Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

"הוריאנט הדיגיטלי כבר כאן"

"הוריאנט הדיגיטלי כבר כאן"
קרדיט freepik

אין ספק שעם כניסת הרשתות החברתיות לעולמנו, הפכנו לעולם דיגיטלי וכל פעילות שלנו בין אם פרטית ובין אם עסקית, עוברת דרכן. העולם שלנו השתנה לגמרי בעקבות מגפת הקורונה שהרעידה את כל העולם ויחד איתו את העולם העסקי. כרגע נראה שהקורונה כאן ומתכוונת גם להישאר, והעולם העסקי והשיווקי חייב להתאים את עצמו אליה.

ה"וריאנט" הדיגיטלי שתקף אותנו ללא כל התראה מוקדמת נראה כבר בכל פינה אפשרית, ועסקים גדולים כקטנים הבינו כי אם ברצונם לשרוד, הם חייבים לדאוג לעצמם לנכסים דיגיטליים, הנחשבים לחיוניים מאוד. מי שהשכיל להבין זאת, רק מתקדם עם הקדמה, והתוצאות בשטח נראות היטב, וכך גם ההבדלים בין העסקים שהתקדמו לדיגיטל ובין העסקים המדשדשים מאחור, תרתי משמע. 

כנס טרנספורמציה דיגיטלית – מעין שריג (אולפן כלכליסט)

פריחתה של הצרכנות הדיגיטלית

הדיגיטל הוא נחלתם של רבים, אך לא בהכרח של השחקנים המרכזיים על המגרש, בעלי עסקים ומנהלי חברות. מקטן ועד גדול, משתמשים באופן קבוע בדיגיטל, מבצעים רכישות, מזמינים חופשות, מחפשים עבודה, מוכרים, קונים ומה לא. באופן מפתיע, אם בודקים את האחוזים בהשוואה לשנים עברו, רק בשנה האחרונה אחוז ניכר מהעסקים והחברות בישראל ובעולם, גילו את הכוח העוצמתי הטמון בו. הסגרים, המרוץ היומיומי כנגד הזמן להספיק הכל, הנגישות, החיסכון, כל אלה הובילו את הצרכן הישראלי להיות צרכן דיגיטל מיומן ומנוסה, שמעדיף שהכל יגיע אליו בקלות. אל מהפכה זו הצטרפו גם מוסדות ציבוריים ביניהם בתי חולים, אוניברסיטאות, חברות ממשלתיות ועוד, שהבינו את הפוטנציאל הענק שבו. היום על מנת ללמוד קורס העשרה, איך צורך לכתת רגליים למוסד הלימודי, הכל נגיש בדיגיטל ומכל מקום שרק תבחרו. ביטוח לרכב? אין צורך לטרוח ולהגיע לסוכן, הכל דיגיטלי, רכישת מוצרי חשמל? רק תבדקו באיזו רשת הכי משתלם לכם, והמוצר יגיע עד הבית. ככה זה מתנהל, ומי שלא השכיל להבין זאת נמצא הרחק מאחור. טאצ' אישי? היום פחות רלוונטי, נוחות היא שם המשחק. 

גוגל שובר השוויון של כל עסק מצליח

בואו נדבר תכלס, כשאתם כבעלי עסקים או פרטיים מחפשים משהו, מהו המקום הראשון בו תבצעו את החיפוש? בגוגל. זה כלל לא משנה אם אתם מחפשים רופא שיניים מומלץ, חנות בגדים יוקרתית או מסעדה טובה, כולנו נרוץ בראש ובראשונה לגוגל, שזמין לנו בכל מקום, גם בדרך ובאמצע בילוי. עסק חכם, ידאג למתג את עצמו הכי גבוה שאפשר בגוגל, שכל מי שיחפש את המוצר שלו, יגיע אליו כבר בראש הדף הראשון, זו שאיפת השאיפות. קמפיין ממומן בגוגל, הוא אחד מהכלים החשובים ביותר, להיות בראש הדף, מעל המתחרים, וכמובן נגישים לקהל הלקוחות הפוטנציאלי. כבעל עסק, לא בטוח שתצליח למתג את עצמך גבוה לבד, עבודה זו יש להשאיר למומחים. קמפיין ממומן בגוגל הוא נחלתם של אנשי מקצוע שמכירים היטב את התחום, במיוחד לאור התחרות ההולכת וגוברת. בטוח שנתקלתם בעצמכם בקמפיינים בגוגל ואפילו לא ידעתם שמדובר בקמפיין. אלו הן מודעות פרסום, שמופיעות בדף תוצאות, ויראו דומות מאוד לתוצאות חיפוש, כך שאנשים לא מודעים לכך שמדובר בקמפיין ממומן.

