Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

וילות ברמת הגולן והכנרת

וילות ברמת הגולן והכנרת
צילום: עמיעד טאוב

השכרת וילות הפכה לטרנד מבוקש בקרב התושבים בארץ. וילות ברמת הגולן והכנרת הפכו למבוקשות אף יותר בשל הנוף המשכר שמציע אזור הצפון ושלל האטרקציות הקיימות בו. רבים שוכרים את הוילות כדי להיות קרובים לטיולי ג'יפים, רכיבה על סוסים או שייט קיאקים. על כל פנים, הוילות אינן מתאימות רק לנופש אלא לשלל אירועים מגוונים.

וילות ברמת הגולן והכנרת לנופש

נופשים רבים מעדיפים לשכור וילות ברמת הגולן והכנרת על פני בתי הארחה אחרים מסיבות רבות, אלה כמה מהן:

  • אטרקציות במקום – הוילה מציעה אטרקציות מגוונות מבלי שהנופשים יצטרכו לצאת מפתח ביתה. מבין הפעילויות המגוונות ניתן למצוא בריכה, ג'קוזי, שולחן ביליארד, כיסאות נוח על שפת הבריכה או ערכה להכנת ברביקיו.
  • כמו בבית – רק יותר יוקרתי ומפנק. וילות רבות ברמת הגולן והכנרת מציעות חדרי שינה מרוהטים ומפוארים הכוללים גם טלוויזיה ומסכי LCD, מטבח שיש בו הכול כדי להכין ארוחות, חדרי שירותים ואמבטיה ולעתים אף סלון הארחה.
  • קשר עם מנהלי האטרקציות – לבעלי וילות לא מעטות יש קשר עם אטרקציות מסוימות באזור. כך תוכלו להשיג הנחות משמעותיות ולשלם פחות ממחירה המקורי של האטרקציה אם תזמינו אותה דרך הוילה שבחרתם לשכור.

וילות ברמת הגולן והכנרת לציון אירועים

אנחנו מוקפים באירועים משמחים מכל עבר. לפעמים, אנו רוצים למצוא מרום מיוחד כדי לחגוג בו את האירוע של חיינו או של חיי יקירנו. לצורך זה, אין מקום מתאים יותר מאשר השכרת וילות ברמת הגולן והכנרת. להלן דוגמאות לכמה אירועים שבהם וילה יכולה להתאים בהחלט:

  • יום הולדת מיוחד – אם אתם מרגישים שמסעדה אינה מקום מיוחד מספיק כדי לחגוג את גיל הפרישה לפנסיה של האב, או שאתם חוששים שלא יהיה מספיק מקום לאורחים הרבים שיגיעו, וילה היא הפתרון המתאים. וילה ברמת הגולן והכנרת תספק לכם את כל המרחב שאתם זקוקים לו מבחינת הצבת שולחנות וכיסאות, תציע אטרקציות ופעילויות לילדים וכן הצעה כמו ערכת קריוקי למי שאוהב לשיר.
  • בר/בת מצווה – אם הילד או הילדה בוחרים שלא להזמין את כל הכיתה לחגיגת יום ההולדת המיוחד הזה, אפשר לחגוג בוילה איכותית המציעה מגוון פעילויות למספר מצומצם של חברים.
  • חתונה – ישנם זוגות המעוניינים להיות שונים מאחרים ולחגוג את יום חתונתם בוילה ולא באולם. התנאים שמציעה הוילה מעניקים להם את הבמה לעצב את החתונה כראות עיניהם, וכן את השטח המתאים לחגוג חתונה אינטימית וקטנה שאליה מוזמנים רק האורחים האיכותיים ביותר.
  • יום נישואים – הוילה מספקת את כל הפרטיות הדרושה לכם כדי לחגוג כזוג את היום המיוחד בחייכם. האטרקציות שמציעה הוילה מתאימות לכל גיל. אפשר ליהנות ביחד מהשתכשכות במימי הבריכה או ממשחק פינג פונג משעשע בשולחן פינג פונג שמציעה הוילה.
  • חג האהבה – אוהבים לא מעטים לוקחים את חג האהבה ברצינות ומחליטים לצאת לנופש בצפון כדי לחגוג את הרגע המיוחד עם בן/בת הזוג. אם אתם מחפשים וילה רומנטית בצפון, מומלץ להתעניין בנושא וילות ברמת הגולן והכנרת.

 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
התקנת חלון אלומיניום
התקנת חלון אלומיניום
האלומיניום ידוע כחומר גלם עמיד, נוח לעבודה, ידידותי לסביבה ולא...
רשת גרג פותחת לאחר חצי שנה למלחמה סניף דגל מחודש בעיר הדרומית שדרות בהשקעה הנאמדת בכ – 550 אלף ₪
כאות הזדהות עם משפחות החטופים יוצב בסניף שלט ענק עם...
מכנסיים ארוכים לגברים
מכנסי דגמ"ח - דגשים לבחירה נכונה
נוסף לנעליים, חולצות וכפכפים, מכנסי דגמ"ח הם פריט לבוש חיוני...
מקלט באולינג: מקלט החיילים של שלום וגידי
לקראת יום מעשים טובים, מיזם הדגל של עמותת רוח טובה...
יצירת סביבת העבודה האידיאלית
השולחן הוא לא רק רהיט, אלא מרכיב חיוני בכל חדר....
בשורה מתוקה במיוחד לתושבי הדרום - איזו רשת נפתחה בקניון עזריאלי הנגב?
רשת הממתקים המובילה, "שוויצריה הקטנה" הנמצאת תחת בעלותו של איש...
'מהחממה לצלחת' – בסימן הצדעה לחקלאות ישראלית מקומית
קטיף ירקות עצמי בחממות, סיורים חקלאיים, סדנאות בישול עם שפים,...
הונחה אבן הפינה למרכז המסחרי Hola בשכונת רמת שקד באופקים: "המטרה – ליצור את מרכז הבילוי והפנאי המוביל באזור"
במעמד ראש עיריית אופקים, איציק דנינו, היזם גבי בורדוביץ ומכובדים...
מלחמת חרבות ברזל - כל הידיעות
ימים לא פשוטים עוברים על העם שלנו - עם זאת...
איך תדעו אם עסקת הנדל"ן שהציעו לכם טובה באמת?
יש המון סיבות למה נדל"ן נחשב לבטוח יותר מהבורסה, ולמה...