Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הפרויקט ששובר את שיאי המחירים בבאר שבע יוצא לדרך

הפרויקט ששובר את שיאי המחירים בבאר שבע יוצא לדרך
רמות קינג רואי זווית ציפור

התקבלו היתרי הבניה ל-47 יחידות בפרויקט 'רויאל קינג קונספט' בשכונת רמות

בפרויקט היוקרתי ששובר את שיאי המחירים בבאר שבע נמכרו עד כה כבר 17 יח"ד, במחירים הנעים בין 2.320 ל-2.650 מיליון ₪  * כעת, עם קבלת היתרי הבנייה, אומר מנהל השיווק של חברת הנדל"ן 'ארזים' (ג.י.א) מקבוצת אורון אחזקות והשקעות, המקימה את הפרויקט: "קצב המכירות המהיר מעיד על הצמא הגדול לדיור יוקרה בשכונה המבוקשת" * רבים מהרוכשים – משפרי דיור מבאר שבע עצמה

רמות קינג רואי זווית ציפור
רמות קינג רויאל – קרדיט ארזים (ג.י.א)

התקבלו אישורי הבניה הסופיים לפרויקט רויאל קינג קונספט בשכונת רמות בבאר שבע, וכבר שליש מ-47 יחידות הדיור היוקרתיות ביותר באזור באר שבע נחטפו. מתחם הווילות והקוטג’ים החדש נמצא באזור הצפון מערבי של שכונת רמות האיכותית, צמוד לכביש היציאה המהיר מהשכונה, לכיוון מרכז הארץ ובסמיכות לכביש 40. מדובר בשכונת וילות וקוטג'ים מרהיבה, הכוללת 47 קוטג'ים ווילות, אשר חלקן נהנים מבריכת שחייה פרטית בחצר.

בחברת 'ארזים' (ג.י.א) מצפים כי אישורי הבניה יאיצו את קצב הרכישות, שממילא הינו גבוה במיוחד לפרויקט ברמה כזו. "ההתעניינות האדירה בפרויקט והמכירות לא נרגעו מאז אירוע ההשקה, והסיבה לכך מובנת. מדובר בפרויקט היוקרתי ביותר בבאר שבע, שנהנה ממפרט ייחודי שטרם נראה כמותו בעיר", אומר גל קסטל, מנהל השיווק בחברת 'ארזים' (ג.י.א), מקבוצת אורון אחזקות והשקעות. 

"אנחנו מאמינים באיכות ללא פשרות, והפרויקט ברמות ממחיש זאת בצורה הברורה ביותר. לא התפשרנו על אף פרט במפרט ובתכנון יחידות הדיור, וההקפדה על הפרטים הופכת את המוצר המוגמר למושלם עבור משפחות רבות", אומר קסטל.

"מבחינת רוכשי הדירות עצמם- הופתענו מאוד מגל הביקושים הגדול שהגיע מתושבי באר שבע עצמה, שבוחרים לשדרג את איכות חייהם ולעבור לגור בדירת חלומות בעיר. אנחנו שמחים על ההזדמנות שקיבלנו, לאפשר פתרונות מגורים יוקרתיים ואיכותיים בשכונה המובילה בעיר ב״ש למשפחות המעוניינות בכך", מוסיף קסטל.

עד כה, נמכרו בפרויקט 17 קוטג'ים ו-וילות, מתוך סך 47 יח"ד הזמינות בפרויקט. היחידות נמכרו במחירים הנעים בין 2.320 ל-2.650 מיליון ₪ – מחירים שוברי שיאים בבאר שבע. "מדובר במוצר ייחודי. יח"ד רחבת ידיים, על שטח פרטי, הכוללת חצר ובריכה, במפרט מאוד גבוה ובמחיר הגיוני", אומר קסטל.

"חשוב לציין שהפרויקט הזה הוא הזדמנות נדירה ואחרונה למי שרוצים לגור בפאתי העיר ולרכוש בית פרטי מרווח בשכונת רמות המבוקשת. כל זאת לפני שתיושם בשטח תכנית המתאר, שתתמקד באזור מרכז העיר, על חשבון אזורי המעטפת", מוסיף קסטל.

מנכ"ל חברת ארזים (ג.י.א), מריו קופל: "באר שבע היא יעד מוביל בתחום הנדל"ן, מה שמביא לכניסתם של תושבי ערים שכנות לעיר והתחזקות של האוכלוסייה. באר שבע ממותגת וממוצבת היום יותר טוב מאי פעם, היא מגיעה לשיאי ביקוש בתחום הנדל"ן עם סטנדרט בניה הולך ועולה. מי שקונה דירה בב"ש לא מסתפק בדירת שיכון ישנה, אלא רוצה דירה חדשה ומפוארת. זהו הפרויקט השישי של חברת ארזים בבאר שבע בכלל והחמישי  שלנו בשכונת רמות בפרט. נתון זה מוכיח את האמונה שלנו כחברה בעיר באר שבע ועל כך שהיא עיר עם פוטנציאל נדל"ני מהשורה הראשונה."

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הישג חסר תקדים לביה"ס בת דור באר שבע!
תלמידי ביה"ס קוטפים את המקום הראשון בכל רמות הגילאים הראל ארוש...
מודדים את השטח בעזרת המומחים
כשמדובר בבעלות על נכס, היבט מכריע אחד הוא לדעת את...
תלמידות אולפנת אמית אוריה באר שבע זכו בגמר רמון ספייסלאב: הניסוי שהכינו יבוצע בחלל
תלמידות שכבה ח' באולפנת אמית אוריה באר שבע זכו במקום...
מקלט באולינג: מקלט החיילים של שלום וגידי
לקראת יום מעשים טובים, מיזם הדגל של עמותת רוח טובה...
זכור את אשר עשה לך עמלק
כ-40 אנשי צוות בית החינוך מקיף אמית באר שבע יצאו...
להקת המחול קמע
להקת המחול קמע חגגה ביום חמישי האחרון ( 07.3.24 )...
התלמידות פיתחו אפליקציה לפנאי משמעותי בבאר שבע
תלמידות כיתה ט1 נחשון בבית החינוך מקיף אמית באר שבע,...
עיצוב הבית מתחיל בכם
כל מעצבת פנים שתשכרו לעבוד על עיצוב הבית שלכם תשב...
איך לעצב וילה בצורה נכונה
וילות הן שם נרדף ליוקרה, אלגנטיות ושפע - הן משדרות...
איש החינוך הוותיק מבאר שבע - אהרן אלדר ז"ל הלך השבת לעולמו והוא בן 86
אהרן אלדר היה שנים רבות מעמודי התווך של החינוך הדתי...