מחקר מנצח

להתברג בראש גוגל זה לא עניין של מה בכך, ישנם פרמטרים רבים ששילוב נכון שלהם יוביל אותך לתוצאה הנכונה והטובה ביותר עבורך. לאחר שתחליטו מהו התקציב אותו תרצו להשקיע, יש לבחור מילות מפתח אותן מחפשים הלקוחות הפוטנציאליים, וליצור מודעות בשילובן. דבר זה מצריך מחקר דקדקני, של אנשי הקידום. לאחר מכן יש לבצע תהליכי אופטימיזציה, על מנת להיות אופרטיביים. ניסוח המודעות והכתבות הוא חלק חשוב ובלתי נפרד שאותו צריך להתאים לביטויי החיפוש ולקהל היעד שלכם, נשמע לא קל נכון? אבל בסופו של יום התוצאות מדברות בעד עצמן. לאורך כל התהליך תוכלו לדעת בדיוק היכן אתם עומדים ולקבל דו"חות המכילים נתונים סטטיסטיים, לאחר ניתוח ממוקד. אינכם היחידים שרוצים תוצאות גבוהות, ומתחרים רבים שלכם עלו על אותו פטנט, גוגל יצרה שיטה הדומה למכרז, הקובעת אלו מודעות יוצגו, המפרסמים מגישים הצעות לסכום אותו ירצו לשלם לכל פעם בו לקוח פוטנציאלי יקליק על המודעה. שיטה זו מוכרת יותר בשם PPC והיא אכן עובדת ובעלת תוצאות. לא רק המחיר קובע במכרז זה, אלא ציון איכות שנקבע על פי פרמטרים של גוגל. לכן, רק איש מקצוע, יוכל להוביל אותך לתוצאות הטובות ביותר. 

"הוריאנט הדיגיטלי כבר כאן"
קרדיט freepik

מפלחים לכם קהל נכון

ישנן שתי אפשרויות בגוגל המשמשות לקידום, קידום ממומן וקידום אורגני. הן שתי השחקניות העיקריות במגרש הדיגיטלי. הממומן כפי שהזכרנו, משולם על כל קליק של לקוח או משתמש, ואילו הקידום האורגני מסייע בתנועה לאתר ללא תשלום עבור קליק בודד. האורגני דורש יותר השקעה, גם של זמן וגם של משאבים, יש ליצור תוכן מתאים, ליצור קישורים ועוד מגוון פעולות על מנת שאתרכם יגיע למקומות הראשונים בתוצאות החיפוש. מדובר בתהליך איטי יותר מהקידום הממומן ויכול לקחת מספר חודשים. אלו שמנסים לחסוך כסף ומבצעים זאת לבד, אינם מגיעים לעמוד הראשון, לפחות ברוב המקרים. בקידום ממומן הפרסום יופיע תוך פרק זמן של 24 שעות, לכן הוא אפקטיבי יותר, אם תרצו להוביל קמפיין מהיר. הקידום הממומן מאפשר לכם להגיע לקהל יעד ממוקד יותר על פי פרמטרים שונים מיקום גאוגרפי, גילאים, מגדר, תחומי עניין ועוד. תוכלו גם לקבוע מהם הזמנים הנכונים לפרסום עבורכם. 

השחקניות המרכזיות – הרשתות החברתיות

שחקניות מרכזיות וחשובות מאוד בשיווק הדיגיטלי, הן הרשתות החברתיות. מזה שנים רבות, שכולם כולל כולם ללא הבדלי גזע מין ודת, נמצאים באופן קבוע ברשתות החברתיות, הכוללות את יוטיוב, אינסטגרם, פייסבוק, טוויטר, לינקדאין ועוד. מה לא מוכרים שם, ממוצרי יד שניה, ועד חלקת אדמה בירח, השמים הם הגבול. עם השנים מתברר כי רשתות אלו מהוות נתח נכבד מהנכסים הדיגיטליים שתוכלו ליצור לעצמכם. לא כולם חיים באופן קבוע בפלטפורמות אלו. יתכן ואינכם מהמתמצאים בתחום, אינכם מבריקים בסטטוסים מעוררי השראה, או שאולי אינכם חלק מהקבוצות הנכונות ברשתות אלו, מוטב כי תשאירו את העניין למומחים, למקדמים המקצועיים בתחום. שיווק טוב ברשתות אלו, יעלה לכם את הרווחים באופן שגם אתם לא תאמינו שזה אפשרי.

