קרן מיראז' ישראל בשיתוף עם השומר החדש אירחו במסגרת "מועדון יקבי הנגב" אירוע מיוחד של כ-50 אנשי מפתח הכוללים בעלי יקבים וכרמים מהנגב ומובילים מתחומי התיירות, החקלאות והיין. במהלך האירוע המשתתפים נהנו מיין מדברי, אווירה נעימה ושיח מרתק לגבי מיתוג הנגב כאזור תיירות חקלאית ויין עולמי. האירוע נערך ב"כרם אשכולות" הפסטורלי שבמצפה רמון ולווה ביינות של היקבים החברים במועדון.
מטרת האירוע היתה לבחור יחד את המיתוג לאזור תיירות יין בנגב, בהתבסס על תהליך אסטרטגי שנעשה לאורך מספר חודשים והניב שלוש שפות מיתוגיות המייצגות את הייחודיות והאופי האותנטי של הנגב.
"מועדון יקבי הנגב" הינו יוזמה של קרן מיראז' בשיתוף השומר החדש, במסגרתו התאחדו כ-20 יקבים וכרמים הפרוסים בכל רחבי הנגב, מערד ועד אילת, המייצרים כ-450 אלף בקבוקים בשנה, במטרה לחזק אותם כקהילה חקלאית-תיירותית. המועדון נועד לפתח ולשדרג את חוויית המבקר ביקבים והכרמים, ולחזק את החיבור בינם ובין מוקדי התיירות סביבם. היוזמה פועלת לקבלת הכרה של הנגב כמקום המייצר יינות ייחודיים שיוגדרו תחת סימן מסחרי שיוכר בישראל ובעולם.
ניקול הוד סטרו, מנכ"לית קרן מיראז', ציינה: "אנו משוכנעים שחוויית יין מדברית ייחודית בנגב יכולה למשוך אלפי מבקרים מקומיים ובינלאומיים כאחת, ולהפוך למנוע צמיחה מרכזי באזור. לפיכך חשוב לנו לקדם ולמתג את הנגב, ולשם כך חברנו למובילי דעה, משרדי ממשלה, רשויות מקומיות ואנשי תיירות אשר חולקים את החזון שלנו לנגב."