Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

השקעה שווה בגינה שמעלה את ערך הדירה

השקעה שווה בגינה שמעלה את ערך הדירה
גינה של בית צילום עמיעד טאוב

אנשים רבים מעוניינים להשביח את הנכס שברשותם- כך שלאחר ההשבחה הם יוכלו להשכיר או למכור את הנכס ולהרוויח סכום גבוה יותר. ישנן מגוון דרכים אשר עשויות להעלות את שוויו של הנכס- אחת הדרכים הפופולאריות לעשות זאת היא לבצע שיפוץ אדריכלי. באמצעות שיפוץ יסודי ניתן להפוך דירה ישנה לדירה יפיפייה, לגבות עבורה מחיר גבוה יותר ואף לבצע את המכירה במהירות. שיפוץ יסודי יכלול החלפת אינסטלציה, חלוקה חדשה של החלל, חידוש קרמיקה, ריצוף, שינוי חלונות, שינוי תאורה וכו'. במידה ומדובר על בית פרטי יכלול השיפוץ גם את שיפוץ הגינה. גינה יפה ויוקרתית תוכל להעלות את הערך של הנכס בצורה משמעותית.

חשיבותה של הגינה

מעמד הגינה עלה מאוד במהלך השנים האחרונות- אם בעבר היא נחשבה לעוד שטח אדמה אשר נמצא ליד הבית- היום ברור לכל כי היא מהווה את מרכז הבית- אנשים רבים אשר מתגוררים בבתים פרטיים עם גינה מעידים על כך שהגינה היא המקום האהוב עליהם ביותר בבית משום שכאשר הם יושבים בה הם יכולים להירגע ולבלות עם בני המשפחה והחברים. מעבר לזאת, לגינה יש השפעה רבה על הרושם שהבית יוצר כך שגינה יוקרתית ומטופחת תוכל לשפר את מראה הבית, לצור תחושה ואווירה חיובית וגם להעלות את מחירו של הנכס.

איך הופכים את הגינה הפשוטה לגינה מטופחת?

מכיוון שלא כולנו נולדנו עם מעדר ביד והבנה בעיצוב מחליטים רבים לפנות אל מעצבי גינות מוכשרים ובעלי ניסיון אשר למדו כיצד ניתן להפוך גינה לא מטופחת וחסרת ייחוד לגינה מעוצבת ובעלת סגנון. באמצעות מעצב גינות מקצועי יהיה ניתן לעצב את הגינה בהתאם למראה הבית, בהתאם לסגנון האישי של בני הבית, בהתאם לתקציב וכו'.

אם אתם מעוניינים לשפץ את הגינה יהיה עליכם לאתר מעצב גינות מנוסה- לאחר שתאתרו את מעצב הגינות תוכלו להמשיך.

בתחילת התהליך תפגשו עם מעצב הגינות שבחרתם ותסבירו לו מהו סגנון הגינה המבוקש. כמו כן, תוכלו לשאול שאלות וכו'. בהמשך יכין המעצב תוכנית שתתאים לגודל הגינה, למיקומה, לעיצוב הבית- כך שתתקבל תחושה של המשכיות וכו'. התוכנית תהיה מפורטת ביותר ותכלול את כל האלמנטים שימצאו בגינה- ביניהם: מערכת ההשקיה, הדשא הטבעי או הדשא הסינטטי, התאורה, הצמחייה, החשמל, הריהוט וכו'. אם תרצו ליצור גינה יוקרתית תוכלו להוסיף מפלי מים או בריכות נוי- אלמנטים של מים יוצרים אווירה ייחודית ורעש המים תורם לתחושת החיות והרוגע- במידה ואתם מתגוררים בבית בעיר תהיה תחושת הרוגע חזקה עוד יותר. נוסף על כך, תוכלו להוסיף לגינה פסלים, ערסלים וריהוט משלים. מעצב גינות מקצועי ידע כיצד ליצור שילוב בין החי והדומם.

