Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הדירות ל"מחיר למשתכן" בדימונה נגמרות: "מזרזים תהליכים מול משרד הבינוי והשיכון על מנת למכור את הדירות האחרונות שנותרו"

הדירות ל"מחיר למשתכן" בדימונה נגמרות: "מזרזים תהליכים מול משרד הבינוי והשיכון על מנת למכור את הדירות האחרונות שנותרו"
קרדיט: pixabay

כמות הדירות חדשות במסגרת תכנית "מחיר למשתכן" בדימונה הצטמצמה באופן משמעותי וניכר כי לא יהיה פתרון שיגדיל את מלאי הדירות לטובת הגרלות נוספות באופק וזוגות צעירים בעיר מגבירים עניין בקניית דירה חדשה למרות המשבר הכלכלי

 

אבי תם, מנכ"ל אסיה סיירוס: "זוג צעיר לא צריך להתלבט עוד האם לרכוש דירה בשל משבר הקורונה. באפשרותו לסגור עוד היום עסקה לרכישת דירה חדשה, יד ראשונה וללא הגרלה. החברה מנסה לזרז תהליכים מול משרד הבינוי והשיכון על מנת למכור את הדירות האחרונות שנותרו".

קרדיט: pixabay

על פי נתונים שהתפרסמו לאחרונה, עולה כי כ-72 אלף זוגות שניגשו עד כה להגרלות של משרד הבינוי והשיכון מתוך כ-126 אלף בקשות, זכו לרכוש את דירת החלומות שלהם בהנחה של כ-20 אחוז מערך השוק במסגרת "מחיר למשתכן". כעת, כמות הדירות החדשות במסגרת התכנית בדימונה הצטמצמה באופן משמעותי וניכר כי לא יהיה פתרון שיגדיל את מלאי הדירות לטובת הגרלות נוספות באופק.

 

היעלמות הדירות עבור "מחיר למשתכן" בעיר מצטרפת כעת למשבר הקורונה שפגע גם בחברות בניה שלא הוכיחו איתנות פיננסית רחבה והן עמדו בסכנה של הקפאת פרויקטים וקשיים נוספים. דווקא אחת מחברות הנדל"ן שהמשיכו לעבוד במלוא המרץ בשנה האחרונה היא "אסיה סיירוס", שבונה גם בדימונה. החברה עמדה בהתחייבויותיה לספקים, המשיכה בבניית הפרויקטים והכל במטרה למסור את המפתחות לדיירים במועד.

 

נכון להיום, כאשר מלאי הדירות של מחיר למשתכן בדימונה אוזל, ב"אסיה סיירוס" מאמינים כי יש ברשותם "גלגל הצלה" לזוגות הצעירים שמעוניינים לרכוש דירה על אף תקופת הקורונה. הנהלת החברה הודיעה השבוע כי למרות שההגרלות לרכישת דירות בפרויקט "השחר" בדימונה הסתיימו, הרי שהזכאים העומדים בקריטריונים של משרד הבינוי והשיכון יוכלו לרכוש דירה בפרויקט – ללא הגרלה. מי שימהר, יוכל להבטיח את העסקה שחלם עליה ובמחיר מציאה דווקא כעת, לפני המיתון הכלכלי הצפוי במשק.

 

במסגרת השלב השני של פרויקט "השחר" נבנו 500 יחידות הדיור כשמחציתן במסגרת "מחיר למשתכן" ומחציתן מיועדות לשיווק בשוק החופשי. תמהיל הדירות והמחירים בפרויקט מגוון ואיכותי הכולל דירות 3, 4 ו-5 חדרים בגדלים של 90 מ"ר עד 165 מ"ר ונמכרות החל מ-580 אלף שקלים (דירות רגילות במסגרת התכנית) ועד 1.4 מיליון שקלים, כאשר כל הדירות כוללות מרפסת וחנייה וחלקן כוללות מחסן. מדובר באחד האזורים האטרקטיביים ביותר היום בישראל, 6,364 ₪ למ"ר כולל מע"מ והצמדה.

