
במשך הארוחה טועמים האורחים סוגים רבים ושונים של בשרים, בעיקר מהמעשנה המיוחדת בחצר, על השולחן מונח מגוון של מאכלים ייחודיים וכמובן, יינות משובחים מן היקב שבמקום – יקב צוף. המפגש מלווה בהסבר על הכנת הארוחה והבשר, על התהליכים ביקב, על היין שנמזג ועוד נושאים רבים, במיוחד בתחום החיים הטובים, יין ובשר וקולינריה.
מתאים במיוחד עבור זוגות קרניבורים וחובבי גורמה, כולל צמחונים וטבעונים שימצאו במקום גם מנות עשירות המותאמות עבורם.
בתיאום מראש בלבד. טלפון: 050-4224777

"פודטראק המשתלה" – רחוב בצלאל 27:
אין דבר יותר רומנטי מלשבת ולאכול ארוחה זוגית בלב ליבה של משתלת פרחים מרהיבה וצבעונית ביופייה. ככזה הוא פודטראק המשתלה המציע תפריט ביתי ומגוון עם מנות טעימות וקלילות כגון: שקשוקה / לאבנה / חמושקה / בייגל טוסט / ג'חנון / מאפים / סיידר חם / סחלב / סלטים / מיצים טבעיים / חומוס, מאלבי וסיידר חם והכל קורה במשתלה פרחונית רחבת ידיים ובאווירה בלתי נשכחת שמזכירה את ארץ הפלאות.
טלפון המשתלה: 08-9954356

 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
ארגון הקבלנים בנגב במחווה מרגשת לזכרו של רנ"ג אורי מויאל ז"ל מדימונה שנרצח בפיגוע בבית קמה
ברביעי האחרון קיים ארגון הקבלנים בנגב כנס מקצועי בהשתתפות כ...
התקנת חלון אלומיניום
התקנת חלון אלומיניום
האלומיניום ידוע כחומר גלם עמיד, נוח לעבודה, ידידותי לסביבה ולא...
ערבות הדדית בצל התקפת הטילים מאיראן והעדר מיגון ביישובים הבדואים
אתר האירוח כפר הנוקדים הזמין את התושבים הבדואים הסמוכים אליו...
מה עשה רון יוחננוב בקניון עזריאלי הנגב עם עשרות ילדים?
קניון עזריאלי הנגב , אירח את הבלוגר, המשפיען והמתכונאי המוביל...
רשת גרג פותחת לאחר חצי שנה למלחמה סניף דגל מחודש בעיר הדרומית שדרות בהשקעה הנאמדת בכ – 550 אלף ₪
כאות הזדהות עם משפחות החטופים יוצב בסניף שלט ענק עם...
החטופה שחזרה מהשבי חגגה יום הולדת עם צוות סורוקה
יום הולדת שמח אלמה!💛 אלמה אברהם  שחזרה משבי החמאס, חגגה היום...
יירוט שלל האיומים ששוגרו הלילה מאיראן: מערכת ההגנה הרב שכבתית של התעשיות הביטחוניות הישראליות
התעשייה האווירית ברכהאת מערכת הביטחון וצה״ל על יירוט שלל האיומים...
לידה בצד הדרך
חלי ואליסף, זוג נשוי מקריית גת, היו בדרך לבית החולים...
נשיא המדינה נשא דברים בפתיחה המחודשת של מרכז ״עזרה למרפא״ בראשות הרב פירר, בשדרות
נשיא המדינה יצחק הרצוג נשא דברים היום, יום רביעי, ב׳...
ביוזמת חבריו לשכבה: פינת ישיבה חדשה לזכר מתן דמארי הי"ד שנפל בעזה
לפני כארבעה חודשים מתן דמארי הי"ד, בוגר הישיבת התיכונית אמית...