משקיעים, משפרים וחוסכים

עיצוב הגינה דורש הרבה השקעה- גם השקעת מחשבה וזמן וגם השקעה כספית אך תכנון נכון יוכל לחסוך זמן וכספים בהמשך- ובמידה ותרצו למכור או להשכיר את הבית החיסכון ישחק לטובתכם משום שככל שהבית משוכלל וחכם יותר- כך עולה ערכו. כדי לחסוך בזמן ובכספים מומלץ להתקין מערכת השקיה ממוחשבת. המערכת חיונית מאוד בארצנו משום שהקיץ שלנו ארוך וחם- החום פוגע בצמחים ובמידה ובעל הבית לא מקפיד להשקות אותם כפי שצריך הם עלולים לנבול.

מערכת השקיה חכמה שכוללת מערכת דישון אוטומטית תשקה ותדשן את הצמחייה בהתאם לצורך- בצורה זו יוכלו הצמחים לצמוח ולהתפתח והגינה תישאר פורחת וחיננית. את מחשב ההשקיה ניתן לכוון כך שהוא ישקה את הגינה בשעות מסוימות ובכמות מים מדודה- לא יותר מידי ולא פחות מידי שכן גם עודף מים עשוי להזיק לצמחים. חשוב מאוד להתקין מערכת השקיה חסכונית אשר תורכב ממחשב השקיה נוח ומתקדם, ברזים חשמליים, מערכת של צינורות ששומרים על הלחץ של המים וממטרות, מתזים וטפטפות.

גינה של בית צילום עמיעד טאוב
גינה של בית צילום עמיעד טאוב

גינה לי חביבה

באמצעות חברה מקצועית אשר מתמחה בתחום עיצוב גינות- כמו למשל- חברת דרור ישראל תוכלו לעצב גינה מושקעת, יפה וחסכונית אשר תעלה את ערכו של הנכס. הסבלנות, הכישרון, החוש האסתטי, המיומנות, הניסיון, הידע והיחס הנעים והאדיב יהפכו את התהליך למהנה והתוצאה תהיה לשביעות רצונכם.

 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מקלט באולינג: מקלט החיילים של שלום וגידי
לקראת יום מעשים טובים, מיזם הדגל של עמותת רוח טובה...
יצירת סביבת העבודה האידיאלית
השולחן הוא לא רק רהיט, אלא מרכיב חיוני בכל חדר....
בשורה מתוקה במיוחד לתושבי הדרום - איזו רשת נפתחה בקניון עזריאלי הנגב?
רשת הממתקים המובילה, "שוויצריה הקטנה" הנמצאת תחת בעלותו של איש...
'מהחממה לצלחת' – בסימן הצדעה לחקלאות ישראלית מקומית
קטיף ירקות עצמי בחממות, סיורים חקלאיים, סדנאות בישול עם שפים,...
הונחה אבן הפינה למרכז המסחרי Hola בשכונת רמת שקד באופקים: "המטרה – ליצור את מרכז הבילוי והפנאי המוביל באזור"
במעמד ראש עיריית אופקים, איציק דנינו, היזם גבי בורדוביץ ומכובדים...
מלחמת חרבות ברזל - כל הידיעות
ימים לא פשוטים עוברים על העם שלנו - עם זאת...
איך תדעו אם עסקת הנדל"ן שהציעו לכם טובה באמת?
יש המון סיבות למה נדל"ן נחשב לבטוח יותר מהבורסה, ולמה...
חברת הפוד-טק הישראלית Better Juice, המפתחת טכנולוגיה מוגנת פטנט להפחתת סוכר במיצים טבעיים והפיכתם לסיבים פרוביוטיים, תוך שמירת הטעם הטבעי, מתקדמת לייצור מסחרי מלא ומובילה מהפכה בשוק המשקאות העולמי
חברת הסטארט אפ הפועלת בשווקים גלובליים, משיקה רשמית בפארק המדע...
רכיבה חשמלית - העתיד של תחבורה בת קיימא
ככל שהעולם ממשיך לאמץ חלופות ברות קיימא, רכיבה חשמלית הופיעה...
רשת מחסני השוק פותחת סניפים חדשים
רשת מחסני השוק השלימה את הסבתו של סניף קו-אופ בצור...