 

שכונת "השחר" כולה מהווה אוטונומיה בפני עצמה בעיר דימונה, עם מערך תשתיות חדשות המתוכננות בקפידה לתושבי השכונה החדשה הנבנית בעיר. השכונה הממוקמת באזור המבוקש של הגבעות הצפוניות, ומשתרעת על כ-800 דונם. השכונה מתוכננת באופן מוקפד ומעניקה לתושביה סביבה בריאה, נקייה וירוקה. היא כוללת שטחים ציבוריים גדולים ונרחבים של גינות שעשועים ופארקים מוצלים, שבילי אופניים, מזרקות מים, טיילת להולכי רגל, מערכת שבילי אופניים, מבני ציבור, מתנ"ס חוגים, גני ילדים ובתי כנסת.

 

פרויקט זה הינו אחת ההזדמנויות האחרונות שעומדות לטובת צעירים בישראל, שמבקשים לרכוש דירה במחיר הוגן למגורים, או להשקעה במסגרת "מחיר למשתכן". נוכח המציאות המתגבשת ולפיה עתיד תחום הנדל"ן אינו ברור והמיתון במשק, בשל הקורונה, נושף בעורפם של הזוגות הצעירים, מדובר בחלון הזדמנויות אחרון בהחלט למימוש חלום הדירה.

 

אבי תם, מנכ"ל אסיה סיירוס: "זוג צעיר לא צריך להתלבט עוד האם לרכוש דירה בשל משבר הקורונה. באפשרותו לסגור עוד היום עסקה לרכישת דירה חדשה, יד ראשונה וללא הגרלה. החברה מנסה לזרז תהליכים מול משרד הבינוי והשיכון על מנת למכור את הדירות האחרונות שנותרו. חברת 'אסיה סיירוס' מאמינה מאוד בבנייה באזורי הפריפריה, זאת נוכח התמעטות עתודות הקרקע במרכז הארץ בכלל ונוכח התמעטות בהיצע לזכאים בפרט. העתיד הנדל"ני נמצא בדרומה ובצפונה של ישראל ועל מנת לעשות כן על המדינה להבין את מה שאנחנו בחברה הבנו מזמן: הפריפריה היא מנוע הצמיחה של ישראל ולכן יש להשקיע בתשתיות, חינוך ותחבורה באזורים אלו".

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
שלוחת כללית רפואה משלימה עוברת למרפאת דימונה ב'
שלוחת כללית רפואה משלימה בדימונה עוברת דירה: החל מחודש ספטמבר...
ממשיכים לחזק את העסקים: עיריית דימונה הודיעה על הקמת אתר אינטרנט לנשות עסקים מהעיר
מפגש עוצמתי נוסף של קהילת מחוברות דימונה התקיים השבוע בהשתתפות...
מאיצים עסקים בדימונה
מפגש הסיום של תוכנית המאיץ העסקי בדימונה התקיים ביום רביעי...
פרויקט חינוכי חדש – 'מגיני המדבר'
בתמיכת שגרירות ארה"ב והקרן לתובענות ייצוגית הפרויקט יכלול תלמידים מהמגזר היהודי...
תערוכת הבובות הבינלאומית ה-6 בערד
התערוכה ע"ש סרן בנימין רוזנבלום ז"ל ובה יוצגו למעלה מ-100...
הוקמה קהילת מחוברות דימונה
ביום רביעי האחרון הושקה קהילת נשות העסקים ביוזמת עיריית דימונה,...
בדיקות חשובות והכרחיות בנכסים
עורך דין לענייני מקרקעין הינו אדם שאתם חייבים לשכור את...
בנימין נתניהו פותח שולחן בדימונה
ראש האופוזיציה בינימין נתניהו נסע בחמישי רגע לפני החג  עם...
מרכז NETGEV לפיתוח יזמות ותעסוקה חדשנית השיק השבוע את תכנית המאיץ לעסקים חדשניים
נטגב דימונה בשיתוף המחלקה לפיתוח כלכלי בעיריית דימונה ומעוף דימונה...
35 סייעות חדשות בדרום
35 נשים מאופקים ונתיבות סיימו השבוע קורס סייעות, שנערך בעיר...