Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

התעשייה והעסקים בדרום בחזית מאוחדת

התעשייה והעסקים בדרום בחזית מאוחדת
קרדיט צילום דנה שדה

התאחדות התעשיינים – מרחב דרום והתאחדות המלאכה והתעשייה – מחוז דרום הודיעו היום (22/12) על שיתוף פעולה אסטרטגי ארוך טווח לקידום התעשייה והעסקים בדרום

התעשייה והעסקים בדרום בחזית מאוחדת
קרדיט צילום דנה שדה

התאחדות התעשיינים – מרחב דרום והתאחדות המלאכה והתעשייה – מחוז דרום, הינם שני ארגונים המעניקים שירות לתעשייה ובתי המלאכה בדרום ופועלים כל אחד בתחומו לקידום העסקים, התעשייה, הצמיחה והכלכלה בדרום.

התאחדות המלאכה והתעשייה מייצגת עסקים המעסיקים עד 20 עובדים, ואילו התאחדות התעשיינים מייצגת חברות תעשייה המעסיקות 20 עובדים ומעלה.

לכן, זה כלל לא מפתיע שהשלוחות הדרומיות של הארגונים החליטו להדק את שיתוף הפעולה ביניהם ובכך לייצג את המגזר התעשייתי והעסקי, החל מהעסקים הזעירים ועד לחברות התעשייה הגדולות.

שיתוף הפעולה יכלול: קידום מהלכים לשיפור הסביבה העסקית ולהקלה ב'יוקר עשיית העסקים', מקסום הזדמנויות עסקיות לבתי מלאכה וחברות תעשייה בנגב, קידום פתרונות בעולמות התעסוקה וביצירת שיתופי פעולה אסטרטגיים עם הרשויות המקומיות וגופים חברתיים בנגב.

"החזון של שיתוף הפעולה הוא שיפור הסביבה העסקית לתעשייה, מלאכה ועסקים בנגב" מסר אביב חצבני, מנהל מרחב דרום בהתאחדות התעשיינים. "התאחדות התעשיינים רואה חשיבות רבה בשיתופי פעולה מקצועיים עם גופים שפועלים בדרך דומה, המאפשרים לכולנו להביא לצמיחה כלכלית וחברתית בדרום, לצד צמיחתה של התעשייה בנגב.

מטרת העל של שיתוף הפעולה המתהווה היא קידום אסטרטגיה ארוכת טווח להקלה בבירוקרטיה והרגולציה, וכן מיצוי כלל ההזדמנויות העסקיות באזור הנגב. בנוסף, שני הגופים עתידים לקיים יחד אירועים מקצועיים אשר ישלבו את הידע המקצועי של כל ארגון.

עוד מסר חצבני "החיבור של התאחדות התעשיינים מרחב דרום התאחדות המלאכה והתעשייה בדרום יוביל אותנו לדרך חדשה ומאוחדת שעתידה להשפיע הן לטווח הקצר והן לטווח הארוך על עתידו הכלכלי של הנגב ובעיקר צמיחתו, אנו מזמינים גופים נוספים להצטרף למהלך"

אורטל אלון, מנכ"לית התעשייה והמלאכה מחוז דרום" מחוז דרום ומנהליו רואים חשיבות עליונה בשיתופי פעולה ובייחוד תחת העידן החדש ששם לו למטרה משותפת: קידום עסקים וטובתם לפני הכלל,  השת"פ והגדרת מטרות ליבה יחד עם הפרטנרים מהתאחדות התעשיינים בדרום יביא בשורה חשובה לדרום . אנו מברכים ושמחים על שיתוף הפעולה עם התאחדות התעשיינים בדרום ,נוכחנו לדעת כי ההון האנושי וההנהלה בהתאחדות התעשיינים הנו מקצועי, מיומן ופתוח לכל שיתוף פעולה, כך למעשה אנו מהווים מודל לאנשי העסקים בדרום"

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
להיפטר מסנטר כפול אחת ולתמיד- זה אפשרי
הפנים הם אחד האזורים הבולטים בגוף. כאשר אנו פוגשים את...
ארגון הקבלנים בנגב במחווה מרגשת לזכרו של רנ"ג אורי מויאל ז"ל מדימונה שנרצח בפיגוע בבית קמה
ברביעי האחרון קיים ארגון הקבלנים בנגב כנס מקצועי בהשתתפות כ...
כל מה שרציתם לדעת על קניית מזוודות חדשות
נסיעות לחו"ל הן חלק בלתי נפרד מהחיים של רובנו. אנחנו...
סגנונות בניה באזור המרכז
אזור המרכז, בניגוד לאזורים הפסטורליים והמרחבים הירוקים בפריפריה, הוא שוקק...
כל הסיבות להזמין מטבח בצבע לבן
לאחרונה אתם חושבים יותר ויותר ברצינות על האפשרות של הזמנת...
ח"כ גילה גמליאל ביקרה ביום שלישי באופקים
שרת החדשנות, המדע והחלל, ח"כ גילה גמליאל, ביקרה ביום שלישי...
איך אוטמים קיר חיצוני לחדירת מים?
יש אצלכם סדקים או סימני רטיבות בקיר חיצוני? איטום לקוי...
תביעות בתחום לשון הרע – איך עושים את זה בצורה נכונה?
לגלות בוקר אחד שמישהו פוגע בשמנו הטוב זה לא משהו...
איך עורך דין לענייני ירושה בחיפה מונע סכסוכים בין אחים?
סכסוך בין אחים סביב ירושה עלול לפרק גם משפחה מלוכדת...
עבודה בסביבה ממוחשבת- הכי פשוט שיש
מחשבים תופסים היום כל פינה בחיינו, אבל למרות זאת לא...