Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

וועידת משאבי אנוש הראשונה בנגב

וועידת משאבי אנוש הראשונה בנגב
ועידת משאבי אנוש בנגב - צילום אושר בן שטרית

השבוע התקיימה ועידת משאבי אנוש הראשונה בנגב בה השתתפו מאות חברות עסקיות וארגוני התעסוקה המובילים הפועלים בנגב לצד מנהלת משאבי אנוש מהתעשייה הדרומית. סיגל מורן, ראש מועצת בני שמעון "הנגב מביא בשורה".

הועידה למשאבי אנוש הראשונה בנגב שהתקיימה השבוע היא תוצר של שיתוף פעולה פורה בין התאחדות התעשיינים מרחב דרום, מרכז לאודר לקידום התעסוקה בנגב, מעברים נגב צפוני ומערבי וארגוני התעסוקה הפועלים בנגב. בוועידה נרקמו מאות חיבורים והחלטות על שיתופי פעולה בן ארגוני תעסוקה ומנהלות משאבי אנוש מהתעשייה הדרומית. את הועידה הפיקה חברת SparkMarketing.

הוועידה התקיימה בהשתתפות ראש מועצת בני שמעון, סיגל מורן, מ"מ וסגן ראש העיר באר-שבע טל אל על,  מנכ"ל JNF ארה"ב, ראסל רובינסון, מנהל מרחב דרום בהתאחדות התעשיינים, אביב חצבני, ראש אגף עבודה ומשאבי אנוש בהתאחדות התעשיינים, עו"ד מיכל וקסמן-חילי, מנכ"לית עמותת תור המדבר, גב' בלה אלכסנדרוב ומנהלת שותפויות במרכז לאודר, פנינה אביטל.

סיגל מורן, ראש מועצת בני שמעון "הנגב מביא בשורה, אנו רואים את השונות והמגוון של הישובים והערים בנגב כחוזקה ומאמינים שהשלם גדול מסך חלקיו. התנופה והפיתוח של המפעלים בנגב הוא הוכחה לכך. 36 מפעלים חדשים נמצאים בבניה באזור עידן הנגב, זאת לצד סודה סטרים וקרגל שכבר עובדים בשטח. מקווה שהכנס הזה יהפוך למסורת של שנים ארוכות ובטוחה שהוא רק ילך ויגדל בכל שנה"

טל אל על, מ"מ וסגן ראש העיר באר-שבע "אני שמח להיות חלק מהנהגת האזור שמובילה את תחום התעשייה ומבינים שביחד אנחנו הרבה יותר חזקים לכן אנחנו מחפשים כל הזמן שיתופי פעולה אזוריים. אנחנו מבינים שהנקודה המרכזית היא תעסוקה איכותית לכן עובדים כל הזמן על מקורות תעסוקה ייחודיים, שכר גבוה ורמת הכשרה גבוה של המעסיקים."

עו"ד מיכל וקסמן-חילי, ראש אגף עבודה ומשאבי אנוש בהתאחדות התעשיינים "שיווק לתעשייה מגוונת חייב להתחיל בעובדים מגוונים. המסר שלנו בהתאחדות היא שהעסקה מגוונת חייבת להיות מגובה במודל כלכלי. והדרך להגיע אליה היא לא אכיפה אלא העלאת המודעות, חינוך וסבלנות וקבלת האחר זה דבר שצריך להתחיל הרבה לפני כן"

גב' בלה אלכסנדרוב, מנכ"לית עמותת תור המדבר "פתרונות יצירתיים לתעסוקה יגיעו רק דרך חיבור בן ארגוני התעסוקה למנהלות משאבי אנוש. אנחנו מתחילים לייצר תפיסה של נגב, וזה מה שיובל אותנו לגדול והתפתח כל הזמן"

בוועידה תקיים פאנל בנושא תעסוקה בחברה מגוונת בו השתתפו מנכ"ל כימדע, מר איתי נוח, מנהלת מרכז הפיתוח EMC DELL באר-שבע, מאיה הופמן לוי, מנכ"ל ריגוטק, סיומה ויינברג ומנהלת משאבי אנוש באבקום אתר דרום, עינבל הראל-מעוז ובהנחייתה של רונית מילר, מנחת פורום משאבי אנוש דרום.

הועידה התקיימה בעקבות הצורך במענה לאתגרי התעסוקה בחברות ומפעלי התעשייה ובדרום  ויכולתם של הארגונים המקדמים תעסוקה לסייע באופן משמעותי לחברות אלו. הועידה אינה רק אירוע דגל, אלא מהווה צומת אסטרטגית לקפיצת מדרגה בחיזוק ופיתוח הקשר בין ארגונים המקדמים תעסוקה בנגב לבין בכירים ומנהלי משאבי אנוש מחברות, מפעלי תעשייה וארגונים עסקיים מובילים הפועלים באזור הנגב. מטרת הועידה היא לתת פתרונות לתעסוקה בנגב בעזרת קידום פתרונות תעסוקתיים לקהילות מגוונות. זאת בכדי לחזק ולפתח את הכלכלה באזור.

ועידת משאבי אנוש בנגב – צילום אושר בן שטרית

 

פאנל תעסוקה מגוונת – צילום אושר בן שטרית

 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
התקנת חלון אלומיניום
התקנת חלון אלומיניום
האלומיניום ידוע כחומר גלם עמיד, נוח לעבודה, ידידותי לסביבה ולא...
מה עשה רון יוחננוב בקניון עזריאלי הנגב עם עשרות ילדים?
קניון עזריאלי הנגב , אירח את הבלוגר, המשפיען והמתכונאי המוביל...
רשת גרג פותחת לאחר חצי שנה למלחמה סניף דגל מחודש בעיר הדרומית שדרות בהשקעה הנאמדת בכ – 550 אלף ₪
כאות הזדהות עם משפחות החטופים יוצב בסניף שלט ענק עם...
החטופה שחזרה מהשבי חגגה יום הולדת עם צוות סורוקה
יום הולדת שמח אלמה!💛 אלמה אברהם  שחזרה משבי החמאס, חגגה היום...
יירוט שלל האיומים ששוגרו הלילה מאיראן: מערכת ההגנה הרב שכבתית של התעשיות הביטחוניות הישראליות
התעשייה האווירית ברכהאת מערכת הביטחון וצה״ל על יירוט שלל האיומים...
ילדי באר-שבע והסביבה שימו לב: הבלוגר והמתכונאי המוביל רון יוחננוב, יגיע לסדנת בישול מיוחדת לילדים בקניון עזריאלי הנגב
סדנת הבישול תתקיים ביום חמישי ה - 11 באפריל, בשעה...
מתרגלים שריפה במרכז הרפואי ברזילי
היום התקיים תרגיל כיבוי אש במרכז הרפואי ברזילי, בו בוצעה...
18 שוהים בלתי חוקיים - נעצרו אתמול בדרום במסגרת התכנית המבצעית "דפיקה בדלת"
18 שוהים בלתי חוקיים - נעצרו אתמול במסגרת התכנית המבצעית...
עורף MALL - הפלטפורמה שמחזקת את העסקים בקו העימות
בתקופות של מלחמה ומתח ביטחוני, בעלי עסקים רבים באזורי הדרום...
מכנסיים ארוכים לגברים
מכנסי דגמ"ח - דגשים לבחירה נכונה
נוסף לנעליים, חולצות וכפכפים, מכנסי דגמ"ח הם פריט לבוש חיוני...