שיווק מדויק, נכון ואיכותי, המדבר בדיוק אל קהל היעד שלכם, יעשה עבורכם את כל העבודה. הידעתם כי הזמן הממוצע שמשתמשים קבועים מבלים בכל הרשתות הללו הוא בין עשרים דקות לחצי שעה ביום? זהו זמן רב. ישנן שעות בהן יש יותר תנועה ויש ימים בשבוע שגולשים בהם ללא הפסקה, את כל הנתונים הרשמיים יודעים המומחים, אשר מקדמים את העסקים על פי קהל היעד ואופיים. מדי שעה יש ברשתות הללו מיליוני שיתופים ולייקים ובוודאי שאתם יכולים לקחת חלק בחגיגה זו, שתגרום לכם לחגיגה בחשבון הבנק. זכרו כי הלקוחות שלכם גם ככה גולשים ברשתות החברתיות, תזכירו להם שאתם קיימים, תעניינו אותם במוצרים שלכם, תנו להם להבין שהם לא יכולים בלעדיכם.  

תנו לנו לעבוד עבורכם

האם ניתן להצליח בלי שיווק ברשתות החברתיות ובגוגל? התשובה היא חד משמעית לא. אז תעשו לכם טובה, ותחסכו מעצמכם את הזמן המיותר בהתעסקות בקידום בנכסי דיגיטל אלה, השאירו זאת למומחים הטובים ביותר בתחום, פנו אלינו, לאוס מדיה ואינטראקטיב, ונתאים לך כמו כפפה ליד את הנכסים המתאימים לך. 

[contact-form-7 id="22562" title="מייל קמפיין"]

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
התקנת חלון אלומיניום
התקנת חלון אלומיניום
האלומיניום ידוע כחומר גלם עמיד, נוח לעבודה, ידידותי לסביבה ולא...
רשת גרג פותחת לאחר חצי שנה למלחמה סניף דגל מחודש בעיר הדרומית שדרות בהשקעה הנאמדת בכ – 550 אלף ₪
כאות הזדהות עם משפחות החטופים יוצב בסניף שלט ענק עם...
מכנסיים ארוכים לגברים
מכנסי דגמ"ח - דגשים לבחירה נכונה
נוסף לנעליים, חולצות וכפכפים, מכנסי דגמ"ח הם פריט לבוש חיוני...
מקלט באולינג: מקלט החיילים של שלום וגידי
לקראת יום מעשים טובים, מיזם הדגל של עמותת רוח טובה...
יצירת סביבת העבודה האידיאלית
השולחן הוא לא רק רהיט, אלא מרכיב חיוני בכל חדר....
בשורה מתוקה במיוחד לתושבי הדרום - איזו רשת נפתחה בקניון עזריאלי הנגב?
רשת הממתקים המובילה, "שוויצריה הקטנה" הנמצאת תחת בעלותו של איש...
'מהחממה לצלחת' – בסימן הצדעה לחקלאות ישראלית מקומית
קטיף ירקות עצמי בחממות, סיורים חקלאיים, סדנאות בישול עם שפים,...
הונחה אבן הפינה למרכז המסחרי Hola בשכונת רמת שקד באופקים: "המטרה – ליצור את מרכז הבילוי והפנאי המוביל באזור"
במעמד ראש עיריית אופקים, איציק דנינו, היזם גבי בורדוביץ ומכובדים...
מלחמת חרבות ברזל - כל הידיעות
ימים לא פשוטים עוברים על העם שלנו - עם זאת...
איך תדעו אם עסקת הנדל"ן שהציעו לכם טובה באמת?
יש המון סיבות למה נדל"ן נחשב לבטוח יותר מהבורסה, ולמה...