Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הולכים על בטוח: איך בוחרים קבלן שיפוצים?

הולכים על בטוח: איך בוחרים קבלן שיפוצים?
קרדיט: Pixabay.com

אם אתם מעוניינים לשפץ את הבית בקרוב ומחפשים קבלן שיפוצים אמין ומקצועי, הגעתם למקום הנכון. במאמר הבא נסביר מה זה קבלן שיפוצים, מה העבודה שלו ואיך בוחרים קבלן שיפוצים אמין.

הולכים על בטוח איך בוחרים קבלן שיפוצים
קרדיט: Pixabay.com

מה זה קבלן שיפוצים?

קבלן שיפוצים הוא בעל מקצוע שמבצע פרויקטים מסוגים שונים בתחום השיפוץ. יש קבלני שיפוצים קטנים שמתעסקים עם פרויקטים קטנים כמו שיפוץ חלקי של הבית או שיפוץ כולל. לעומת זאת, יש קבלני שיפוצים גדולים שמתעסקים עם פרויקטים גדולים כמו שיפוץ מוסדות ציבור, מבנים גדולים מאוד ועוד. קבלן שיפוצים בדרום או בכל מקום אחר בארץ כמובן לא מבצע את כל העבודה בעצמו. קבלן השיפוצים עובד עם בעלי מקצוע שונים שיבצעו את העבודות במסגרת השיפוץ ולפי הצורך, בין השאר רצפים, חשמלאים, אינסטלטורים, צבעים ועוד. לכן, הקבלן הוא לא רק גורם ביצועי, אלא התפקיד שלו הוא לנהל את כל הפרויקט ולסנכרן בין בעלי המקצוע שעובדים בשטח על מנת להגיע לקו הסיום של הפרויקט בהצלחה.

 

מהי העבודה של קבלן השיפוצים?

בסופו של דבר תפקידו של קבלן השיפוצים הוא להוציא אל הפועל את התוכנית של השיפוץ. אם תרצו, תפקידו של קבלן השיפוצים הוא להגשים לכם את החלום ולהפוך אותו מתוכנית כתובה למציאות. מדובר בעבודה מורכבת שלא פעם דורשת מהקבלן מיומנויות שאין לבעלי מקצוע אחרים, זו בדיוק הסיבה שבגינה נסביר מייד איך בוחרים קבלן שיפוצים אמין ומנוסה.

איך בוחרים קבלן שיפוצים אמין?

הינה כמה טיפים שיסייעו לכם לבחור קבלן שיפוצים אמין, שיבצע עבורכם את העבודה על הצד הטוב ביותר:

קראו חוות דעת של לקוחות

לפני שאתם סוגרים עם קבלן השיפוצים אנחנו ממליצים לכם לקרוא את חוות הדעת של הלקוחות הקודמים שלו. קבלן שיפוצים אמין הוא למעשה בעל מקצוע שהלקוח יכתוב עליו שהוא עמד בזמנים שקבעו לפרויקט, ביצע את הפרויקט על הצד המקצועי ביותר וגבה מחיר הוגן שלא השתנה בדירה במהלך העבודה.

בדקו עבודות קודמות

שיפוץ בית הוא פרויקט מורכב מאוד והדבר האחרון שאתם רוצים שיקרה זה ליפול על איש מקצוע לא מנוסה שלא יודע לבצע את העבודה. לכן, לכו לראות עבודות קודמות שלו, זה יעזור לכם להתרשם מהמקצועיות שלו. אין לכם אופציה ללכת ללקוחות שלו? נסו ליצור איתם קשר ובקשו תמונות, זה עדיף מכלום.

בחרו קבלן רשום

קבלן שיפוצים רשום הוא קבלן שרשום בפנקס הקבלנים, מה שאומר שהוא עבר את כל ההכשרות, עומד בכל התקנים ויש לו את כל הביטוחים שצריך. זה כמובן יסייע לכם להקטין את הסיכוי ליפול על חאפר או קבלן לא מקצועי.

קחו כמה הצעות מחיר

בדקו מה המחיר המקובל בשוק על פרויקטים מהסוג שלכם ורק לאחר מכן עברו לשלב הצעות המחיר. קחו כמה הצעות מחיר והשוו בניהן, רק כך תוכלו להשיג את המחיר המשתלם ביותר. אגב, בשום מצב אל תסתפקו בהצעת מחיר טלפונית. בעל המקצוע צריך להגיע אליכם, לבחון את השטח ורק לאחר מכן לספק לכם הצעת מחיר.

חתמו על חוזה

יש לקוחות שסוגרים את כל הפרטים בוואטסאפ ומתפלאים שבעל המקצוע נעלם כשהם צריכים אותו. סגרו הכל תחת חוזה עבודה מסודר שיכלול את לוחות הזמנים, החומרים בהם משתמשים, השלבים השונים וכמובן את המחיר, כולל המע"מ. הצעה שלנו, ציינו בחוזה את פריסת התשלומים עבור הפרויקט ואל תשלמו הכל מראש, זה ישאיר את הכוח בידיים שלכם.

לסיכום, אם אתם מעוניינים לשפץ את הבית ומחפשים קבלן שיפוצים אמין שאתם יכולים לסמוך עליו בעיניים עצומות, אנחנו ממליצים לכם ליישם בין השאר את הטיפים שהצענו כאן. בהצלחה רבה ושיפוץ נעים!

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
אולם לבריתה
נולדה לכם תינוקת יפה ומתוקה ואתם רוצים לחגוג את העניין?...
שדרגו את חווית הבישול שלכם
אם אתם אוהבים לבשל ולאפות בוודאי יצא לכם להשתמש בכלי...
פתרונות מחשוב לעסקים
פתרונות מחשוב לעסקים
אם אתם שומעים כל הזמן על פתרונות מחשוב לעסקים אבל...
האם חובה להזמין אנשי מקצוע לניקיון הארובה שלכם?
ארובות משמשות בקמינים להוצאת עשן ואדים, אך הן עושות את...
למה חשוב לתבוע מה שמגיע לכם בהקדם?
רבים אינם יודעים שעל נזקים שונים משלמים פיצויים גם כשמדובר...
איך יוצאים לדרך כלכלית חדשה?
בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים נורמטיביים ומסודרים בחיים מוצאים את...
איך תדעו שאתם צריכים לבקש עזרה- התסמינים להתמכרות קשה לסמים
אנשים רבים שרוצים להתפכח בפעם הראשונה לאחר צריכה ממשוכת בסמים,...
החשיבות בסיוע עורך דין במקרים של רשלנות רפואית
מצבים רפואיים עלולים להחמיר ולהסתבך אם אינם מטופלים כראוי, אך...
קעקועים ופירסינג כאינסטרומנט לביטוי עצמי
ההחלטה לעשות קעקוע או פירסינג על הגוף היא החלטה טבעית...
נפגעתם ואינכם יכולים לעבוד כמו בעבר? יש לאן לפנות
בין אם מדובר על תאונת דרכים, תאונת עבודה או פגיעה...