Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

חברת הפוד-טק הישראלית Better Juice, המפתחת טכנולוגיה מוגנת פטנט להפחתת סוכר במיצים טבעיים והפיכתם לסיבים פרוביוטיים, תוך שמירת הטעם הטבעי, מתקדמת לייצור מסחרי מלא ומובילה מהפכה בשוק המשקאות העולמי

חברת הפוד-טק הישראלית Better Juice, המפתחת טכנולוגיה מוגנת פטנט להפחתת סוכר במיצים טבעיים והפיכתם לסיבים פרוביוטיים, תוך שמירת הטעם הטבעי, מתקדמת לייצור מסחרי מלא ומובילה מהפכה בשוק המשקאות העולמי
צילום: ג'נט ארליך

חברת הסטארט אפ הפועלת בשווקים גלובליים, משיקה רשמית בפארק המדע על שם קרסו, בנס ציונה, מפעל ראשון מסוגו בעולם לייצור וקיבוע אנזימים מיוחדים כחלק מפטנט שפיתחה, המשמש כחומר סיוע להפחתת סוכר לתעשיית המיצים

המפעל שהוקם בהשקעה של מיליוני שקלים, יתמוך בלקוחות החברה (ביניהם חברות ענק), בהיקפים של 250 מיליון ליטר בשנה

חברת הפוד-טק הישראלית Better Juice, יוצאת חממת הפודטק the kitchen של שטראוס, מפתחת טכנולוגיה מוגנת פטנט להפחתת סוכר במיצים טבעיים והפיכתם לסיבים פרוביוטיים, תוך שימור הטעם הטבעי ומתקדמת לייצור מסחרי מלא ומובילה מהפכה בשוק המשקאות העולמי. חברת הסטארט-אפ, הפועלת בשווקים גלובליים, משיקה רשמית מפעל ראשון מסוגו בעולם לייצור וקיבוע אנזימים מיוחדים כחלק מפטנט בלעדי שפיתחה, בפארק המדע על שם קרסו, בנס ציונה. המפעל, שהוקם בהשקעה של מיליוני שקלים, יתמוך בלקוחותיה ( ביניהם חברות ענק), בהיקפים של 250 מיליון ליטר בשנה.
השקת מפעל זה, מסמנת את אבן הדרך האחרונה של החברה, לקראת מעבר לייצור מסחרי מלא. מפעל ייחודי זה מעניק תמיכה ללקוחות חדשים וקיימים, ביניהם יצרני משקאות בינלאומיים, בהיקפים משמעותיים. הקמת המפעל, הצריכה תכנון ובניית מערכות מיוחדות מאפס בקנה מידה תעשייתי, כדי לתמוך בתהליכי הייצור הייחודיים, תוך התחשבות בשיקולים סביבתיים ועמידה בדרישות המחמירות ביותר לטיפול בפסולת, מיחזור מים ויעילות אנרגטית. המתקן החדשני כולל גם מעבדות פיילוט ואת המטה החדש של Better Juice.

שוק המשקאות העולמי מתמודד עם לא מעט אתגרים, ביניהם רמת סוכר גבוהה במשקאות. כיום, במיצים הטבעיים הנפוצים, היחס של הסוכר הוא של 25 גרם ל- 250 מ"ל. לכך מצטרפת תופעת איבוד הערכים והסיבים התזונתיים המוכרת בתהליך הפקת המיצים וכמ כן, גם אתגר הטעם (ככל שרמת הסוכר גבוהה המשקה טעים יותר). Better Juice הצליחה בפיתוח טכנולוגי פורץ דרך, לפתור בו זמנית את שלושת האתגרים הללו, כך שנוסף לפן הבריאותי החשוב בהפחתת סוכר ושימור הויטמינים והמינרלים שבמיץ, נשמר גם הטעם הטבעי- נקודה שהקשתה משך שנים על הענף והצריכה פיצוח מדויק.
פטנט ייחודי זה מפחית את הסוכר במיצים טבעיים ב- 30%-80% והופך אותם לסיבים פרוביוטיים ולתחליף סוכר טבעי. הוא רותם פעילות אנזימטית טבעית במיקרואוגניזמים שלא עברו הנדסה גנטית (GMO non- ) להמרת חד-סוכרים ודו-סוכרים (פרוקטוז, גלוקוז וסוכרוז) לסיבים פרוביוטיים שאינם ניתנים לעיכול. היתרון שלו הוא שמדובר בתהליך פשוט להטמעה בתהליך הפקת המשקאות, שומר על הטעם הטבעי ועל המינרלים והויטמינים הטבעיים של המיץ.

