Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

היתרונות בחתונת שישי צהריים

היתרונות בחתונת שישי צהריים
קרדיט-Photo by Samantha Gades on Unsplash

כאשר אתם חושבים על החתונה שלכם, איזו תמונה עולה בדמיונכם? האם אתם רואים אירוע ערב נוצץ או שמא חגיגה קלילה ונעימה באור יום?
אין ספק שלכל זוג העדפות משלו – יש הבוחרים באירועי ערב שנמשכים עד השעות הקטנות, ומנגד ישנם אלה המעדיפים את האווירה המיוחדת של חתונת שישי בצהריים. סגנון זה, שהתפתח והשתכלל לאורך השנים, זוכה היום לפופולריות רבה.
מה הסוד בקסמן של חתונות שישי בצהריים? מדוע הן מדברות כל כך אל לבם של זוגות ואורחים כאחד? ואם בחרתם באפשרות זו – כיצד תוכלו להפיק חתונת שישי מושלמת שתיזכר לעד?

לחגוג בלי לחץ בסיום השבוע

חתונות ביום שישי נושאות עמן שורה של יתרונות ייחודיים. ראשית, מכיוון שזהו יום חופשי עבור רבים, האורחים יכולים להגיע ללא לחץ מהעבודה. שנית, בהשוואה לימי חול, יום זה פנוי יותר עבור אנשים, מה שמלכתחילה מגדיל את הסיכוי להשתתפות רבה יותר.
בנוסף, הסעודה החגיגית משתלבת היטב עם מסורת ארוחת הצהריים המשפחתית של יום שישי, ומספקת פתרון נוח לאורחים. לצד זה, האפשרות לקיים את טקס החופה באור יום טבעי מעניקה הזדמנות לצילומים מרהיבים. גם עבור הזוג, יום שישי צהריים מאפשר התארגנות נינוחה וצילומי בוקר ללא לחץ וסיום מוקדם יחסית של האירוע מותיר זמן רב יותר לזוג הטרי לבלות יחדיו בליל כלולותיהם.

עלות אטרקטיבית – זמינות גבוהה

אם אתם מחפשים סיבות נוספות, הרי שחתונה במועד זה מתאימה במיוחד לאנשים שמעדיפים פעילויות יומיות על פני בילויים לילה. זוהי אפשרות מצוינת למי שרוצה להתמקד בחוויה קולינרית ולא בהכרח ריקודים ומסיבות.
מבחינה כלכלית, חתונות שישי נוטות להיות חסכוניות יותר. זאת מכיוון שמקומות האירועים פחות עמוסים בימי שישי לעומת ערבי השבוע. בנוסף, ייתכן שתצטרכו פחות שירותים נלווים, במיוחד אם אינכם מתכננים ריקודים.
גם נותני השירותים שכן משתתפים באירוע נוטים לגבות מחירים נמוכים יותר ביום שישי, שכן זהו יום פחות מבוקש. יתרון נוסף הוא זמינות גבוהה יותר של ספקים ומקומות אירוע. כל אלה מובילים לחיסכון כספי משמעותי עבור בני הזוג.

מדריך לחתונה חלומית בצהריי שישי

בכל מקרה, כדי להבטיח את הצלחתה של חתונת שישי מרשימה, כדאי לערוך הכנות יסודיות מבעוד מועד. הצעד הראשון הוא בחירת מקום שישקף את האווירה המיוחלת ויענה על כל דרישותיכם. לאחר מכן, יש לגבש תפריט קולינרי מרהיב שיתאים לשעות האירוע, ולתכנן את עיצוב החלל באופן שיעצים את החוויה הכוללת.
במוקד תשומת הלב עומד טקס הנישואין, שהוא ללא ספק שיאו של היום. חשוב לשקול את סגנון הטקס ואת התאמתו לתנאי מזג האוויר הצפויים בעונה הנבחרת. כך למשל, אם מתוכנן טקס חוץ בחודשים החמים, יש לוודא קיומו של אזור מוצל שמשתלב היטב בקונספט העיצובי.
לעומת זאת, בעונות הקרות, כדאי לבחון אפשרות לטקס במקום מקורה עם אמצעי חימום נאותים.
מבחינת תפריט, הרי שבחודשי האביב והקיץ, כדאי לשקול תפריט קל ורענן שלא יכביד על האורחים, בעוד שבחורף ניתן להציע ארוחה חמימה ומשביעה יותר.
מכיוון שברוב המקרים, ריקודים אינם תמיד חלק מחתונות שישי, ניתן לשקול אפשרויות בידור אלטרנטיביות כגון משחקי שולחן, מופעים חיים, או פעילויות אינטראקטיביות הקשורות לזוג.
בנוסף, יש לתת תשומת לב מיוחדת לתזמון האירוע. בררו מראש את שעת הסיום המקסימלית המותרת במקום האירוע, ותכננו את מהלך החתונה בהתאם. מטרתכם היא לאפשר לאורחים ליהנות מהאירוע במלואו, ועדיין להספיק לחזור לבתיהם בבטחה לפני כניסת השבת. תכנון מדויק של לוח הזמנים יבטיח חוויה נעימה ונטולת לחץ לכל המשתתפים.
לסיום, ניתן להעניק לאורחים מזכרות המתאימות לאווירת השבת המתקרבת, כמו חלות או פריטים אחרים הקשורים למסורת.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
כל מה שרציתם לדעת על פיינטבול ולא העזתם לשאול
אתם מנסים לבחור פעילות שצוות העובדים שלכם באמת ייהנה ממנה?...
מה זה מיקרופיגמנטציה ואיך זה יכול לעזור לקרחת שלכם
גם אתם סובלים מהתופעה המרגיזה הזו? נשירת שיער היא מזמן...
כל מה שרצית ללמוד על גבות
אחד מהדברים שהכי מעניינים אותך זה תחום האסתטיקה? ברור לך...
רשת ZAGA -פינות אוכל פותחת לראשונה חנות פופ אפ בקונספט אאוטלט במתחם הקניות גלובוס סנטר במבקיעים – חוף אשקלון
החנות נפתחת לרגל ראש השנה וחגי תשרי היא תפעל למשך...
מסיבה מושלמת: המדריך הסודי למשקאות שישדרגו כל אירוע
בעולם המשקאות, הקוקטייל הוא מלך בלתי מעורער. כמו מכשיר אידוי...
כיצד מגיעים להסכמות במקרים של גירושין
זוגות רבים אשר מגיעים לשלב בו הם מחליטים להתגרש, אינם...
רכישת דירה מקבלן: מהלך המחייב ליווי משפטי
למרות העובדה שברכישת דירה מקבלן הלקוח מקבל בסופו של תהליך...
חוזים- חלק חשוב בכל תחומי החיים
אנו לא בהכרח מודעים לכך, אך לחוזים יש חלק חשוב...
דיני משפחה: הרבה מעבר לגירושין
המשפחה היא הסגרת הקרובה והבטוחה ביותר עבור אדם. עם זאת,...
איך בוחרים מתנה מושלמת לטו באב?
טו באב מכונה גם יום אהבה. לא מעט זוגות חוגגים...