Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הדפסה על קנבס לעיצוב הבית

הדפסה על קנבס לעיצוב הבית
מקור FREEPIK

תליית תמונה בבית היא דרך נהדרת לחדש ולקשט כל חלל. אנשים בוחרים לתלות בבית תמונות מפני שזוהי הזדמנות עבורם לעצב את הבית בדרך נוחה וקלה. תמונה היא כמו ראי קטן אל נפשו של האדם שבחר לתלות אותה. תמונה בסלון או בחדר בשינה גם יוצרת אווירה, ובאמצעות תליית תמונות שאוהבים ניתן לשדרג את איכות החיים בבית ואת העיצוב הכללי שלו.

ישנן כמה דרכים למצוא תמונה לתלייה בבית. אם רוצים להשקיע מאוד, ניתן לקנות תמונה מקורית מגלריה לאמנות. לא חסרות גלריות כאלו ברחבי הארץ, שמציעות ציורים מקוריים וגם הדפסים. מכיוון שקנייה של ציור בגלריה יכולה להיות דבר די יקר (ואפילו יקר מאוד), רבים מעדיפים פתרונות אחרים. 

אחד מהפתרונות הזמינים והפשוטים ביותר הם הדפסה על קנבס בבית דפוס. כאשר בוחרים באפשרות זו, ניתן לבחור כל תמונה דיגיטלית שרוצים, ולהפוך אותה בקלות לתמונה שניתן לתלות על הקיר.  

הדפסה על קנבס לעיצוב הבית
מקור FREEPIK

מה זו הדפסה על קנבס?

קנבס הוא בד שעשוי מכותנה ומשמש להדפסת תמונות. בדרך כלל יש לבד הזה אופי מעט מחוספס, והוא עמיד מאוד ויכול להחזיק שנים ארוכות. בד הקנבס הוא הבד האידיאלי להדפסת תמונות לבית, ולכן נהוג להשתמש בעיקר בו למטרה זו. לאחר שהתמונה מודפסת על הבד בבית הדפוס, נהוג למתוח אותו על מסגרת עץ ולהדק באמצעות סיכות. 

לא כל חומר יכול להתאים להדפסה של תמונות, מכיוון שנדרשות תכונות מסוימות של עמידות וחוזקה. כאשר מדפיסים על קנבס, התוצאה נשמרת לטווח ארוך וניתן לתלות את התמונה בכל חלל בבית ללא חשש מפגעי הזמן. 

לבחור כל תמונה

כאשר מעוניינים לקנות תמונה חדשה לבית, ומחליטים לעשות זאת באמצעות הדפסה על קנבס, יש צורך לבחור מראש את התמונה. בניגוד למצב בו קונים תמונה מוכנה בגלריה, במקרה הזה יש לשלוח לבית הדפוס את קובץ התמונה שרוצים להדפיס. 

היתרון הגדול של שיטה זו טמון בכך שניתן בעצם לבחור כל תמונה שרוצים. ניתן גם לחפש תמונות של ציירים מפורסמים, למשל, ולהחליט שרוצים להדפיס את אחד מהציורים שלהם. 

בנוסף לכך, משפחות רבות אוהבות להדפיס תמונות של הילדים או הנכדים באמצעות שיטה זו. כך ניתן לתלות בבית של סבא וסבתא או בבית של ההורים תמונות של בני המשפחה וליהנות מהן לאורך זמן. 

ישנם לא מעט בתי דפוס וחברות בארץ שמציעות את השירות הזה, ובחלקן ניתן אף לבצע את כל ההזמנה באופן מקוון באינטרנט. בנוסף לכך, כאשר בוחרים להדפיס תמונה מקובץ דיגיטלי, האיכות של התמונה נשארת ורק נשאר לבחור את גודל בד הקנבס שעליו מדפיסים.  

עיצוב חדרים עם תמונות

התמונות שניתן להדפיס בקלות מקובץ יכולות להתאים לכל עיצוב ולכל מטרה. כדאי להתאים את הצבעוניות הקיימת בתמונה לשפה הסגנונית השולטת בבית. לשם כך אין צורך בהתייעצות עם מעצב פנים, אלא רק בהפעלת שיקול דעת ובחירת תמונה שמשלימה את העיצוב הקיים של החלל. 

בנוסף לכך, חשוב לבחור תמונות לתלייה בבית שבאמת אוהבים. תמונה יכולה להשליך על מצב הרוח והאווירה בבית. תמונות צבעוניות ועליזות, למשל, יכולות ליצור אווירה שמחה ואופטימית. בעוד שתמונות אפרוריות וקודרות יכולות לעשות את האפקט ההפוך. לכן, כדי ליצור את האפקט הטוב ביותר מבחינת האווירה בבית, כדאי לבחור בתמונה שבאמת מתחברים אליה. 

מכיוון שעלות של הדפסת תמונה על קנבס בבית דפוס היא בדרך כלל סבירה ביותר, לעומת קניית תמונה מוכנה מגלריה – ניתן בקלות רבה יחסית לחזור על הפעולה פעמים רבות, ולמלא את הבית כולו בתמונות שאוהבים באמת. 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
כל מה שרציתם לדעת על קניית מזוודות חדשות
נסיעות לחו"ל הן חלק בלתי נפרד מהחיים של רובנו. אנחנו...
סגנונות בניה באזור המרכז
אזור המרכז, בניגוד לאזורים הפסטורליים והמרחבים הירוקים בפריפריה, הוא שוקק...
כל הסיבות להזמין מטבח בצבע לבן
לאחרונה אתם חושבים יותר ויותר ברצינות על האפשרות של הזמנת...
איך אוטמים קיר חיצוני לחדירת מים?
יש אצלכם סדקים או סימני רטיבות בקיר חיצוני? איטום לקוי...
תביעות בתחום לשון הרע – איך עושים את זה בצורה נכונה?
לגלות בוקר אחד שמישהו פוגע בשמנו הטוב זה לא משהו...
יד שנייה או חדש? יתרונות וחסרונות בעולם הרכבים וציוד הקמפינג
טיולי קמפינג הפכו בשנים האחרונות לטרנד פופולרי במיוחד. חובבי טבע...
איך עורך דין לענייני ירושה בחיפה מונע סכסוכים בין אחים?
סכסוך בין אחים סביב ירושה עלול לפרק גם משפחה מלוכדת...
עבודה בסביבה ממוחשבת- הכי פשוט שיש
מחשבים תופסים היום כל פינה בחיינו, אבל למרות זאת לא...
חייכם המשותפים ראויים להסדרה כדת וכדין
מדוע חשוב להיעזר בעורך דין להסדרת מעמד? הגשמת החלום לחיות יחד...
התקנת חלון אלומיניום
התקנת חלון אלומיניום
האלומיניום ידוע כחומר גלם עמיד, נוח לעבודה, ידידותי לסביבה ולא...