Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

"הופכים את באר שבע למטרופולין מוביל ומשגשג"

"הופכים את באר שבע למטרופולין מוביל ומשגשג"
קרדיט מערך הסברה קקל

כך אמר יו"ר קק"ל בפגישה שהתקיימה עם ראש עיריית באר שבע רוביק דנילוביץ' בנוגע לתכנית העיר ל-20 השנים הקרובות. בפגישה, שהתקיימה בפארק ההיי-טק בבאר שבע, הציגו אנשי קק"ל לראש העיר את "חזון רילוקיישן ישראלי- קק"ל בונה את פני המחר" – תכנית לאומית אסטרטגית להפיכת הגליל והנגב לאזורי העתיד של ישראל. גם אנשי העירייה הציגו את התכנית שלהם לבאר שבע לעשרים השנים הקרובות. בסיום הפגישה הסכימו דנילוביץ' ועטר לשתף פעולה ולקדם את התוכניות שהוצגו

הופכים את באר שבע למטרופולין מוביל ומשגשג
קרדיט יוסי איפרגן מערך הסברה קקל

בפגישה שהתקיימה השבוע בין קק"ל לעיריית באר שבע דנו יו"ר קק"ל, דניאל עטר, וראש עיריית באר שבע, רוביק דנילוביץ', בתכניות האסטרטגיות לעשרים השנים הקרובות. את הפגישה פתחו אנשי קק"ל שהציגו את החזון החדש של קק"ל, ישראל 2040. מטרת החזון, לפי קק"ל, היא להפוך את הנגב והגליל לאזורי מחייה מובילים בישראל ואת באר שבע וחיפה למטרופולינים מרכזיים עד שנת 2040.

בפגישה הציגו אנשי קק"ל את התכנית וכיצד יבצעו זאת באמצעות גיוון הזדמנויות תעסוקה, תמיכה והובלה בהייטק ולימודים טכנולוגיים, קידום תחום החינוך למקצועות ההייטק, הענקת מלגות לימוד ועוד. בקק"ל ציינו כי אחת המטרות היא להביא לנגב עד שנת 2040 מיליון תושבים חדשים.

לאחר מכן הציגו אנשי עיריית באר שבע את התכנית שלהם עד שנת 2040. רבים מהנושאים שעלו מתאימים לחזון הלאומי של קק"ל כמו הגדלת מספר התושבים, פיתוח פארק ההיי-טק הקיים, הרחבת ושיפור תחום החינוך למקצועות טכנולוגיים ועוד. בסיום הפגישה הסכימו עטר ודנילוביץ' על שיתוף פעולה והוצאת התכנית לפועל באופן מיידי.

הופכים את באר שבע למטרופולין מוביל ומשגשג
קרדיט מערך הסברה קקל

יו"ר קק"ל, דניאל עטר, אמר: "הבוקר נפגשתי עם ראש עיריית באר שבע, רוביק דנילוביץ׳, בפארק ההיי-טק בבאר שבע, על מנת לדון בתכניות האסטרטגיות לעשרים השנים הקרובות, יחד עם צוותים בכירים מקק"ל ומעירייה. את הפגישה פתחנו בהצגת חזון ישראל 2040 שיביא מיליון תושבים לנגב ונחשפנו לתכנית האסטרטגית של העירייה ולקווי הדמיון המשותפים. כמו שרוביק ציין מדובר בפרויקט לאומי שיביא לצמיחה דרמטית של מספר התושבים בנגב. שמחתי על השותפות וההתגייסות המיידית של רוביק שמשמש דוגמה למנהיגות מקומית איכותית מעוררת השראה. סיכמנו על שיתוף פעולה והוצאת התכנית לפועל באופן מיידי".

רוביק דנילוביץ', ראש עיריית באר שבע, סיפר: "האתגר הדרמטי כיום של מדינת ישראל הוא להביא עוד תושבים עד שנת 2040 לנגב ולגליל. בשביל זה אנו צריכים לספק פה את השרותים לתושב ברמה הכי גבוהה. התכנית הזו היא לא תכנית של עיריית באר שבע אלא פרויקט לאומי. אני מאמין כי במדינת ישראל של היום אין יותר 'אני' אלא רק 'אנחנו'. לכן אני שותף לתכנית של קק"ל ומודה לכם על שיתופי הפעולה שלנו. רק אם נבצע את התכנית יחד נוכל להקים פה מטרופולין גדול למען תושבי ישראל".

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
להקת המחול קמע גאה להציג בבכורה : דרום – 3 מפה...
3 יצירות של כוריאוגרפים מהדרום בערב אחד! לירן מיכאלי, אורן לזובסקי,...
תינוקת כבת שנה ננעלה ברכב, מתנדבי ידידים חילצו אותה בשלום
איחרתי לעבודה אבל התחושה לחלץ עצומה, מענה נהדר של המתנדבים"*...
חידושים באולימפיאדת המגמות של "עתיד"
אולימפיאדת המגמות הטכנולוגיות של רשת החינוך "עתיד" התקיימה במוזיאון ארץ...
מכינת אופקים למדע תערוך טקס הוקרה ליוסי דהן אשר נדיבותו אפשרה את תנופת הפיתוח של המכינה
מכון דוידסון לחינוך מדעי – הזרוע החינוכית של מכון ויצמן...
חופשה מושלמת לכולם: בודפשט לזוגות ולמשפחות עם ילדים
האם כדאי לנסוע לבודפשט עם ילדים? כן, מדובר בהזדמנות לחופשה...
הנוכחות המרחפת שמפיחה אור באירועים
בעולם ההפקות לאירועים, ההשפעה הוויזואלית היא קריטית. זה לא רק...
הזדהות עם החטופים והנופלים: עיצוב חדש למדבקת יזכור
יוזמה של מגמת עיצוב תעשייתי בתיכון עתיד באר-שבע מציגה עיצוב...
"מי שבע" השקיע כ-49 מיליון ₪ בתשתיות המים והביוב בשנת 2023
"מי שבע" השקיע כ-49 מיליון ₪ במהלך שנת 2023 בעבודות...
למה לפנות אל סיוע רפואי ומשפטי מיד לאחר תאונה
תאונות דרכים הן בלתי צפויות ועלולות לשבש את החיים בכל...
טקס יום הזיכרון במכללה האקדמית אשקלון
המכללה האקדמית אשקלון תקיים את טקס יום הזיכרון חללי מערכות...