Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הדפסת פולדרים ממותגים על ידי בית דפוס

הדפסת פולדרים ממותגים על ידי בית דפוס
מקור freepik

מיתוג מהווה נדבך משמעותי כחלק ממאמצי השיווק של כל בית עסק. מותג עקבי ונקי עשוי להיות מזוהה לאלתר ולהגביר את מאמצו של בית עסק להתפרסם בזכות כישוריהם ושירותיהם. משמעותי כי המותג יוצג בצורה עקבית בכל חברה, ובכל אלמנט של שיווק.

הדפסת פולדרים ממותגים על ידי בית דפוס
מקור freepik

מה היתרונות של  הדפסת פולדרים ממותגים על ידי בית דפוס?

פולדרים ממותגים מהווים דרך נפלאה עבור הצגת החברה שלכם באופן מושכל, אף במידה ומדובר בלקוח פוטנציאלי ובמידה ומדובר רק בקבלת נראות הומוגנית ומקצועית במשרדים שלכם.

מדוע  כדאי לבחור  הדפסת פולדרים ממותגים על ידי בית דפוס?

פולדרים ממותגים הינם הרבה יותר גמישים או חסכוניים לעומת חוברת מודפסת ועשוי לחסוך חלק ניכר מן התקציב פרסום שלכם. כאשר מדפיסים חוברת כל המידע מתוקן, ובמידה ודבר מה צריך להשתנות, עליכם להדפיס פעם נוספת הכל, אבל בהדפסת פולדר ממותג, באפשרותכם להדפיס דפי מידע בודדים ופשוט להחליף עמוד אחד החוצה, במידה והעלות של המוצרים או הבחירה שלכם משתנים. . תוכלו ליצור רושם ראשוני פנטסטי, אף במידה ומדובר בשליחת מחירון והן במידה ומדובר בהצעה ללקוח פוטנציאלי, פגישת מכירות עם פוטנציאל חדש או מסירת מידע בתערוכה. כל שביב של אינפורמציה שתוציאו, יוצג באופן מרהיב, מושכל, ברור וממותג לגמרי, בתיקייה איכותית, שמעניקה את הרושם שכן הנכם בעלי חברה איכותית.

כאשר יגיעו לקוחות למשרדים שלכם, במידה וכל הפולדרים והמכתבים שלכם יהיו ממותגים ומתאימים בצורה אופטימלית, יוענק רושם ודאי של חברת על, מקצועית ואכפתית, אשר מוסיפה כיצד שקהל היעד שלכם חש לגבי החברה שלכם, כמו גם להעניק לצוות העובדים של  הרגשת גאוות יחידה בסביבתם.

להזמנת פולדרים ממותגים בהדפסה איכותית לחצו כאן

לאיפה שייקחו את הפולדרים הממותגים שלכם, הן יפרסמו את המותג שלכם, באופן כזה שכאשר הנכם מחלקים אותם לבני אדם בתערוכות או בכנסים, או פשוט לקהל היעד שלכם, הנכם מפרסמים את החברה שלכם ואת המותג שלכם, על ידי תיקייה אקסקלוסיבית, מושכלת ומאורגנת, שתסייע לכם לבנות מודעות למותג ולהוציא את הידיעה על קיומו של בית העסק שלכם. כדאי לכם לייצג את החברה שלכם על ידי פולדרים ממותגים, בכך תרוויחו המון פרסום. 

הטביעו בהם את הלוגו, התמונות והמידע עליכם בתיקיות מותאמות אישית, שמטרתן להציג את המיתוג שלכם מן הקרביים שלכם אל העולם החיצון . עליכם לבחור חותם בגוון מלא, חותמת נייר כסף בהירה ומבריקה, או תשומת לב לקבלת מסך משי כמעט בכל תיקיית צבע שתקדם את המותג שלכם. פולדרים ממותגים אישית מהווים שי מופלא לעסקים ולעובדים, תלמידי בית ספר, סטודנטים במכללות ומורים וארגונים ללא מטרות רווח. אפשר להשתמש בהם לתיקיות מצגת ממותגות שעוזרות בהנחיית המכירה הגדולה, מארגני סטודנטים לשיעורים ושיעורי בית, ולמתנות אירועים המספקות את החוברות, העלונים, דפי המכירה, כרטיסי הביקור וחומרי שיווק אחרים בחבילה אחת לנשיאה. בתערוכות, כנסים, ירידי עבודה, גיוס כספים, פסטיבלים וסוגים רבים אחרים של אירועים. קיימים גם פולדרים מנייר מבריק וגם פולדרים מפלסטיק וכן פולדרים בכריכה של עור, וכיוצא בזאת.

למידע על שירותי דפוס נוספים באתר של דפוס כרטא פרינט לחצו כאן

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
גישה טבעית לריפוי והחלמה
טיפול בכוסות רוח הוא חלק מהרפואה הסינית המסורתית. שיטת טיפול...
התחפש לאלוף: עילאי עמר – אלוף אופקים בגיימינג
עילאי עמר, תלמיד כיתה יב' בתיכון הרב תחומי עמל אמירים,...
עורך דין צוואות וירושות בצפון המאם חליאל
יש הרבה מה לדעת על הנושא המשפטי של צוואות וירושות...
לדאוג שדברים יתנהלו בדרככם בכל שלבי החיים- איך עושים את זה?
ככל שאדם מתבגר ומזדקן, מתחילות לצוץ בראשו שאלות מהותיות כמו...
מודדים את השטח בעזרת המומחים
כשמדובר בבעלות על נכס, היבט מכריע אחד הוא לדעת את...
עריכת צוואה- תמהלך שחשוב לא לוותר עליו
אנשים רבים המגיעים לגיל מבוגר מרגישים שהמטרה העיקרית שלהם, וטוב...
יוזמה עם חשיבה קדימה הדורשת תכנון קפדני
התקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי בבניין משותף היא יוזמה עם...
אולם לבריתה
נולדה לכם תינוקת יפה ומתוקה ואתם רוצים לחגוג את העניין?...
שדרגו את חווית הבישול שלכם
אם אתם אוהבים לבשל ולאפות בוודאי יצא לכם להשתמש בכלי...
פתרונות מחשוב לעסקים
פתרונות מחשוב לעסקים
אם אתם שומעים כל הזמן על פתרונות מחשוב לעסקים אבל...