ד"ר ערן בליצ'ינסקי, מנכ"ל ומייסד Better Juice, מציין "הקמת המפעל מקדמת אותנו בצעדי ענק למימוש החזון שלנו להוביל לאורח חיים בריא יותר ברחבי העולם, באמצעות הפחתת צריכת הסוכר( הגורם העיקרי לסכרת ולהשמנת יתר), ללא פשרה על הטעם. יכולות הטכנולוגיה שפיתחנו, מאפשרות הפחתה של עד 80% מתכולת הסוכר הפשוטה במגוון מוצרים, כולל מיצים, ריבות, יוגורטים, גלידות וסורבה, ללא כל פירוק של חומרים מזינים טבעיים, או דילול הטעם. תהליך זה מהווה game changer לענף המשקאות העולמי, המשווע לפתרונות חדשניים ויתכן שבעתיד הקרוב, יורחב גם לתעשיית המזון".
גלי ירום, מייסדת ומנכ"לית משותפת של Better Juice, מוסיפה "מהלך זה מסמן קפיצת מדרגה גדולה במאמצי המסחור שלנו הנושאים פירות והיא בהלימה עם קצב הצמיחה של החברה. המפעל שהקמנו, מהווה את חוד החנית הטכנולוגית ואין שני לו בעולם. אנו צופים שהוא יתאים לצרכי הייצור שלנו בשנתיים הקרובות וככל שהעניין והביקוש בטכנולוגיה שלנו ימשיך לגדול, נרחיב את יכולות הייצור שלנו גם מחוץ לישראל".
לאתר החברה: https://www.better-juice.com/

אודות Better Juice
Better Juice Ltd היא חברת סטארט-אפ ישראלית מעולמות הפוד-טק, המובילה מהפכה בשוק המשקאות העולמי, עם פטנט טכנולוגי בלעדי שהיא פיתחה- התורם להפחתת הסוכר במשקאות והפיכתם לסיבים פרוביוטיים, תוך שמירה על אטרקטיביות הטעם.
טכנולוגיה זו מפחיתה את הסוכר במיצים טבעיים, בין- 30%-80% והופכת אותם לסיבים פרוביוטיים ולתחליף סוכר טבעי. במסגרת התהליך, היא רותמת פעילות אנזימטית טבעית במיקרואוגניזמים שלא עברו הנדסה גנטית (GMO non- ) להמרת חד-סוכרים ודו-סוכרים (פרוקטוז, גלוקוז וסוכרוז) לסיבים פרוביוטיים שאינם ניתנים לעיכול. פתרון פורץ דרך זה, פשוט להטמעה בתהליך הפקת המשקאות, שומר על הטעם הטבעי ועל המינרלים והויטמינים הטבעיים של המיץ.
Better Juice חלוצת הפוד-טק בישראל, נוסדה בשנת 2018 על ידי צוות אנשי מקצוע מתחום המזון יחד עם האוניברסיטה העברית בחממת המזון של Kitchen Hub. מאז, היא שחקנית דומיננטית ומובילה בשוק הגלובלי, זוכה לפרסים ולעיטורים בינלאומיים מכובדים. החברה מתקדמת לייצור מסחרי מלא ולצורך כך, הקימה בהשקעה של מיליוני שקלים, מפעל ראשון מסוגו בעולם לייצור וקיבוע אנזימים מיוחדים, כחלק מפטנט שפיתחה, המשמש כחומר סיוע להפחתת סוכר לתעשיית המיצים, בפארק המדע על שם קרסו בנס ציונה.
מובילים את החברה, ד"ר ערן בלצ'ינסקי וגלי ירום, מייסדי החברה ומנכ"לים משותפים, מותיקי תעשיית הכימיה והמזון.

צילום: פרטי
כתבות נוספות שיעניינו אתכם
התקנת חלון אלומיניום
התקנת חלון אלומיניום
האלומיניום ידוע כחומר גלם עמיד, נוח לעבודה, ידידותי לסביבה ולא...
סוג של פסיכותרפיה שבה מטפל עובד ישירות עם לקוח
טיפול פרטני הוא סוג של פסיכותרפיה שבה מטפל עובד ישירות...
רשת גרג פותחת לאחר חצי שנה למלחמה סניף דגל מחודש בעיר הדרומית שדרות בהשקעה הנאמדת בכ – 550 אלף ₪
כאות הזדהות עם משפחות החטופים יוצב בסניף שלט ענק עם...
נשיא המדינה נשא דברים בפתיחה המחודשת של מרכז ״עזרה למרפא״ בראשות הרב פירר, בשדרות
נשיא המדינה יצחק הרצוג נשא דברים היום, יום רביעי, ב׳...
הפחתת כאבי גב באמצעות דיקור
דיקור סיני הוא שיטת טיפול עתיקה שמקורה ברפואה הסינית. בשיטה...
מכנסיים ארוכים לגברים
מכנסי דגמ"ח - דגשים לבחירה נכונה
נוסף לנעליים, חולצות וכפכפים, מכנסי דגמ"ח הם פריט לבוש חיוני...
מקלט באולינג: מקלט החיילים של שלום וגידי
לקראת יום מעשים טובים, מיזם הדגל של עמותת רוח טובה...
גם סבא וסבתא התגייסו עמותת מטב יזמה סדנה ייחודית לסבים וסבתות שהנכדים שלהם מגויסים
מאז ה-7 באוק' כולנו נדרשים לפתח חוסן נפשי כדי לשרוד...
יצירת סביבת העבודה האידיאלית
השולחן הוא לא רק רהיט, אלא מרכיב חיוני בכל חדר....
בשורה מתוקה במיוחד לתושבי הדרום - איזו רשת נפתחה בקניון עזריאלי הנגב?
רשת הממתקים המובילה, "שוויצריה הקטנה" הנמצאת תחת בעלותו של איש...